quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:21 schreef Whoopdidoo het volgende:
Een schildpad met een vestje? Wel foto's plaatsen als ie af is he!
wiehiejquote:Op dinsdag 22 februari 2011 07:51 schreef Hoothoot het volgende:
[..]
Ik zal 'm in de loop van vandaag even inscannen en dan in een PM naar je sturen.
Hahaha, ik wilde er nog bij zeggen: let niet op die enge roze ogenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:06 schreef Whoopdidoo het volgende:
Wat een enge pop.
Maar t mutsje en sjaaltje zijn wel leuk.
Nee, die ogen waren eerst blauwquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:27 schreef Whoopdidoo het volgende:
Haha en hoe oud is je jongste dochter dan?
Waren die ogen altijd al zo eng roze dan?
En 100 gulden...wat erg eigenlijk!
Ik ben begonnen aan de eerste van mn serie roze katten. De kleine, dat wel
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:54 schreef caroline88 het volgende:
Prachtig mutsje en sjaal en jouw oma gaat blij verrast zijn Loqi!
Alleen moet je wel ophouden met gooien met bedreigde (en als ik me niet vergis ook beschermde) diersoorten
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:56 schreef Herfstblad het volgende:
Ik vond die pop ook eng, maar ik kon de vinger er niet op leggen waarom. Het zijn de ogen dus!
Leuke muts en sjaal!
De bloemetjes en schildpad zijn ook leuk, Loqi.
Gaat goed, DjinN!
De rode kater heeft ook de tweede Granny Stripe goedgekeurd:
[ afbeelding ]
ik steek bij amigurimi altijd een veiligheidsspeld in de eerste nieuwe steek van een ronde, zodat ik niet voortdurend hoef op te letten en tellen, zeker als je niet meer hoeft te verminderen en vermeerderen, en ik turf altijd op een blaadje zodat ik weet bij welke ronde ik benquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:10 schreef DjinN het volgende:
Goedemiddag lieve hakers!![]()
Ik ben gisteravond even opnieuw begonnen met mijn haakselHet gaatje in het midden stond mij niet helemaal aan
![]()
Dit is wat ik tot voor zover heb nu
[ afbeelding ]
ik doe idd ook een touwtje door de laatste steek. En met m'n muis highlight ik de regel waar ik mee bezig benquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:20 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik steek bij amigurimi altijd een veiligheidsspeld in de eerste nieuwe steek van een ronde, zodat ik niet voortdurend hoef op te letten en tellen, zeker als je niet meer hoeft te verminderen en vermeerderen, en ik turf altijd op een blaadje zodat ik weet bij welke ronde ik ben
dat scheelt heel veel concentratie!
ziet er goed uit al hoor!
Nee, er zijn 2 methodes, eentje heeft idd 2 eindjesquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:05 schreef Whoopdidoo het volgende:
Huh? Bedoel je als je er 2 maakt? of wat bedoel je?
Je moet bij een magic ring wel goed opletten of je niet toevallig een draadje ergens meeneemt want dan doet ie t inderdaad niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |