Geef je skypenaam danquote:
Ahh werkt dat zo tegenwoordigquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Sterker nog je staat er al op Patjen
Ik zeg toch, niet doenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:42 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wtf is dit voor een remix man___
Headhunterz en Wildstylez remixquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:42 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
[..]
Pon di floor hardstyle remix, klinkt echt niet dit
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Headhunterz en Wildstylez remix
Dit stukje vind ik wel vers!
koptelefoon inwijdenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:45 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Even het stof van jullie speakers halen voor jullie
Filmpjes!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:47 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Handig zo'n pre-mix, kan je zelf gewoon hakken in je kamer![]()
Bazen Fysioquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:49 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Lol nee
De fysio zei dat het een goede oefening voor mijn enkelbanden was
leuke fysio heb je danquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:49 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Lol nee
De fysio zei dat het een goede oefening voor mijn enkelbanden was
http://www.onzinradio.nl/rooster/quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:52 schreef Snuf. het volgende:
Ligt het aan mij of doet het rooster het niet?
We zitten vol vandaagquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:52 schreef Snuf. het volgende:
Ligt het aan mij of doet het rooster het niet?
Edit laat maar doet het al alleen het laden duurde 2 minuten ofzo..
Wacht even tot morgen, dan kun je samen met ons feesten en neu zuipenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:53 schreef LovelyLady het volgende:
Fijne muziek![]()
Krijg je zin om te feesten of te zuipen
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Wacht even tot morgen, dan kun je samen met ons feesten en neu zuipen
Mja ik ga een beetje met een koptelefoon op in mijn eentje drinken achter de pcquote:
Iedereen moet meedoenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja ik ga een beetje met een koptelefoon op in mijn eentje drinken achter de pc
Rocky staat er dan in ipv mij; al twee weken ofzo.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Waarom kom jij nooit opdagen woensdagavond
Huppel komt klaar als 'ie centrifugeert. Hoe ergquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:56 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga even de wasmachine knuffelen, nu kan het nog
Hij wacht elke keer op je en jij komt dan niet dus gaat 'ie maar door.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:56 schreef Beach het volgende:
[..]
Rocky staat er dan in ipv mij; al twee weken ofzo.
Not really. Ik kan niet zeggen dat er nog iets is in dit huis waar ik klaar van komquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:56 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Huppel komt klaar als 'ie centrifugeert. Hoe erg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |