Maar ik nog nietquote:
ik hep ook fakansiequote:
Dan kan je dalijk heel even langskomen als ik aan het werk ben als ik het goed begrijp?quote:
Spijbelen, beste alternatiefquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:28 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Maar ik nog niet!
Hoe kun je dan blij zijn?!
Ehm ja zou wel kunnen maar ik denk dat morgen beter uit komt! Dan is het hoop ik ook wat warmer dan vandaagquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:29 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Dan kan je dalijk heel even langskomen als ik aan het werk ben als ik het goed begrijp?![]()
?
Spijbelen zal niet nodig zijn, '' geoorloofd verlof'' moet het zijn want ik mag eigen briefjes tekenen omdat 19quote:
Ja 2 weken vakantiequote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:30 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Spijbelen zal niet nodig zijn, '' geoorloofd verlof'' moet het zijn want ik mag eigen briefjes tekenen omdat 19!
Nu je het zegt.. 2 weken vakantie klinkt wel heeeeul aantrekkelijk!
Jij hierheen bedoel je?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:30 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ja 2 weken vakantieKan je naar mij komen
Ja maar jij kan ook wel hierheen komenquote:
Dat eerste was later in de show al meer verholpen, jij had wss na 5min al weggeklikt.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Van wat ik hoorde heeft ze giga last van ruis, slechte kwaliteit muziek en slecht verstaanbaar.
Lijkt me beter als dat eerst wordt verholpen
Jij bent hier diegene met het rijbewijsquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:32 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ja maar jij kan ook wel hierheen komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
Zo, ja inderdaad. Maar ik moet nog best veel afronden voor ik klaar ben met mn opleiding, en ik heb nogal grote plannen dus ik heb de tijd wel nodig.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:30 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Spijbelen zal niet nodig zijn, '' geoorloofd verlof'' moet het zijn want ik mag eigen briefjes tekenen omdat 19!
Nu je het zegt.. 2 weken vakantie klinkt wel heeeeul aantrekkelijk!
haters goona hatequote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dat eerste was later in de show al meer verholpen, jij had wss na 5min al weggeklikt.
Het tweede viel reuze mee, ik heb nu in ieder geval al beter kwaliteit muziek voor dit weekend.
En slecht verstaanbaar is komende keer waarschijnlijk ook beter, want nieuwe mic.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:32 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Jij bent hier diegene met het rijbewijs!
PreciesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus kom nou maar hierheen
[b] Op vrijdag 11 maart 2011 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:[/b]
Voor Goudvisje zal ik mezelf ombouwen en dan gaan we samen verliefd zijn en trouwen en verkering krijgen en kindjes nemen en voor altijd samen zijn!
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:33 schreef Snuf. het volgende:
Ok mijn zusje en vriendinnetje zijn hier hopelijk gaan ze zo iets aankondigen
quote:
Ik ga luisteren denk ikquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dat eerste was later in de show al meer verholpen, jij had wss na 5min al weggeklikt.
Het tweede viel reuze mee, ik heb nu in ieder geval al beter kwaliteit muziek voor dit weekend.
En slecht verstaanbaar is komende keer waarschijnlijk ook beter, want nieuwe mic.
Rolling Stonesquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:33 schreef Snuf. het volgende:
Ok mijn zusje en vriendinnetje zijn hier hopelijk gaan ze zo iets aankondigen
Alles.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:34 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ik ga luisteren denk ikWat voor muziek draai je?
Vanalles!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:34 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ik ga luisteren denk ikWat voor muziek draai je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |