Valt wel mee. Er werd ook geklaagd over Amsterdam en dat werd ook toegestaanquote:
En jij bent een wormvormig aanhangsel dat steeds achter me aan huppelt zodra ik een topic open.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:54 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Rotterdam
Ik heb wel even een tijdje genoeg RichCalibier gezien, modjes/admins?
Ligt aan de OP+TS. Mensen mogen jou niet, dus heb je sneller een slotje te pakken. Eerlijk gezegd verlang ik naar de tijd dat jij een ban had.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:58 schreef RichCalibier het volgende:
[..]
Valt wel mee. Er werd ook geklaagd over Amsterdam en dat werd ook toegestaan.
Er wordt vaker geklaagd over Rotterdam dan andersom en dat werd ook toegestaan dus soms zit 't tegen, zoals vandaagquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:58 schreef RichCalibier het volgende:
[..]
Valt wel mee. Er werd ook geklaagd over Amsterdam en dat werd ook toegestaan.
Zie je, je lokt het gewoon alweer uit!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:59 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ligt aan de OP+TS. Mensen mogen jou niet, dus heb je sneller een slotje te pakken. Eerlijk gezegd verlang ik naar de tijd dat jij een ban had.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:30 schreef VBlom het volgende:
De term "hater"
Waarom is dit topic dicht.
Als hij niet dicht mag, mag mijn topic dan weer open?quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:31 schreef swarmahoer het volgende:
hebben we in 1998 al een topic over gehad, verzin eens iets origineels
Sure. Maar kan Horloge op dealextreme besteld, kom ik terug van school.. ook dicht? Tnxquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:00 schreef Adelante het volgende:
Jongens, niet hier verder graag. Het was een slecht topic, that's it.
KAPPEN!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:01 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Sure. Maar kan Horloge op dealextreme besteld, kom ik terug van school.. ook dicht? Tnx
Wat een bagger was dat zegquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:01 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Sure. Maar kan Horloge op dealextreme besteld, kom ik terug van school.. ook dicht? Tnx
Hoezo bagger?quote:
Wat ben jij eigenlijk voor gast? Zit je nou elke keer als iemand iets doet dat jij niet bevalt, naar de mods en zelfs de admins toe te rennen? Jij was zeker zo een geval van 'meester ze pesten meeee, doe er wat aan'. Die andere gast is misschien ook verkeerd bezig, maar zoals ik je hier zie posten ben je geen haar beter.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:01 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Klopt inderdaad. Verder kan het mij echt geen fuck schelen wat de mods denken (alhoewel Ludo+Ade+Opa wel toffe mods zijn, een uitzondering). Maar mongooltjes als RC zouden gewoon geen toegang tot het internet moeten hebbenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:06 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wat ben jij eigenlijk voor gast? Zit je nou elke keer als iemand iets doet dat jij niet bevalt, naar de mods en zelfs de admins toe te rennen? Jij was zeker zo een geval van 'meester ze pesten meeee, doe er wat aan'. Die andere gast is misschien ook verkeerd bezig, maar zoals ik je hier zie posten ben je geen haar beter.![]()
De meester had vroeger eigenlijk ook geen goed woord over voor het braafste klikkertje van de klas, hopelijk geldt dat ook hier voor de mods die hopelijk door je laagwaardige slijmpogingen heen zien. [ afbeelding ]
Oh en ik ga hier niet verder in discussie, daar is een Feedback topic niet voor, ik heb mijn zegje gedaan je kan via de gebruikelijke kanalen contacteren.
Ga weg. Corpulente baggeruser dat je bent.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:06 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wat ben jij eigenlijk voor gast? Zit je nou elke keer als iemand iets doet dat jij niet bevalt, naar de mods en zelfs de admins toe te rennen? Jij was zeker zo een geval van 'meester ze pesten meeee, doe er wat aan'. Die andere gast is misschien ook verkeerd bezig, maar zoals ik je hier zie posten ben je geen haar beter.![]()
De meester had vroeger eigenlijk ook geen goed woord over voor het braafste klikkertje van de klas, hopelijk geldt dat ook hier voor de mods die hopelijk door je laagwaardige slijmpogingen heen zien. [ afbeelding ]
Oh en ik ga hier niet verder in discussie, daar is een Feedback topic niet voor, ik heb mijn zegje gedaan je kan via de gebruikelijke kanalen contacteren.
Welk status heb jij dan? Dat ontgaat mij totaal.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:08 schreef RichCalibier het volgende:
[..]
Ga weg. Corpulente baggeruser dat je bent.
Denk je nu werkelijk echt dat ik op dit soort reacties zit te wachten?Grow up en geef gewoon zelf toe dat je jaloers bent op andermans status.
Ga gewoon weg man.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:07 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Klopt inderdaad. Verder kan het mij echt geen fuck schelen wat de mods denken (alhoewel Ludo+Ade+Opa wel toffe mods zijn, een uitzondering). Maar mongooltjes als RC zouden gewoon geen toegang tot het internet moeten hebben
Zet dat dan ook in je topic en klop er een klacht bij ipv zo'n dom tnt briefje en een link naar een gifjequote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:05 schreef RichCalibier het volgende:
[..]
Hoezo bagger?
Ik ga vanavond uit en ik heb een bazen-horloge besteld. Nu kan ik dus vanavond weer niet showen met mijn uurwerk, en ben ik genoodzaakt morgen weer te stappen..wil ik nog bekijks trekken. De chickies regel ik wel, maar toch..
WTF???quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:08 schreef RichCalibier het volgende:
[..]
Ga weg. Corpulente baggeruser dat je bent.
Denk je nu werkelijk echt dat ik op dit soort reacties zit te wachten?Grow up en geef gewoon zelf toe dat je jaloers bent op andermans status. En ''geen haar beter''? Doe ik soms mee aan een competitie ofzo?
Zo zie je maar. Ook jouw geslijm wordt niet altijd op prijs gesteld.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:11 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
WTF???![]()
Projecteer je je zelfbeeld nou op mij of heb ik het mis? Ik bekritiseer degene die jou onder handen neemt en nou heb ik het opeens allemaal gedaan?![]()
Jij spoort echt niet
Ik ben benaderd om MOD te worden nadat jij gestopt bent. Ik zelf heb dit geweigerd, omdat ik dan 24 uur mezelf op zou moeten geven voor sommige achterlijke users zoals jij.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:08 schreef o.us het volgende:
[..]
Welk status heb jij dan? Dat ontgaat mij totaal.
Naar wie zou ik geslijmd hebben, niet naar jou, maar ook zeker niet naar hemquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:11 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Zo zie je maar. Ook jouw geslijm wordt niet altijd op prijs gesteld.
Sommige foto's in combinatie met de TT zeggen al genoegquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:10 schreef Adelante het volgende:
[..]
Zet dat dan ook in je topic en klop er een klacht bij ipv zo'n dom tnt briefje en een link naar een gifje
Ik zie het slijm nog aan de ballen van RC hangen, maar goed.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:13 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Naar wie zou ik geslijmd hebben, niet naar jou, maar ook zeker niet naar hem
Klopt, jammer genoeg is dat bij jouw topics niet het geval.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:13 schreef RichCalibier het volgende:
[..]
Sommige foto's in combinatie met de TT zeggen al genoeg
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:12 schreef RichCalibier het volgende:
[..]
Ik ben benaderd om MOD te worden nadat jij gestopt bent. Ik zelf heb dit geweigerd, omdat ik dan 24 uur mezelf op zou moeten geven voor sommige achterlijke users zoals jij.
Jij hebt KLB-Original nog niet meegemaakt gast. De tijd dat er nog kwaliteitsusers bestonden.
Ik zie nu pas dat het voor HSG bedoeld wasquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:13 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Naar wie zou ik geslijmd hebben, niet naar jou, maar ook zeker niet naar hem
Zegt aardig wat over jou mijn inziens, ik heb me over hem nauwelijks uit gelaten, ik heb wel een hekel aan klikspaantjes en hun praktijken. Daarmee zeg ik niet dat een RC niet moet worden aangepakt, maar daag hem uit in z'n eigen topics, ipv naar de mods toe te rennen wil ik alleen maar zeggen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:13 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ik zie het slijm nog aan de ballen van RC hangen, maar goed.
Hem uitdagen in FB werkt juist prima. Binnen 2 minuten schold hij mij hier al uit. Jij er ook nog bij, en nu xyz of zo.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:15 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Zegt aardig wat over jou mijn inziens, ik heb me over hem nauwelijks uit gelaten, ik heb wel een hekel aan klikspaantjes en hun praktijken. Daarmee zeg ik niet dat een RC niet moet worden aangepakt, maar daag hem uit in z'n eigen topics, ipv naar de mods toe te rennen wil ik alleen maar zeggen.
Als ik MOD was geweest had ik van dit hele forum iets anders gemaakt. Er zouden allemaal goede topics in komen die echt de moeite waard zijn, waren er nog strengere modjes en zou ik gekwalificeerd worden tot een grote user die zijn naam en status eigen maakt door mensen te behandelen als 'normale wezens'. Hier op het forum worden we behandeld alsof we pixels zijn. Hetgeen waar jij ook aan meedraagt.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:14 schreef o.us het volgende:
[..]
![]()
![]()
Goh, balen dat iedereen op jou zeikt ipv mij.
True.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:15 schreef Zyzz het volgende:
HSG-BOMBER begint hier te posten en de topic is gelijk niks meer waard.
Beste kerel, ik scheld niet, ik vind je alleen nogal laf om direct steun te zoeken van de mods. Het heeft iets verradelijks. Ik kan je wel naar de voormalige en inmiddels verboden Nederlandse politieke partij noemen, maar dat zou wel schelden zijnquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:17 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Hem uitdagen in FB werkt juist prima. Binnen 2 minuten schold hij mij hier al uit. Jij er ook nog bij, en nu xyz of zo.
u mad?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:15 schreef Zyzz het volgende:
HSG-BOMBER begint hier te posten en de topic is gelijk niks meer waard.
Jij bent een user die alleen maar zeikt, mensen te kakken zet, mensen bagatelliseert en denigreert. Bij jou heb ik de indruk dat je de afgelopen maanden zo hebt zitten trollen dat je amper nog beseft wat je zegt!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:17 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Hem uitdagen in FB werkt juist prima. Binnen 2 minuten schold hij mij hier al uit. Jij er ook nog bij, en nu xyz of zo.
Behalve dan dat de NSB daadwerkelijk directe gevolgen had op het leven van de mens.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:19 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Beste kerel, ik scheld niet, ik vind je alleen nogal laf om direct steun zoeken van de mods. Het heeft iets verradelijks. Ik kan je wel naar de voormalige en inmiddels verboden Nederlandse politieke partij noemen, maar dat zou wel schelden zijn
Ik zei dat het er 'iets' van weg heeft, sommige processen op wereld niveau vinden soms ook in het klein plaats. Je spreekt het kennelijk niet tegen?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:21 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Behalve dan dat de NSB daadwerkelijk directe gevolgen had op het leven van de mens.. Als je FOK! echt zo serieus neemt heb ik uiteraard respect voor je reactie.
not sure if seriousquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:22 schreef 9611Niels het volgende:
Rustig aan mensen, laten we blij zijn met wat we hebben, en elkaars warme lichamen koesteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |