abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 31 maart 2011 @ 07:05:35 #256
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_94842474
Nee tuurlijk niet, ik zal wel gewoon blijven eten. Maak je maar geen zorgen :P
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  donderdag 31 maart 2011 @ 09:54:18 #257
238141 SevD
Boventitel
pi_94844567
Oh, dit topic nooit tegen gekomen - maar beter laat dan nooit :P

Ben 1.83 - woog vorig jaar rond deze tijd 120 kilo. Inmiddels 86 :) Voorlopige plan is er nog 6 af te halen (in eerste instantie wilde ik er 35 af, maar ben nog niet helemaal tevreden), maar kan zijn dat dat nog ķets meer wordt.

Heb vorig jaar mijn hele levensstijl helemaal omgegooid. Dronk aan de lopende band Cola, Red Bull etc & bij films ging er makkelijk een grote zak chips doorheen & op verjaardagen/feestjes vrat ik me altijd wel vol. Koffie was altijd met 2 schepjes suiker.

Daar dus allemaal mee gestopt! Drink eigenlijk alleen nog koffie (met zoetjes), Crystal Clear en af en toe een glas Ice Tea o.i.d. Snoepen doe ik eigenlijk nooit meer, pak nu veel liever fruit. Heb destijds afgesproken met mezelf dat ik op verjaardagen hier thuis nog wel een stukje taart neem, maar verder niets & op verjaardagen van anderen in zijn geheel niets :) Was lastig in het begin, maar nu heel 'gewoon'.

Verder nam ik voorheen eigenlijk voor alles het openbaar vervoer, inmiddels alles te voet of op de fiets (wordt nogal eens voor gek verklaard, want niets is te ver :P). Plan was om afgelopen November voetbal weer op te pikken maar dat werd 3 maanden uitgesteld omdat ik na 5 minuten trainen met ingescheurde enkelbanden op de vloer rolde :')

In het begin ging het afvallen niet zo snel, mocht blij zijn met een/anderhalve kilo per maand. Inmiddels lijkt het alsof m'n lichaam er aan gewend is o.i.d. - sinds 31 december is er alweer 14 kilo af (en heb vrijwel niets anders gedaan dan voorheen).

Bijna klaar! *O*
pi_94850220
Respect voor jou SevD! ^O^

Een groot deel van de oplossing bestaat denk ik idd uit het veranderen van gewoontes, zonder je įlles te ontzeggen. Zodat je een patroon ontwikkeld dat voor jezelf vol te houden is en wat op de lange termijn eigenlijk vanzelf gaat. En dat patroon kan voor iedereen anders liggen, maar jij hebt het jouwe blijkbaar gevonden ^O^
  vrijdag 1 april 2011 @ 09:13:16 #259
238141 SevD
Boventitel
pi_94891487
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 12:48 schreef Ciske- het volgende:
Respect voor jou SevD! ^O^
Thanks! :)

quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 12:48 schreef Ciske- het volgende:
Een groot deel van de oplossing bestaat denk ik idd uit het veranderen van gewoontes, zonder je įlles te ontzeggen. Zodat je een patroon ontwikkeld dat voor jezelf vol te houden is en wat op de lange termijn eigenlijk vanzelf gaat. En dat patroon kan voor iedereen anders liggen, maar jij hebt het jouwe blijkbaar gevonden ^O^
Jup, eet ook gerust nog een patatje 1x in de week. Eigenlijk 'traditie' (waar niet?) bij m'n oma en wilde dat haar ook niet afpakken :P (en stiekem mezelf ook niet :+ )
pi_95012468
Afgelopen week een pond afgevallen en ik zit nu op 15.8 *O* Had iets meer kunnen zijn, maar op het werk was het zo druk dat ik me niet aan m'n normale eetpatroon kon houden. Ben inmiddels in staat om 5 Leslie miles achter elkaar te doen, dus de conditie gaat met sprongen vooruit (en daar ben ik best blij mee).
  maandag 4 april 2011 @ 09:11:24 #261
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_95012642
quote:
7s.gif Op maandag 4 april 2011 09:00 schreef PaarsBeestje het volgende:
Afgelopen week een pond afgevallen en ik zit nu op 15.8 *O* Had iets meer kunnen zijn, maar op het werk was het zo druk dat ik me niet aan m'n normale eetpatroon kon houden. Ben inmiddels in staat om 5 Leslie miles achter elkaar te doen, dus de conditie gaat met sprongen vooruit (en daar ben ik best blij mee).
Dat merkte ik ook toen ik laatst met een vriendin naar de bus rende. Ik rende dr met gemak uit en was absoluut niet moe. Nice is dat.
  maandag 4 april 2011 @ 09:48:19 #262
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_95013421
Zaterdag nog even met iemand bij de sportschool overlegd, en hij zei dat ik gewoon kon eten wat ik wilde (natuurlijk wel gewoon zoals ik normaal doe, niet de hele dag in de snackbar (wat ik toch al niet deed)) maar dan alles halveren.

Dus gewoon minder porties. En alleen maar water. Dus ga me daar aan proberen te houden.
pi_95017911
quote:
Op maandag 4 april 2011 09:00 schreef PaarsBeestje het volgende:
Goed hoor, je legt meer miles af dan ik :P
pi_95025888
Omdat mijn topic niet gewaardeerd werd probeer ik het maar hier :D Hebben jullie tips om snel resultaat te zien met afvallen? Ik wil voor 1 juni 5 kg kwijt zijn en als dit goed gaat dan wil ik door gaan zetten om 5 kg per 2 maanden af te vallen totdat ik weer op ongeveer 80kg zit :)
  maandag 4 april 2011 @ 15:56:23 #265
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_95025976
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 15:54 schreef Misan het volgende:
Omdat mijn topic niet gewaardeerd werd probeer ik het maar hier :D Hebben jullie tips om snel resultaat te zien met afvallen? Ik wil voor 1 juni 5 kg kwijt zijn en als dit goed gaat dan wil ik door gaan zetten om 5 kg per 2 maanden af te vallen totdat ik weer op ongeveer 80kg zit :)
Je zou kunnen kijken voor Atkins, 1kg per week als ik de ervaringen mag geloven.

Of natuurlijk gewoon gezond eten en veel bewegen.
  Licht Ontvlambaar maandag 4 april 2011 @ 15:57:20 #266
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_95026019
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 15:54 schreef Misan het volgende:
twee maanden voor 5 kilo is toch niet extreem snel :) Gewoon regelmatig eten (3 maaltijden, 3 tussendoor) en bewegen.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_95026261
Maar wat is gezond eten? Hoeveel per dag en wat vooral niet?
pi_95028883
Vooral niet: snacks, frituur, snoep, koekjes (ook geen zogenaamd 'gezonde' zoals sultana, ontbijtkoek e.d.), chocolade, ijs, gebak, witte sauzen, bewerkte producten zoals witbrood, witte rijst, croissants, kant-en-klaar zooi etc.

Vooral wel: groente, fruit, pure melkproducten (dus geen vruchtenyoghurt maar naturel), mager vlees en vis (vette vis is ook prima), eieren, noten, aardappelen, zilvervliesrijst, volkorenbrood/pasta, olieėn, etc.

Probeer zo te denken: als je het niet bijna zo opeet als dat het ook uit de natuur komt is het meestal niet erg handig om te eten als je af wilt vallen.
  maandag 4 april 2011 @ 17:04:32 #269
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_95029357
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 16:55 schreef Ciske- het volgende:
noten
Ook daar zit weer een hoop verschil tussen. Zo kan in een meuslireep ook aardig wat calorieėn zitten.
pi_95030174
Mueslireep zou ik ook niet voor kiezen (te bewerkt, bevat vaak suiker en andere toevoegingen) maar gewoon voor verse noten.

Daar zitten idd aardig wat kcals in, maar ze vullen ook en er zitten onverzadigde vetten in die je lichaam nodig heeft om goed te blijven functioneren.

Je moet geen hele zak in één keer leeg eten natuurlijk ;) maar je kunt veel beter een handje noten pakken dan een eierkoek oid wat gewoon loze kcals zijn die enkel je bloedsuikerspiegel van slag laten raken.
pi_95035708
quote:
14s.gif Op maandag 4 april 2011 12:12 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Goed hoor, je legt meer miles af dan ik :P
Ik probeer ook echt zeer actief kilo's kwijt te raken. En met alleen het eetpatroon aanpassen, kom ik er duidelijk niet.
pi_95035797
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 16:55 schreef Ciske- het volgende:
Vooral niet: snacks, frituur, snoep, koekjes (ook geen zogenaamd 'gezonde' zoals sultana, ontbijtkoek e.d.), chocolade, ijs, gebak, witte sauzen, bewerkte producten zoals witbrood, witte rijst, croissants, kant-en-klaar zooi etc.

Vooral wel: groente, fruit, pure melkproducten (dus geen vruchtenyoghurt maar naturel), mager vlees en vis (vette vis is ook prima), eieren, noten, aardappelen, zilvervliesrijst, volkorenbrood/pasta, olieėn, etc.

Probeer zo te denken: als je het niet bijna zo opeet als dat het ook uit de natuur komt is het meestal niet erg handig om te eten als je af wilt vallen.
Thanks ^O^
Zijn er ook nog tips qua hoeveelheden? Ik kan me zo voorstellen dat als ik de hoeveelheden niet terugbreng dat het ook niet heel erg opschiet namelijk :D
pi_95037535
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 19:22 schreef Misan het volgende:

[..]

Thanks ^O^
Zijn er ook nog tips qua hoeveelheden? Ik kan me zo voorstellen dat als ik de hoeveelheden niet terugbreng dat het ook niet heel erg opschiet namelijk :D
Wat eet je nu dan op een dag? Gooi dat eens in de eetmeter? Het is handig uit te gaan van wat je nu eet en van daaruit aanpassingen te maken.

Een goede website om je kcal behoefte uit te rekenen vind ik deze site. Is gebaseerd op leeftijd, sekse, gewicht, lengte, mate van dagelijkse 'gewone' activiteit + nog eens aanvullende sport ernaast.

Let erop dat je niet te weinig gaat eten. Voorbeeldje: ik ben vrouw, 26 jaar, 1,74m lang. Zit in de somewhat active categorie (kantoorbaan, huishoudelijk werk). Alleen daarmee zit ik al op een behoefte van 2300 kcal. Als ik dan nog erbij sport en zeg zo'n 200/300 kcal verbrandt zit ik aan de 2500/2600 kcal behoefte op een sportdag. Dit is natuurlijk theorie, maar ik merk dat dit in de praktijk voor mij redelijk goed klopt. Om af te vallen ga ik zo'n 500 kcal daaronder zitten (meer zou ik niet doen), dus tussen de 1800 en 2100 kcal (rust-en sportdagen). Je hoeft jezelf dus bepaald niet uit te hongeren om af te vallen en dat is ook de bedoeling niet, anders houd je het niet vol.

500 kcal per dag onder je behoefte is 3500 per week, is ongeveer een halve kilo vet. Wil je sneller dan zul je een groter gat tussen kcal verbranding en behoefte moeten maken. Ofwel door meer/vaker te sporten ofwel door minder te eten. Dan heb je wel het risico dat je het 1) niet volhoud op lange termijn en 2) je lichaam in de spaarstand gaat omdat het gat te groot is. Dus ik zou persoonlijk voor niet meer dan een halve kg per week gaan, maar dat is je eigen keus natuurlijk.
pi_95042433
Ik heb nu uitgerekend dat ik 625 gram per week zou moeten afvallen om op 1 juni op 5 kg te zitten dat ik afgevallen ben. :) Waar kan ik die eetmeter vinden?
pi_95058297
Ik meld me hier ook maar weer eens. 6 weken 3 keer per week sportschool. mijn conditie voel ik met sprongen vooruit gaan. Gezond eetpatroon maar mijn weegschaal doet niet mee en blijft eigenwijs staan waar hij stond.
Dus ik lees maar mee voor tips
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
pi_95058801
pi_95074670
@Misan: gewoon even googlen op eetmeter, dan vind je hem zo.

@seasushi: Merk je wel aan je kleding dat die losser gaat zitten? Als je gaat sporten bouw je ook spieren op nl, die wegen ook wat. Dus je merkt het niet altijd meteen in je gewicht als je vet verliest en spieren opbouwt.
pi_95084532
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 16:16 schreef Ciske- het volgende:
@Misan: gewoon even googlen op eetmeter, dan vind je hem zo.

@seasushi: Merk je wel aan je kleding dat die losser gaat zitten? Als je gaat sporten bouw je ook spieren op nl, die wegen ook wat. Dus je merkt het niet altijd meteen in je gewicht als je vet verliest en spieren opbouwt.
Hmmmm. Heb ik nog niet op gelet eigenlijk. Maar ik doe voornamelijk cardio. dus ben toch niet echt spier op aan het bouwen?
  dinsdag 5 april 2011 @ 19:47:27 #279
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_95084581
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 19:46 schreef seasushi het volgende:

[..]

Hmmmm. Heb ik nog niet op gelet eigenlijk. Maar ik doe voornamelijk cardio. dus ben toch niet echt spier op aan het bouwen?
Nou, van bijvoorbeeld hardlopen kreeg ik eerst echt flinke spierpijn. Benen, buik, armen... Dus ook al is het niet gericht op spieren je gebruikt ze wel meer natuurlijk.
pi_95085028
Cardio is idd niet gericht op spieropbouw maar als je voorheen niet sportte en nu 3x per week zal dat (zeker in het begin) toch wel wat met je spiermassa doen, vermoed ik.

Hoe dan ook zou ik niet téveel focussen op het weegschaal getalletje, maar bijv daarnaast ook je heup- en taille omtrek meten, zodat je meer maatstaven hebt voor je vooruitgang dan alleen je gewicht.
pi_95087592
Die eetmeter is leuk! Voert traag in, maar geeft wel uitgebreide resultaten, en aangezien ik dol ben op grafiekjes..... :)
pi_95251454
  zaterdag 9 april 2011 @ 13:39:54 #283
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_95257611
Drie kilo kwijt na twee weken *O*
  zaterdag 9 april 2011 @ 13:44:19 #284
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_95257783
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 13:39 schreef Juicyhil het volgende:
Drie kilo kwijt na twee weken *O*
Nice!
*O*
  zaterdag 9 april 2011 @ 14:59:03 #285
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_95260345
Zekers :Y Ik ben afgelopen twee weken zes keer wezen fitnessen, voornamelijk krachttraining en 20 minuutjes cardio. Ging wel gewoon lekker, de training vliegt zo voorbij. Alleen zo nu en dan wel 'geen zin' door bijvoorbeeld drukte op het werk enzo. Wil nu naar de vier keer per week.

Net met een instructeur even nieuw trainingsschema gemaakt. Ik had eerst wel zo nu en dan pijn aan mn knieeen door het trainen (had ik ervoor vrijwel nooit). Dus we hebben er 1 oefening uitgelaten. Ik ga volgende week weer proberen of ik hem weer kan oppakken. En twee nieuwe oefeningen erbij. Nu ook iedere keer een kwartiertje ipv 10 minuten lopen.

Hopen dat dit zo doorzet, dan kom ik met 3 maanden op mn voorlopige streefgewicht van -20 kilo. (moet nog meer af hoor, maar eerst dit maar zodat ik gezondheidsrisico's wat meer kan uitsluiten. heb nu geen klachten hoor, maar ze gaan er echt wel komen daarbij zit ik dan denk ik wat lekkerder in mn vel)
pi_95282626
1 pond kwijt na 6 weken :(
pi_95297492
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 14:59 schreef Juicyhil het volgende:
Zekers :Y Ik ben afgelopen twee weken zes keer wezen fitnessen, voornamelijk krachttraining en 20 minuutjes cardio. Ging wel gewoon lekker, de training vliegt zo voorbij. Alleen zo nu en dan wel 'geen zin' door bijvoorbeeld drukte op het werk enzo. Wil nu naar de vier keer per week.

Net met een instructeur even nieuw trainingsschema gemaakt. Ik had eerst wel zo nu en dan pijn aan mn knieeen door het trainen (had ik ervoor vrijwel nooit). Dus we hebben er 1 oefening uitgelaten. Ik ga volgende week weer proberen of ik hem weer kan oppakken. En twee nieuwe oefeningen erbij. Nu ook iedere keer een kwartiertje ipv 10 minuten lopen.

Hopen dat dit zo doorzet, dan kom ik met 3 maanden op mn voorlopige streefgewicht van -20 kilo. (moet nog meer af hoor, maar eerst dit maar zodat ik gezondheidsrisico's wat meer kan uitsluiten. heb nu geen klachten hoor, maar ze gaan er echt wel komen daarbij zit ik dan denk ik wat lekkerder in mn vel)
Top!
pi_95297569
quote:
Op zaterdag 9 april 2011 14:59 schreef Juicyhil het volgende:

Is 20kg in 3 maanden niet wat veel en vooral ook lastig vol te houden nadat je afgevallen bent?
  zondag 10 april 2011 @ 14:13:16 #289
238141 SevD
Boventitel
pi_95299119
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 13:33 schreef Misan het volgende:

[..]

Is 20kg in 3 maanden niet wat veel en vooral ook lastig vol te houden nadat je afgevallen bent?
Als je dat niet blijft doorzetten, zo drastisch veel in korte tijd, dan zal het niet zo'n groot probleem worden denk ik.
  zondag 10 april 2011 @ 14:23:52 #290
8760 Beavis
Proud to be South African!
pi_95299516
quote:

[..]

Over een jaar kan ik zeggen of dat niet teveel is geweest: ik ben sinds 31 januari inmiddels 16,5kg kwijt. Ik heb nu nog 3 maanden om nog eens 10 kg kwijt te raken en dan zit ik op mijn streefgewicht: 87 kg.

Ik ben nu dus ook bezig om langzaamaan wat gas terug te nemen met afvallen. Ik hoef niet eerder dan 23 juli op mijn streefgewicht te zitten dus de tempo mag wat omlaag. Ik hoop daarmee te bereiken dat ik niet in een jojo terechtkom. Ik ben veel afgevallen in zeer korte tijd en ik wil zelfs nog meer kwijt...maar dan wel voorgoed kwijt en alleen tijd zal leren of dat gelukt is. :)

Wel grappig: mijn ouders zijn op 4 februari met vakantie gegaan naar Namibiė (toen woog ik dus nog bijna 113kg). Komende vrijdag komen ze terug en haal ik ze op van Schiphol (dan weeg ik zo'n 96kg). Zij weten helemaal niets van mijn gewichtsverlies....ik ben benieuwd naar hun reactie :D
pi_95332108
Dit kunnen we bijna het grote 'Crashdieet'club topic gaan noemen :+

20 kg in 2 of 3 maanden is niet gezond, de kans is alleen maar des te groter dat het er later net zo hard weer aan zit + wat extra kilo's.. maar goed, iedereen moet doen waar hij of zij zin in heeft :)

Ik ben nu precies 16,5 kg afgevallen, ik was best trots op mezelf vanochtend *O*
  maandag 11 april 2011 @ 09:08:47 #292
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_95332177
quote:

[..]

Het is ook slechts een beginnetje, ik moet daarna nog verder. Dus het is niet zo dat ik dan ook echt direct stop.

En ik weet niet eens of het haalbaar is binnen 3 maanden. Zou wel leuk zijn.
pi_95332381
Ik ben door alleen anders (lees: geen fastfood meer en geen kroketjes oid meer tijdens de lunch) te gaan eten afgelopen week trouwens 4kg afgevallen :D
  maandag 11 april 2011 @ 09:20:25 #294
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_95332420
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 09:18 schreef Misan het volgende:
Ik ben door alleen anders (lees: geen fastfood meer en geen kroketjes oid meer tijdens de lunch) te gaan eten afgelopen week trouwens 4kg afgevallen :D
Mooi resultaat!
Wel een beetje veel, heb je je wel op hetzelfde tijdstip gewogen? :@
  maandag 11 april 2011 @ 10:27:27 #295
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_95334068
Ik hang nog steeds op m'n plateau hoor -O-

Enfin, afgelopen weekend zaten we in een huisje op een bungalowpark en toen heb ik gewoon wel wat meer koolhydraten gegeten, nu maar hopen dat het een boost geeft aan m'n stofwisseling en het daarna weer wat beter gaat....
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  maandag 11 april 2011 @ 11:11:21 #296
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_95335508
quote:
9s.gif Op maandag 11 april 2011 10:27 schreef flugeltje het volgende:
Ik hang nog steeds op m'n plateau hoor -O-

Enfin, afgelopen weekend zaten we in een huisje op een bungalowpark en toen heb ik gewoon wel wat meer koolhydraten gegeten, nu maar hopen dat het een boost geeft aan m'n stofwisseling en het daarna weer wat beter gaat....
Bij mij gaat het ook wat minder, ik eet weer iets te veel en sport te weinig. Ik heb mezelf zojuist een schop onder mn kont gegeven (ja, zo lenig ben ik nu ;) ) en ik ga er weer flink tegenaan. Die laatste 5 kilo wil ik ook graag kwijt. :)
pi_95336279
Ik zou best een beetje willen crashen. 3 a 4 keer in de week naar de sportschool, een gemiddelde calorie inname van 1700 en dan 1 pond in 6 weken verliezen? Het kan dan allemaal wel wat strakker aanvoelen, maar er moeten toch echt kilo's af nu. |:(
Tips?
  maandag 11 april 2011 @ 11:41:26 #298
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_95336356
Seasushi, is er geen vetweefsel vervangen door spierweefsel? Dat is zwaarder he...

Hier zit het echt muurvast, ik heb geen wijzigingen in m'n eetpatroon aangebracht, maar het wil gewoon niet. Het overbekende plateau dus... @egeltje, ik ben dus niet meer gaan eten ofzo... Ik hoop dat door het meer eten van afgelopen weekend de boel weer effe op gang komt en het daarna weer in het oude tempo verder gaat, maar ik durf nog nergens op te hopen....
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_95338615
Meldt : ben ik weer

Afgelopen 12 dagen al bezig met een dieet wat jullie hier niet goedkeuren (valt onder de crashdieten) maar ik kon kiezen uit nog langer met meer en meer overgewicht kampen of er nu wat aan doen mbv totaalvoeding, dieetist en psychologe. Heb nog een lange weg te gaan (in elk geval nu nog 45 kg) dus dag 12 voelt voor mij als het begin
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
  maandag 11 april 2011 @ 12:48:35 #300
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_95338726
quote:
2s.gif Op maandag 11 april 2011 12:45 schreef Muks het volgende:

Afgelopen 12 dagen al bezig met een dieet wat jullie hier niet goedkeuren (valt onder de crashdieten) maar ik kon kiezen uit nog langer met meer en meer overgewicht kampen of er nu wat aan doen mbv totaalvoeding, dieetist en psychologe. Heb nog een lange weg te gaan (in elk geval nu nog 45 kg) dus dag 12 voelt voor mij als het begin
Maar is het niet nog erger als je er later achter gekomen bent dat er meer bij is gekomen, mocht het falen?
Wil je niet ontmoedigen hoor. Maar het moet wel vol te houden zijn
  Licht Ontvlambaar maandag 11 april 2011 @ 12:52:16 #301
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_95338871
quote:
2s.gif Op maandag 11 april 2011 12:45 schreef Muks het volgende:

Tsja, op eigen houtje crashen of onder begeleiding vind ik toch twee verschillende dingen.

En zit in de knel op het moment, wil eigenlijk graag meer gaan sporten, maar dan loopt mijn huishouden in de soep.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')