En de rest van Fok met je in de hoop dat ik keihard af zal gaanquote:Op maandag 21 februari 2011 17:24 schreef Copycat het volgende:
Ik stalk je toch al ages, lieverd. I'm your biggest fan, remember?
Greys heeft contacten daar, dus wie weet kan ze een balletje opgooien. Dan beloof ik dat ik streams ga kijken.
quote:Op maandag 21 februari 2011 14:49 schreef akveor het volgende:
(..)
(Tenzij de bewoners zouden uitspreken: ja, we hebben die dikke koe uit medelijden maar laten winnen omdat ze zo huilie huilie deed omdat ze een bikini aan moest).
Morgen gaat 't 'm niet worden hoor... ik denk toch dat ze wel weer rond de 300.000 zitten.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:46 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Wat een ramp is dit. Heerlijk. Ik kan nu al niet meer wachten tot de cijfers mogenvroeg bekend worden.
Je doelt op de info-leak? Als dat in de uitzending komt kan je wel eens gelijk hebben. Maar ik betwijfel het, bad publicity. Doet het programma nog amateuristischer lijken dan het al deed in met name de live-uitzendingen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:50 schreef yvonne het volgende:
Hoe staat het nu?
De cijfers waren kut,
de fora staan vol met 'boe'geroep, er komen tips om het programma op te leuken en wat denk je?! Opeens! "spanning en sensatie" gut gut gut.
Ja, en wij zijn achterlijk en kijken vandaag pas voor het eerst RLS
Wat een aanfluiting.
Neehoor, ik hoef t niet te zien, ik lees t op FOK!, daar is iig betrouwbaarquote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:03 schreef yvonne het volgende:
Bad publicity is ook publicity én kijkcijfers.
Iedereen wil het nu toch even zien.
Das nog steeds twee keer zoveel kijkers als Paul de Leeuw haalt. Verbaasd me trouwens dat daar nog iemand naar kijkt maar goed. Die 300.000 is zeker niet slecht voor een zender als Net5, het zou wel eens richting half miljoen kunnen gaan.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:33 schreef pberends het volgende:
[..]
Morgen gaat 't 'm niet worden hoor... ik denk toch dat ze wel weer rond de 300.000 zitten.
Ik gok 220.000 voor gisterenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 02:35 schreef fokko2 het volgende:
[..]
Das nog steeds twee keer zoveel kijkers als Paul de Leeuw haalt. Verbaasd me trouwens dat daar nog iemand naar kijkt maar goed. Die 300.000 is zeker niet slecht voor een zender als Net5, het zou wel eens richting half miljoen kunnen gaan.
1 2 | 1929 SECRET STORY 1,3 3,1 196.000 2315 SECRET STORY 0,8 3,9 115.000 |
Ik zette na de Law & Order met Robin Williams fluks mijn televisie uit.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:40 schreef TheVulture het volgende:
Dit wordt wel problematisch... ze trekken om 23.00 uur net zoveel kijkers als om 19.30
bronquote:Net 5: Niet heel pessimistisch
Net 5 ziet het toch net even wat minder somber. Een woordvoerster: We moeten wel realistisch blijven. Big Brother liet bij de start vergelijkbare fluctuaties zien. Gemiddeld behaalt Net 5 zon 5,5 tot 6,5 procent marktaandeel.
6+-cijfers zeggen wel wat, maar kijken naar doelgroepcijfers is logischer. Net 5 richt zich op een relatief jonge kijker.
Secret stories heeft gemiddeld 10,1 procent marktaandeel.
Ten opzichte van een week geleden een mooie ontwikkeling!
Woensdag scoorde Net 5 zelfs bijna 17 procent in de doelgroep vrouwen 20-34. En dan hebben we het nog niet eens over de online-activiteiten; 3 miljoen pageviews en 6687 volgers via Facebook en een enorm aantal via Hyves, Twitter en het 24 uurskanaal via Ziggo en UPC. Eigenlijk zijn zender en producent dus niet heel pessimistisch gestemd. Maar eerlijk is eerlijk, hoe meer kijkers hoe beter.
DRAMATISCH!quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |