Luister mee mang, vet gezellig: http://www.onzinradio.nl/tunein/quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:25 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nah, dit is ook meteen mijn laatste post hier
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:25 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik mag niet van mijn papa en mamaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:25 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Luister mee mang, vet gezellig: http://www.onzinradio.nl/tunein/
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:25 schreef Huppelmuts het volgende:
Hihi ik doe skypen, want dat kan ik nu
Je bent toch een kutuser dus maakt niet uitquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:25 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Sloop ze!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:26 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik mag niet van mijn papa en mama
Skype mij eens danquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:25 schreef Huppelmuts het volgende:
Doe je skypenaam eens danquote:
We moeten vaker artiesten in de TT zettenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:27 schreef DutchSpike het volgende:
Calvin Harris - Not Alone (Dubstep Remix) is baas.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:25 schreef Huppelmuts het volgende:
Is niet nodig, die topics zijn er al genoeg geweest.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:29 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
Misschien eens een topic aanmaken voor de Fok!ers die wel eens met elkaar zouden willen skypen?
Markus Schulz, is ook wel fijnquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:29 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Dit is de enige trance die ik op mijn pc heb staan, Armin van Buuren.
Ze zeiden eind Januari maar nog niet volgens mij, en deze is helemaal niet onbekendquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Patje, is Stardust al gereleased?
Volgens mij heb ik hemquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:34 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ze zeiden eind Januari maar nog niet volgens mij, en deze is helemaal niet onbekend
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:29 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
Misschien eens een topic aanmaken voor de Fok!ers die wel eens met elkaar zouden willen daten?
Is alleen nog niet de volledige versiequote:
Doe het nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:38 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Zo ff een remix van Music made Addict waar ik wel benieuwd naar ben!
ooh kut, hij zei eerst 6:10quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:38 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Is alleen nog niet de volledige versie
Doe maarquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:41 schreef Patje1987 het volgende:
Zal ik vanavond dat uurtje maar even opvullen dan?
Geef je skypenaam danquote:
Ahh werkt dat zo tegenwoordigquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Sterker nog je staat er al op Patjen
Ik zeg toch, niet doenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:42 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wtf is dit voor een remix man___
Headhunterz en Wildstylez remixquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:42 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
[..]
Pon di floor hardstyle remix, klinkt echt niet dit
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Headhunterz en Wildstylez remix
Dit stukje vind ik wel vers!
koptelefoon inwijdenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:45 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Even het stof van jullie speakers halen voor jullie
Filmpjes!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:47 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Handig zo'n pre-mix, kan je zelf gewoon hakken in je kamer![]()
Bazen Fysioquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:49 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Lol nee
De fysio zei dat het een goede oefening voor mijn enkelbanden was
leuke fysio heb je danquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:49 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Lol nee
De fysio zei dat het een goede oefening voor mijn enkelbanden was
http://www.onzinradio.nl/rooster/quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:52 schreef Snuf. het volgende:
Ligt het aan mij of doet het rooster het niet?
We zitten vol vandaagquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:52 schreef Snuf. het volgende:
Ligt het aan mij of doet het rooster het niet?
Edit laat maar doet het al alleen het laden duurde 2 minuten ofzo..
Wacht even tot morgen, dan kun je samen met ons feesten en neu zuipenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:53 schreef LovelyLady het volgende:
Fijne muziek![]()
Krijg je zin om te feesten of te zuipen
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Wacht even tot morgen, dan kun je samen met ons feesten en neu zuipen
Mja ik ga een beetje met een koptelefoon op in mijn eentje drinken achter de pcquote:
Iedereen moet meedoenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja ik ga een beetje met een koptelefoon op in mijn eentje drinken achter de pc
Rocky staat er dan in ipv mij; al twee weken ofzo.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Waarom kom jij nooit opdagen woensdagavond
Huppel komt klaar als 'ie centrifugeert. Hoe ergquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:56 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga even de wasmachine knuffelen, nu kan het nog
Hij wacht elke keer op je en jij komt dan niet dus gaat 'ie maar door.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:56 schreef Beach het volgende:
[..]
Rocky staat er dan in ipv mij; al twee weken ofzo.
Not really. Ik kan niet zeggen dat er nog iets is in dit huis waar ik klaar van komquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:56 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Huppel komt klaar als 'ie centrifugeert. Hoe erg
Misverstand dusquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:57 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hij wacht elke keer op je en jij komt dan niet dus gaat 'ie maar door.
Niet opnemen toch.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:59 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Echt, al de 3e keer vandaag dat ik gebeld word door mijn werk op mijn privé nummer terwijl ik vrij ben
Omdat de Blackberry van een fucking directeur het niet doet !
Kom op het is vrijdagmiddag, maandagochtend is hij de eerste !
Zullen we binnenkort herplannen dan?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:59 schreef Beach het volgende:
[..]
Misverstand dusnadat we bijna ruzie hadden.
Ik vind het prima.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:59 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zullen we binnenkort herplannen dan?
Ja al gedaan nu dusquote:
Is het erger, of minder erg dan een doorgeknipte glasvezelkabel?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:06 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
GODVERDOMME die collega die me naar die directeur doorverbindt heeft niks goed geregeld, en is inmiddels naar huis, en ik mag op mijn vrije dag dit gaan oplossen!!!
wat een KANKERzooi !!
Minderquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:08 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Is het erger, of minder erg dan een doorgeknipte glasvezelkabel?
Huil dan niet zoquote:
Ik ga Red Alert spelenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:08 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Maar wel kut, ik wil graag live mixen, maar dat kan nu niet...
hihi dat zie je tochquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:01 schreef Viro het volgende:
zit ik op updates te wachten is het topic al vol
kacheltje hoger, cupasoupie?quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:10 schreef Viro het volgende:
[..]
niet als je bezig bent met het één en ander
Overdag dan bedoel jequote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:58 schreef naatje_1 het volgende:
lekkere muzak om je vakantie mee te vieren
Vannacht denk ik wel weer een muziek uit de naat, ligt er een beetje aan of ik mn laptop krijg. En anders plan ik mezelf voor zaterdag in![]()
Tot vanavond en nu ga ik vakantie vieren, zwaaizwaai mensen
True truequote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
beter dat dan dat je niet bezig bent en suf voor je uit aan het staren bent en aan het wachten bent op updates
Oh merci ik zal em accepteren, ergens volgend jaarquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:17 schreef Viro het volgende:
[..]
True true
btw ik heb je toegevoegd op xbl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ze heeft een lelijke neusquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:18 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Esmee Denters is lekker trouwens
[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 18-02-2011 15:19:15 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:21 schreef Huppelmuts het volgende:
In oktober is er brand geweest in de portiek waar ik ga wonen. Door die brand doen de bellen beneden het dus niet. Visite moet roepen/smsen/whatsappen/toeteren wat dan ook maar bellen heeft geen zin.
Bewoners moeten naar beneden om de deur open te doen.
Heel lastig allemaal.
Mijn intercomfoonding boven is kapot, belt er net iemand om die te repareren.
Hij: hallo met Martin, ik kom de intercom repareren. Bent u nu thuis?
Ik: nee, helaas.
Hij: Ok hoe laat kunt u hier zijn?
Ik: 16:15 ongeveer
Hij: ja maar ik moet dat ding vandaag repareren van de baas, kan het niet eerder?
Ik: waarom MOET dat per se vandaag? Doen de bellen enz beneden het al dan?
Hij: Nou het lijkt me behoorlijk lastig voor u als dat ding kapot is. Bellen beneden??
Ik: ja is ook lastig maar 1 ik woon er nog niet en 2 zolang dat hele zooitje beneden kapot is heb ik er niks aan dat ie het boven wel doet he.
Hij: ja uhm dan weet ik het ook niet.
Heerlijk
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh merci ik zal em accepteren, ergens volgend jaar
mijn nicht heeft bij esmee denters in de klas gezeten op de basisschool, wie wil mij aanrakenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
ze heeft een lelijke neus![]()
Monoquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:24 schreef Monopoly het volgende:
Goedeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeemiddag!!
ik nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:25 schreef Viro het volgende:
[..]
mijn nicht heeft bij esmee denters in de klas gezeten op de basisschool, wie wil mij aanraken
Wacht ene paar minuten en kwaliteitsmuziekquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:29 schreef -Datdus- het volgende:
He kutpauper doe eens muziek draaien.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:31 schreef Snuf. het volgende:
Oke radio kan iets harder heb de muziek en de microfoon even gelijk gezet
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wouw echt in tijden niet zo chagrijnig geweest.
je valt wel in herhalingquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:31 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Eerste uurtje was echt tof, tweede uurtje was vet kut gewoon
Dunno begin een beetje rustig met muzakjes zoals die momenteel speelt en dan wil ik steeds wat swingender gaan doen als het wat drukker wordt rond 16:00quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:32 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
SNUFF
wat heb je in petto vandaag?
Ik ga luisterenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:32 schreef robdriessen het volgende:
Nog een uurtje tot de vrimibo op de zaak.
Vanavond om 20 uur weer op deesch radio, gesandwiched tussen Koelkast en Patje! (That's what SHE said!). Wordt een lekker hoera-het-is-weekend-gitaren-en-dance-uurtje!
ja sorry...Ik ga ff van die computer weg, even naar beneden ofzo.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
je valt wel in herhaling
Ik ben van de partijquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:32 schreef robdriessen het volgende:
Nog een uurtje tot de vrimibo op de zaak.
Vanavond om 20 uur weer op deesch radio, gesandwiched tussen Koelkast en Patje! (That's what SHE said!). Wordt een lekker hoera-het-is-weekend-gitaren-en-dance-uurtje!
Leukquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:33 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dunno begin een beetje rustig met muzakjes zoals die momenteel speelt en dan wil ik steeds wat swingender gaan doen als het wat drukker wordt rond 16:00Heb wel een nieuwe rubriek: Snuf. Klaagbaak 1.0 maar dat leg ik zo wel uit
Haterssssquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:37 schreef djkoelkast het volgende:
Je zei "een leuke request" en "the editors" in 1 zin.
Komt goed vissie pissiequote:
De Snuf. + Monopoly combinatie is beterquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:37 schreef Viro het volgende:
ik heb nu EggsTC Goa top 100 aanstaan. Beter begin van het weekend is er niet![]()
![]()
Hard rock hallelujah?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:38 schreef Snuf. het volgende:
Mijn laatste nummer is echt gruwelijk gewoonIedereen gaat hier denken WTF IS DIT. Om het vervolgens toch tof te vinden
Want het is vet
Huppelmuts ik draai dat niet dat is een epischen bugquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Kanye west_!
Ik wacht nog even met intunen
EggsTC draait vet chille muziekquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:38 schreef Snuf. het volgende:
[..]
De Snuf. + Monopoly combinatie is beter
Retweet!!quote:
1. Geen Kanye Westquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:44 schreef Huppelmuts het volgende:
Oh god itsjeboisnuf_!
Ik wacht nog even met intunen
haaaaiquote:
1) Ik heb het door!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:45 schreef Snuf. het volgende:
[..]
1. Geen Kanye West
2. Ik draai kwaliteitsmuziek. NOG EEN LEUKEN U2 VOOR U?
oma heb je koekjes gebakken voor mij?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
1) Ik heb het door!
2) JA MAAR JE NOEMT MIJ OOK OMA!!
lol wut heb ik gemistquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Nais snuf, hoe is het met de pizza?
Het pizzaverhaal niet wetenquote:
volgens newyork pizza is het toppingquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:56 schreef -Datdus- het volgende:
Nee hoor, het is beleg.. topping gaat op taart.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:56 schreef Monopoly het volgende:
HET IS JE BOY SNUF ZEG IK TOCH GVD !!!!!!!!!!!!!!
Wie danquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:56 schreef Huppelmuts het volgende:
Doodse stilte hier in huis, allemaal aandachtig aan het luisteren
Tot ziensquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:58 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben er weg van
frustrerend als iets niet lukt
Iets van Jack Johnson of Jason Mraz?quote:
BREEK NIKSquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Huppelkind naar breakdance brengen
Gratis gedaanquote:
Tot zoquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:02 schreef Monopoly het volgende:
Even de pc weer afkoppelen hier beneden, en boven weer in elkaar klappen
Tot zometeen vrinden!
was het maar zon pretjequote:
quote:
Oh shitquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:12 schreef Viro het volgende:
Mensen ik ben weg, mijn vader ligt in het ziekenhuis
Niks ernstig hoop ik?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:12 schreef Viro het volgende:
Hmm, dat is niet best, net gebeurt?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:12 schreef Viro het volgende:
wat is er dan?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:12 schreef Viro het volgende:
Pope of Dope.quote:
Komt wel vaak voor zeg..quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:13 schreef Viro het volgende:
problemen met zijn hart, weet niet veel atm
Mia - Paper Planesquote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:17 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Heeft Knetter gemaakt met Rietjesterreur voor mij
Zoiets vermoedde ik alquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:17 schreef Snuf. het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:17 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Wat feinquote:
Verklaar je naderquote:
hee een visquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:22 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Verklaar je nader
Blei alsin, kolblei?
[ afbeelding ]
Is't wat?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik heb 't al via tinychat gezien
Ja waarheid dat maar mijn mic gaat niet zo hard dus daarom zet ik de muziek ook heel zacht anders is de overgang heel hinderlijk als je luistertquote:
quote:
Ze staat ieder weekend op het rooster geloof ikquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:25 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ze is dit weekend al geweest hoor.
Is niet erg toch?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze staat ieder weekend op het rooster geloof ik
M'n ingebouwde kalender is helemaal naar de getverquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:25 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ze is dit weekend al geweest hoor.
Doe maar wat leuks en redelijk onbekendquote:
Beterschapquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:26 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
M'n ingebouwde kalender is helemaal naar de getver..
Ik ben ziek als een hont.
Ik weet al waarom ik dit weekend dacht, ze had me wat nummer gevraagd voor d'r megasupermegaawsomemix!quote:
Van wat ik hoorde heeft ze giga last van ruis, slechte kwaliteit muziek en slecht verstaanbaar.quote:
Nee die dus nietquote:
Ja, vorige keer was de muziek niet helemaal oke. Maar dat kwam omdat ze van youtube gedownload waren, dit keer zou ze kwaliteit hebben, zei ze.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Van wat ik hoorde heeft ze giga last van ruis, slechte kwaliteit muziek en slecht verstaanbaar.
Lijkt me beter als dat eerst wordt verholpen
Blei als in ik hep fakantiequote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:22 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Verklaar je nader
Blei alsin, kolblei?
[ afbeelding ]
Maar ik nog nietquote:
ik hep ook fakansiequote:
Dan kan je dalijk heel even langskomen als ik aan het werk ben als ik het goed begrijp?quote:
Spijbelen, beste alternatiefquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:28 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Maar ik nog niet!
Hoe kun je dan blij zijn?!
Ehm ja zou wel kunnen maar ik denk dat morgen beter uit komt! Dan is het hoop ik ook wat warmer dan vandaagquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:29 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Dan kan je dalijk heel even langskomen als ik aan het werk ben als ik het goed begrijp?![]()
?
Spijbelen zal niet nodig zijn, '' geoorloofd verlof'' moet het zijn want ik mag eigen briefjes tekenen omdat 19quote:
Ja 2 weken vakantiequote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:30 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Spijbelen zal niet nodig zijn, '' geoorloofd verlof'' moet het zijn want ik mag eigen briefjes tekenen omdat 19!
Nu je het zegt.. 2 weken vakantie klinkt wel heeeeul aantrekkelijk!
Jij hierheen bedoel je?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:30 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ja 2 weken vakantieKan je naar mij komen
Ja maar jij kan ook wel hierheen komenquote:
Dat eerste was later in de show al meer verholpen, jij had wss na 5min al weggeklikt.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Van wat ik hoorde heeft ze giga last van ruis, slechte kwaliteit muziek en slecht verstaanbaar.
Lijkt me beter als dat eerst wordt verholpen
Jij bent hier diegene met het rijbewijsquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:32 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ja maar jij kan ook wel hierheen komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
Zo, ja inderdaad. Maar ik moet nog best veel afronden voor ik klaar ben met mn opleiding, en ik heb nogal grote plannen dus ik heb de tijd wel nodig.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:30 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Spijbelen zal niet nodig zijn, '' geoorloofd verlof'' moet het zijn want ik mag eigen briefjes tekenen omdat 19!
Nu je het zegt.. 2 weken vakantie klinkt wel heeeeul aantrekkelijk!
haters goona hatequote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dat eerste was later in de show al meer verholpen, jij had wss na 5min al weggeklikt.
Het tweede viel reuze mee, ik heb nu in ieder geval al beter kwaliteit muziek voor dit weekend.
En slecht verstaanbaar is komende keer waarschijnlijk ook beter, want nieuwe mic.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:32 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Jij bent hier diegene met het rijbewijs!
PreciesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus kom nou maar hierheen
[b] Op vrijdag 11 maart 2011 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:[/b]
Voor Goudvisje zal ik mezelf ombouwen en dan gaan we samen verliefd zijn en trouwen en verkering krijgen en kindjes nemen en voor altijd samen zijn!
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:33 schreef Snuf. het volgende:
Ok mijn zusje en vriendinnetje zijn hier hopelijk gaan ze zo iets aankondigen
quote:
Ik ga luisteren denk ikquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dat eerste was later in de show al meer verholpen, jij had wss na 5min al weggeklikt.
Het tweede viel reuze mee, ik heb nu in ieder geval al beter kwaliteit muziek voor dit weekend.
En slecht verstaanbaar is komende keer waarschijnlijk ook beter, want nieuwe mic.
Rolling Stonesquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:33 schreef Snuf. het volgende:
Ok mijn zusje en vriendinnetje zijn hier hopelijk gaan ze zo iets aankondigen
Alles.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:34 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ik ga luisteren denk ikWat voor muziek draai je?
Vanalles!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:34 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ik ga luisteren denk ikWat voor muziek draai je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |