abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93164917
k vond de losse onderdelen dr al erg mooi uit zien loqi!
ik ga weer voorzichtig proberen te haken, het gaat goed met mn schouder/arm maar nog niet helemaal goed dus ff rustig aan..
Om nog even terug te komen op het beginnen met rond haken, zo ben ik ook begonnen. Ik snapte niets van rijen haken heen en terug, en toen begon ik rondjes te haken en bloemetjes en toen snapte ik het veel beter, dus het is niet heel raar.
haken is cool
pi_93165979
Mn kat is al af :o Lijf en hoofd zelfs al aan elkaar. Zou ik te veel tijd hebben?
Morgen vroeg op want wil donderdag naar college(7 uur de deur uit) dus dan kan ik mooi een iets grotere maken O+
pi_93169857
Haha dat wordt een race Whoop, heb net het gezicht af en lijf aan de kop gespeld. ;)
pi_93170450
Haha, nou ik ga zo naar bed en betwijfel of ik morgenochtend er zin in heb, dus je zal wel winnen.

Ik ga morgen met de volgende beginnen, een grotere, en daarna een nog grotere!
Ja sorry mocht nooit een kat, jeugdtrauma.
  dinsdag 22 februari 2011 @ 21:15:07 #230
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_93170771
wow whoop snap niet dat je iedere keer zin hebt hetzelfde te maken! kan ik echt niet opbrengen, vind het bij GSjes al lastig, laat staan amigurumi's!
wel leuk een hele familie ^^

*gaat draadjes afhechten van een swapding ;)*
pi_93170960
tis niet hetzelfde, hij wordt groter, compleet anders! :P
Wat niet wegneemt dan ik vorige week 4 dezelfde heb gemaakt, waarvan 3 met kleiner draad, dus das ook compleet anders :P

Mn hersens verslappen, wil gewoon simpel lekker haken.
  dinsdag 22 februari 2011 @ 21:18:45 #232
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_93171013
dat kan ik me ook niet zo goed voorstellen nee, ik vind 't veel leuker om steeds iets anders te maken. al is telkens iets groter natuurlijk ook wel een tikkeltje anders... :+
in de haak.
pi_93171123
Jullie hersens hebben meer stimulatie nodig, die van mij niet. Dat is t denk ik.

En ik denk dat ik na die van morgen even wacht met die grote.
Moest geloof ik nog wat dingetjes afmaken O-)
  dinsdag 22 februari 2011 @ 21:22:46 #234
306925 Bloempje.
You're A-W-E-S-O-M-E
pi_93171333

Mijn eerste probeersel O+
Hij heeft alleen nog geen snavel + ogen, maar dat komt morgen wel denk..
Ik had iets fout gedaan met het patroontje en had geen zin om overnieuw te beginnen, dus hij is wat meer eivormig. En de vleugels zijn niet volgens het patroontje, ik vond deze leuker O+
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
  dinsdag 22 februari 2011 @ 21:24:25 #235
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_93171465
haha ja ik denk het whoop ;)

ohhh en ik dacht dat ik zwarte Soft zag bij de Zeeman! (het was al donker en de winkel al dicht dus kon het niet heel goed zien). En die wil ik al heeeel lang!!! heb alleen maar dikke zwart.
Dus hopelijk nog eens optijd thuis om binnen te piepen.

Ohh bloempje je vogeltje is echt lief!!! ook al heeft ie nog geen gezicht.
En ik dacht dat ie ook beetje ovaal moest zijn? lijkt me iig geen probleem bij een vogel ^^
goed gedaan hoor als eerste haaksel!!!!

en nieuwsgierig: hoe oud ben je? ;)
pi_93171911
Leuk, Bloempje!

Ik kan dat ook niet, elke keer dezelfde - of een soort van - ami maken. :P Heel af en toe lukt het wel.
  dinsdag 22 februari 2011 @ 21:34:24 #237
306925 Bloempje.
You're A-W-E-S-O-M-E
pi_93172239
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:24 schreef EsseEi het volgende:
haha ja ik denk het whoop ;)

ohhh en ik dacht dat ik zwarte Soft zag bij de Zeeman! (het was al donker en de winkel al dicht dus kon het niet heel goed zien). En die wil ik al heeeel lang!!! heb alleen maar dikke zwart.
Dus hopelijk nog eens optijd thuis om binnen te piepen.

Ohh bloempje je vogeltje is echt lief!!! ook al heeft ie nog geen gezicht.
En ik dacht dat ie ook beetje ovaal moest zijn? lijkt me iig geen probleem bij een vogel ^^
goed gedaan hoor als eerste haaksel!!!!

en nieuwsgierig: hoe oud ben je? ;)
Ja, hij hoort wel ovaal te zijn, maar hij hoort wat breder aan de onder en bovenkant :) Ach, ik ben er reuze trots op.
Ik ben 20 :) Al lijk ik op deze foto's reuzejong, want ziek enzo :P
  dinsdag 22 februari 2011 @ 21:35:38 #238
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_93172318
haha oke :) ik dacht ook wel 20 ofzo hoor ;)
hier 23 :P

ja ik zou er ook maar trots op zijn, hij is vet leuk! :D :D

ik schiet echt niet op vandaag :P had gehoopt heleboel kleine dingetjes te kunnen maken (of aan nog een projectje te beginnen) maar lukt niet meer denk ik ;)
  dinsdag 22 februari 2011 @ 21:41:33 #239
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_93172662
lief vogeltje wordt dat, bloem!
in de haak.
pi_93172664
Nou ik heb ook wel zin in een Amineko familie hoor! Heb al een en ander aan verschillend garen gekocht in kleuren die me leuk lijken voor zo'n kat en ook al een aantal mensen voor wie ik er wel eentje wil maken. Vind het ook wel lekker om gewoon door te kunnen haken zonder teveel na te denken, daarom was ik na die hondjes (steeds kleine deeltjes die je dan heel snel alweer aan elkaar moet naaien) ook aan die tas begonnen, gewoon lekker door gaan.
Ben er nu in ieder geval achter dat het gewone patroon net uit 1 bol katoen (phil cotton 3 in dit geval, vrijwel hetzelfde als een bol catania) gaat met naald 2.5, heb nog een grammetje of 4-5 over.

Koppie zit inmiddels ook vast.

Ziet er goed uit bloempje! Misschien een foutje gemaakt maar hij is echt niet misvormd ofzo.
pi_93173244
Birdie ziet er prima uit hoor. ;) Vanmiddag de buurman geholpen met het verplaatsen van wat dingen in huis (scenario de lamme helpt de blinde :') ) en nu doet mijn rechterhand pijn }:| Doei haken vanavond. :( Wel een paar bolletjes fluorwol (groen en roze) gekocht voor toekomstige hondenjasjes...nu alleen nog een patroon vinden wat begrijpelijk is voor mijn niveau van haken. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  dinsdag 22 februari 2011 @ 21:51:03 #242
306925 Bloempje.
You're A-W-E-S-O-M-E
pi_93173276
Oh bedankt allemaal O+
Ik ga morgen eventjes aan een grijze beginnen en dan wel braaf het patroon volgen :P Het valt me echt heel erg mee hoe moeilijk het is O+
pi_93176074
Wow, wat gaat het hier toch weer in hoog tempo door. Wat is iedereen lekker bezig.
Ik ben echt benieuwd naar de swap. Jammer dat er nu wat minder foto's zijn. Die kunnen natuurlijk nog niet gepost worden!

Hier gaat mijn granny stripe deken gestaag verder: (intussen een stuk verder dan op de foto)

Ik krijg m'n foto maar niet in orde. Had laatst niet ook al iemand problemen met imageshack!?

Op verzoek van vriend heb ik er een verloop in de kleuren in gemaakt en dat houd ik aan. Ik denk dat ik een volgende toch liever ad random maak, a la Lucy! :)

Trusten allemaal. Morgen weer een nieuwe (haak-)dag. :) *O*
pi_93176162
imageshack en fok gaat niet samen, doe ff je foto uploaden bij tinypic ofzo :)
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_93176293
Mooie deken! :)

Hier gaan de bollen snel op in de deken. Zitten nu al 2 bollen roze en wit en van de andere 4 kleuren 1 bol in, dus al 8 bollen in totaal. Morgen dus nog even langs de Wibra. Ook meteen voor een nieuwe deken, dan kan ik nog even inslaan met de 25% korting per bol. :P

Ik upload ook altijd bij tinypic voor fok.

[ Bericht 20% gewijzigd door Herfstblad op 22-02-2011 23:00:02 ]
  dinsdag 22 februari 2011 @ 22:39:40 #246
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_93176612
photobucket doet 't ook prima, knitwit. maar imageshack is hier inderdaad een ellende. ik had vandaag een tas vol wol mee in de trein. alleen was ik helaas de haaknaald vergeten. :')
in de haak.
pi_93178094
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 22:39 schreef trui het volgende:
photobucket doet 't ook prima, knitwit. maar imageshack is hier inderdaad een ellende. ik had vandaag een tas vol wol mee in de trein. alleen was ik helaas de haaknaald vergeten. :')
Vingerhaken. :7 :+
Optimist tot in de kist
  dinsdag 22 februari 2011 @ 23:11:10 #248
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_93178595
He trui wat suf, jammer bedoel ik. Karin dank voor de RSI waarschuwing - ik moet daar ook alert op zijn en blijven! Zwarte wol zat ik net aan te denken dat ik dat dus nodig heb...
pi_93178962
En weer even een voorraadje wol gaan invoeren bij Ravelry...straks heb ik daar de hele serie wol van de Wibra, Zeeman en de Action neergezet in de database (incl.foto). :') Kunnen jullie zo kiezen bij het uitzoeken van de wol. :+
Optimist tot in de kist
pi_93179312
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 12:06 schreef Whoopdidoo het volgende:
Wat een enge pop.
Maar t mutsje en sjaaltje zijn wel leuk.
hahhahhha moet wel om je post lachen, maar muts en sjaaltje zijn leuk geworden.
, zie ook weer allemaal leuke dingen ^O^ in het topic
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')