quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wouw echt in tijden niet zo chagrijnig geweest.
je valt wel in herhalingquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:31 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Eerste uurtje was echt tof, tweede uurtje was vet kut gewoon
Dunno begin een beetje rustig met muzakjes zoals die momenteel speelt en dan wil ik steeds wat swingender gaan doen als het wat drukker wordt rond 16:00quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:32 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
SNUFF
wat heb je in petto vandaag?
Ik ga luisterenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:32 schreef robdriessen het volgende:
Nog een uurtje tot de vrimibo op de zaak.
Vanavond om 20 uur weer op deesch radio, gesandwiched tussen Koelkast en Patje! (That's what SHE said!). Wordt een lekker hoera-het-is-weekend-gitaren-en-dance-uurtje!
ja sorry...Ik ga ff van die computer weg, even naar beneden ofzo.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
je valt wel in herhaling
Ik ben van de partijquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:32 schreef robdriessen het volgende:
Nog een uurtje tot de vrimibo op de zaak.
Vanavond om 20 uur weer op deesch radio, gesandwiched tussen Koelkast en Patje! (That's what SHE said!). Wordt een lekker hoera-het-is-weekend-gitaren-en-dance-uurtje!
Leukquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:33 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dunno begin een beetje rustig met muzakjes zoals die momenteel speelt en dan wil ik steeds wat swingender gaan doen als het wat drukker wordt rond 16:00Heb wel een nieuwe rubriek: Snuf. Klaagbaak 1.0 maar dat leg ik zo wel uit
Haterssssquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:37 schreef djkoelkast het volgende:
Je zei "een leuke request" en "the editors" in 1 zin.
Komt goed vissie pissiequote:
De Snuf. + Monopoly combinatie is beterquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:37 schreef Viro het volgende:
ik heb nu EggsTC Goa top 100 aanstaan. Beter begin van het weekend is er niet![]()
![]()
Hard rock hallelujah?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:38 schreef Snuf. het volgende:
Mijn laatste nummer is echt gruwelijk gewoonIedereen gaat hier denken WTF IS DIT. Om het vervolgens toch tof te vinden
Want het is vet
Huppelmuts ik draai dat niet dat is een epischen bugquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Kanye west_!
Ik wacht nog even met intunen
EggsTC draait vet chille muziekquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:38 schreef Snuf. het volgende:
[..]
De Snuf. + Monopoly combinatie is beter
Retweet!!quote:
1. Geen Kanye Westquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:44 schreef Huppelmuts het volgende:
Oh god itsjeboisnuf_!
Ik wacht nog even met intunen
haaaaiquote:
1) Ik heb het door!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:45 schreef Snuf. het volgende:
[..]
1. Geen Kanye West
2. Ik draai kwaliteitsmuziek. NOG EEN LEUKEN U2 VOOR U?
oma heb je koekjes gebakken voor mij?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
1) Ik heb het door!
2) JA MAAR JE NOEMT MIJ OOK OMA!!
lol wut heb ik gemistquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Nais snuf, hoe is het met de pizza?
Het pizzaverhaal niet wetenquote:
volgens newyork pizza is het toppingquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:56 schreef -Datdus- het volgende:
Nee hoor, het is beleg.. topping gaat op taart.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:56 schreef Monopoly het volgende:
HET IS JE BOY SNUF ZEG IK TOCH GVD !!!!!!!!!!!!!!
Wie danquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:56 schreef Huppelmuts het volgende:
Doodse stilte hier in huis, allemaal aandachtig aan het luisteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |