Let je wel op dat je aan je BMR blijft komen? Effe googlen, dan kom je genoeg uitrekenplekjes tegen en kun je kijken of je daar nu aan komt. De eiwitten zijn puur voor je spieren, niet ter vervanging van maaltijden eigenlijk... Ik neem het dus met yoghurt als ontbijt, maar neem de rest van de dag wel voldoende voedsel... Ga zeker niet overdrijven door op shakes te gaan leven he?quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:16 schreef Juicyhil het volgende:
Fitnessen gaat eigenlijk wel lekker. Mijn training duurt over het algemeen rond de 50 min (5 min. cardio, krachttraining, 15 min. cardio) en dat vliegt eerlijk altijd zo voorbij. Wel even afzien met de spierpijn, maar ik zit eigenlijk toch de hele dag dus zoveel last heb ik er nou ook weer niet van.
Alleen vanavond zag ik er even tegen op om te gaan, maar toch maar gedaan en geen spijt gehad![]()
Verder drink ik nu vrijwel alleen maar water (tussen de middag wel 1 glas optimel en soms in de middag een kop koffie voor de cafeïne). Alleen nog iets meer eiwitten eten denk ik. Ik denk dat ik morgen maar even, zoals flugeltje al zei, wat van dat poeder halen en dat met yoghurt eten. Ga ik ook maar eens ontbijten.
Thanks!quote:
Jup, eet ook gerust nog een patatje 1x in de week. Eigenlijk 'traditie' (waar niet?) bij m'n oma en wilde dat haar ook niet afpakkenquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:48 schreef Ciske- het volgende:
Een groot deel van de oplossing bestaat denk ik idd uit het veranderen van gewoontes, zonder je álles te ontzeggen. Zodat je een patroon ontwikkeld dat voor jezelf vol te houden is en wat op de lange termijn eigenlijk vanzelf gaat. En dat patroon kan voor iedereen anders liggen, maar jij hebt het jouwe blijkbaar gevonden
Dat merkte ik ook toen ik laatst met een vriendin naar de bus rende. Ik rende dr met gemak uit en was absoluut niet moe. Nice is dat.quote:Op maandag 4 april 2011 09:00 schreef PaarsBeestje het volgende:
Afgelopen week een pond afgevallen en ik zit nu op 15.8Had iets meer kunnen zijn, maar op het werk was het zo druk dat ik me niet aan m'n normale eetpatroon kon houden. Ben inmiddels in staat om 5 Leslie miles achter elkaar te doen, dus de conditie gaat met sprongen vooruit (en daar ben ik best blij mee).
Goed hoor, je legt meer miles af dan ikquote:Op maandag 4 april 2011 09:00 schreef PaarsBeestje het volgende:
Afgelopen week een pond afgevallen en ik zit nu op 15.8Had iets meer kunnen zijn, maar op het werk was het zo druk dat ik me niet aan m'n normale eetpatroon kon houden. Ben inmiddels in staat om 5 Leslie miles achter elkaar te doen, dus de conditie gaat met sprongen vooruit (en daar ben ik best blij mee).
Je zou kunnen kijken voor Atkins, 1kg per week als ik de ervaringen mag geloven.quote:Op maandag 4 april 2011 15:54 schreef Misan het volgende:
Omdat mijn topic niet gewaardeerd werd probeer ik het maar hierHebben jullie tips om snel resultaat te zien met afvallen? Ik wil voor 1 juni 5 kg kwijt zijn en als dit goed gaat dan wil ik door gaan zetten om 5 kg per 2 maanden af te vallen totdat ik weer op ongeveer 80kg zit
twee maanden voor 5 kilo is toch niet extreem snelquote:Op maandag 4 april 2011 15:54 schreef Misan het volgende:
Omdat mijn topic niet gewaardeerd werd probeer ik het maar hierHebben jullie tips om snel resultaat te zien met afvallen? Ik wil voor 1 juni 5 kg kwijt zijn en als dit goed gaat dan wil ik door gaan zetten om 5 kg per 2 maanden af te vallen totdat ik weer op ongeveer 80kg zit
Ook daar zit weer een hoop verschil tussen. Zo kan in een meuslireep ook aardig wat calorieën zitten.quote:
Ik probeer ook echt zeer actief kilo's kwijt te raken. En met alleen het eetpatroon aanpassen, kom ik er duidelijk niet.quote:Op maandag 4 april 2011 12:12 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Goed hoor, je legt meer miles af dan ik
Thanksquote:Op maandag 4 april 2011 16:55 schreef Ciske- het volgende:
Vooral niet: snacks, frituur, snoep, koekjes (ook geen zogenaamd 'gezonde' zoals sultana, ontbijtkoek e.d.), chocolade, ijs, gebak, witte sauzen, bewerkte producten zoals witbrood, witte rijst, croissants, kant-en-klaar zooi etc.
Vooral wel: groente, fruit, pure melkproducten (dus geen vruchtenyoghurt maar naturel), mager vlees en vis (vette vis is ook prima), eieren, noten, aardappelen, zilvervliesrijst, volkorenbrood/pasta, olieën, etc.
Probeer zo te denken: als je het niet bijna zo opeet als dat het ook uit de natuur komt is het meestal niet erg handig om te eten als je af wilt vallen.
Wat eet je nu dan op een dag? Gooi dat eens in de eetmeter? Het is handig uit te gaan van wat je nu eet en van daaruit aanpassingen te maken.quote:Op maandag 4 april 2011 19:22 schreef Misan het volgende:
[..]
Thanks
Zijn er ook nog tips qua hoeveelheden? Ik kan me zo voorstellen dat als ik de hoeveelheden niet terugbreng dat het ook niet heel erg opschiet namelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |