quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik leid ze zelf wel op, gaat beter dan op een Nederlandse basisschool.
Mocht ik ooit kinderen krijgen, dan gaan ze naar een internationale schoolquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik leid ze zelf wel op, gaat beter dan op een Nederlandse basisschool.
Ik had vroeger een prachtig houten poppenhuisquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ze krijgen zeker ook van dat suffe houten speelgoed
Ik ook. Of buitenspelen, paardrijden. Iig bijna geen tv.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:38 schreef Kluts het volgende:
Ik was sowieso geen tvkijk-kind en gamen was er toen wel, maar daar had ik niks van thuis.
Vroeger was ik gewoon echt zo'n mega-creatief kind dat altijd aan het tekenen, knutselen of aan het lezen was.
Dat is wel prettig jaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat is hier dus het tegenovergestelde. Ik word echt goed ingewerkt, iedereen neemt tijd voor me en betrekt me overal bij en ik krijg waar ik dat nodig heb heel goeie begeleiding. En de 2 directeuren en 1 manager waar ik voor werk zijn totaal verschillend, maar zo qua eerste indruk wel mensen waar ik goed mee kan werken, dat is ook heel fijn.
Vroeger wilde ik dat altijd wel, want ik vond dat ik een moest kiezen omdat het anders niet goed voor mijn kind zou zijn.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:37 schreef YipYip het volgende:
[..]
Stop jij met werken als je kids krijgt?
Nee, en dan ben je een beetje in het wilde weg wat aan het doen, of je doet niks omdat je nog niet weet hoe het moet. Lastig idd. Maar daar heb je zo een gesprek over?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is wel prettig jaDat gebeurt hier ook wel, alleen de begeleiding valt nog wat tegen, want dat kan maar door een persoon gedaan worden en die is momenteel rete druk. En ik kan bij wijze van niet op eigen houtje brieven naar de rechtbanken gaan sturen natuurlijk.
Goed over nagedacht dusquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Vroeger wilde ik dat altijd wel, want ik vond dat ik een moest kiezen omdat het anders niet goed voor mijn kind zou zijn.
Nu denk ik daar anders over. Ik heb een leuke baan en ook ambitie. Ik zou er spijt van krijgen als ik zou stoppen met werken. Ik heb er wel eens over nagedacht om bijv. tijdelijk te stoppen tot het kind een jaar of 4 is en naar school gaat, en die 4 jaar te gebruiken voor een studie. (ambitieus plan ook, want dat is superlastig, studeren met een kind)
Maar 4 jaar stoppen met werken levert in sommige opzichten misschien wel een achterstand op op werkgebied en op dit moment zou ik dat er niet voor over hebben. Maar ik ben er ook op tegen om mijn kind 40 uur per week weg te brengen naar een creche, dat wil ik persé niet, want daar heb je geen kind voor. Dus ik zou daar samen met de vader een bepaalde weg in moeten vinden.
Ik vind dat altijd zielig, van die kids die van 7 tot 19 worden gedumpt bij de crechequote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:46 schreef YipYip het volgende:
[..]
Goed over nagedacht dusKun je over veel werkende moeders niet zeggen.
Precies. Momenteel doe ik dus even niks. Vanmorgen wel de hele ochtend lekker gewerkt en van de week ook wel, maar ik moet dus op feedback wachten omdat ik stukken aan het produceren ben, zeg maar. En die feedback laat op zich wachten. Straks inderdaad en bespreking over de brief voor de rechtbank (die al wel goedgekeurd is, pfieuwquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, en dan ben je een beetje in het wilde weg wat aan het doen, of je doet niks omdat je nog niet weet hoe het moet. Lastig idd. Maar daar heb je zo een gesprek over?
Vrouwen die op jonge leeftijd een kind krijgen en dat eventueel combineren met of direct na een studie. Hebben daar carriëre technisch een hele grote voorsprong mee tov vrouwen die op latere leeftijd kinderen nemen (waarbij 25-27 jaar het keerpunt wordt genoemd).quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Vroeger wilde ik dat altijd wel, want ik vond dat ik een moest kiezen omdat het anders niet goed voor mijn kind zou zijn.
Nu denk ik daar anders over. Ik heb een leuke baan en ook ambitie. Ik zou er spijt van krijgen als ik zou stoppen met werken. Ik heb er wel eens over nagedacht om bijv. tijdelijk te stoppen tot het kind een jaar of 4 is en naar school gaat, en die 4 jaar te gebruiken voor een studie. (ambitieus plan ook, want dat is superlastig, studeren met een kind)
Maar 4 jaar stoppen met werken levert in sommige opzichten misschien wel een achterstand op op werkgebied en op dit moment zou ik dat er niet voor over hebben. Maar ik ben er ook op tegen om mijn kind 40 uur per week weg te brengen naar een creche, dat wil ik persé niet, want daar heb je geen kind voor. Dus ik zou daar samen met de vader een bepaalde weg in moeten vinden.
Een paar dagen per week kan ik nog wel begrijpen. Maar een hele week...neem dan een paar katten ofzoquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zielig, van die kids die van 7 tot 19 worden gedumpt bij de creche
Ze vragen er om! Hadden ze maar niet geboren moeten worden.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zielig, van die kids die van 7 tot 19 worden gedumpt bij de creche
Vrouwen die geen kinderen nemen, hebben een nog veel grotere voorsprongquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vrouwen die op jonge leeftijd een kind krijgen en dat eventueel combineren met of direct na een studie. Hebben daar carriëre technisch een hele grote voorsprong mee tov vrouwen die op latere leeftijd kinderen nemen (waarbij 25-27 jaar het keerpunt wordt genoemd).
This post is worthless without pics.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:46 schreef stbabylon het volgende:
My girlfriend loves me because of my ass
Ik zat er gewoon op te wachtenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vrouwen die geen kinderen nemen, hebben een nog veel grotere voorsprong
Die zullen nooit "verder" komen in het leven.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vrouwen die geen kinderen nemen, hebben een nog veel grotere voorsprong
Ik heb zo 123 even geen foto van mijn kontje.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
This post is worthless without pics.
Katten ruien.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:49 schreef YipYip het volgende:
[..]
Een paar dagen per week kan ik nog wel begrijpen. Maar een hele week...neem dan een paar katten ofzo
Kittens kan je ook niet onbeperkt alleen latenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:49 schreef YipYip het volgende:
[..]
Een paar dagen per week kan ik nog wel begrijpen. Maar een hele week...neem dan een paar katten ofzo
Zolang papa kan winnen gaan we samen gamen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan kan je nog samen gamen.Of gewoon af en toe. Maar gewoon niet elke dag uren.
Ja vingertjes afhakken kan geknoei geven.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:52 schreef YipYip het volgende:
[..]
Gelukkig heb je v kids geen rotzooi
Nee,maar een werkdag gaat wel lukkenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kittens kan je ook niet onbeperkt alleen laten
Mijn moeder is altijd thuis geweest tot ik 16 was en broertje en zusje ook oud genoeg.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:46 schreef YipYip het volgende:
[..]
Goed over nagedacht dusKun je over veel werkende moeders niet zeggen.
Ja, dat bedoel ik, ik ben daar dus eigenlijk al te oud voor. Ik zou namelijk ook nu voorlopig nog geen kinderen willen. Want ik vind dat ik daar nog niet aan toe ben, persoonlijk gezien. Ik ben heel veeleisend in wat ik van mezelf vraag, en ik wil een zo goed mogelijke moeder zijn. En ik vind dat ik dat nu nog niet zo goed zou kunnen als ik vind dat dat moet. Hoewel ik wel denk ergens dat ik het sowieso wel zou kunnen. Ook al is het onmogelijk moeilijk.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vrouwen die op jonge leeftijd een kind krijgen en dat eventueel combineren met of direct na een studie. Hebben daar carriëre technisch een hele grote voorsprong mee tov vrouwen die op latere leeftijd kinderen nemen (waarbij 25-27 jaar het keerpunt wordt genoemd).
Is er leven op Pluto, dat boeit me dan weer meer!quote:
Nee, toch niet. Kittens moet je opvoeden, daar moet je echt tijd voor uittrekken net als bij puppies.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:54 schreef YipYip het volgende:
[..]
Nee,maar een werkdag gaat wel lukken
Nee. Ligt zeer ruim buiten de goldylockzonequote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is er leven op Pluto, dat boeit me dan weer meer!
De moeder (Jess)i heeft bij mij eigenlijk een heleboel dingen voor mij gedaan.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, toch niet. Kittens moet je opvoeden, daar moet je echt tijd voor uittrekken net als bij puppies.
Met mijn katten is dat goed gegaan,al had ik wel de eerste 3 weken vrij.Met een pup lijkt mij het dan wel weer wat belangrijker.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, toch niet. Kittens moet je opvoeden, daar moet je echt tijd voor uittrekken net als bij puppies.
Daar heb je van die handige vochtige poetsdoekjes voorquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja vingertjes afhakken kan geknoei geven.
Allicht. Toch moet zo'n jong diertje wennen aan van alles en nog wat, leren ook in het nieuwe huisje de kattenbak te gebruiken e.d. Daarnaast geloof ik, net als met kinderen, niet in dieren nemen als je er eigenlijk geen tijd voor hebt.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De moeder (Jess)i heeft bij mij eigenlijk een heleboel dingen voor mij gedaan.
Kun je wel dansen op de maan dan?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee. Ligt zeer ruim buiten de goldylockzone
Toetenpoetsers!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:01 schreef YipYip het volgende:
[..]
Daar heb je van die handige vochtige poetsdoekjes voor
Nou ja, er zitten toch wel wat haken en ogen aan?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja hoor, dat kan zonder probleem
En is er een plek tussen de sterren waar ik heen kan gaan?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja hoor, dat kan zonder probleem
Het ergste is dat ik het weer niet begonnen ben. Jullie doen het jezelf aan.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:59 schreef S95Sedan het volgende:
Gaat het alweer over koters? Lijkt OUD wel
Ik zou een ruimtepak aan doen, met voldoende zuurstof, maar voor de rest kan het dansen zelf gewoon prima.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nou ja, er zitten toch wel wat haken en ogen aan?
Volgens mij wil jij niet TUSSEN de sterren...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En is er een plek tussen de sterren waar ik heen kan gaan?
He! Die heb ik ook altijd mee naar ZCquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Toetenpoetsers!Geen lowlands zonder die dingen
Beter dan die ranzige wasbakken...behalve als ze rond 5 6 uur schoongemaakt zijnquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Toetenpoetsers!Geen lowlands zonder die dingen
Stiekem vinden er veel kinderen toch best leuk.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het ergste is dat ik het weer niet begonnen ben. Jullie doen het jezelf aan.
Dan had ik dat goed. Ik heb hier echt geen bal verstand van. En dat zeg ik niet snel.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zou een ruimtepak aan doen, met voldoende zuurstof, maar voor de rest kan het dansen zelf gewoon prima.
Waarom klinkt dat verdacht als jij dat zingtquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En is er een plek tussen de sterren waar ik heen kan gaan?
Dansen kan overal. Het is het adem halen/niet gecrushed worden/niet verbranden/niet bevriezen/etc. etc. dat het probleem is. Je hebt niet eens wrijving of zwaartekracht nodig.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan had ik dat goed. Ik heb hier echt geen bal verstand van. En dat zeg ik niet snel.
Ik vind sommige kinderen best leuk. Kinderen die gewoon normaal en enthousiast zijn, daar ga ik gerust mee spelen, voorlezen, maakt mij het uit. Dat is leuk. Maar jankkoters en superverlegen of nog erger, verwende kinderen, daar kan ik niet tegen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Stiekem vinden er veel kinderen toch best leuk.
Gaan ze alleen niet toegeven natuurlijk.
Oh, ik was niet de enige die een Ang3l in de gaybar associatie had?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:05 schreef YipYip het volgende:
[..]
Waarom klinkt dat verdacht als jij dat zingt
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:05 schreef YipYip het volgende:
[..]
Waarom klinkt dat verdacht als jij dat zingt
Daar kom ik toch heul nooit?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, ik was niet de enige die een Ang3l in de gaybar associatie had?
Baby's heb ik ook echt helemaal niks mee.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind sommige kinderen best leuk. Kinderen die gewoon normaal en enthousiast zijn, daar ga ik gerust mee spelen, voorlezen, maakt mij het uit. Dat is leuk. Maar jankkoters en superverlegen of nog erger, verwende kinderen, daar kan ik niet tegen.
En baby's vind ik geen bal aan. Allesbehalve interactief en na 10 minuten gaat die schattigheid eigenlijk ook wel vervelen. En de meesten zijn lelijk.
Djeeeezquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:08 schreef PBateman1978 het volgende:
Ok, waarom ga ik echt stuk hier.
[ afbeelding ]
Goed van jequote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het ergste is dat ik het weer niet begonnen ben. Jullie doen het jezelf aan.
quote:
Nopequote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, ik was niet de enige die een Ang3l in de gaybar associatie had?
Het is bijna niet voor te stellen dat je daar niet over nagedacht had toen je die zin postequote:
quote:
Kweenie geen ervaring mee. Die van een ander geef ik snel terug. En zelf heb ik er nog geenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
nee precies, andermans babies zijn ook gewoon niet leuk
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:13 schreef Ang3l het volgende:
Superverlegen kinderen kan ik dan nog wel tegen.
Meestal is dat zo over als ik met hele grote blauwe ogen en blonde krullen aankom
Bij een collega ook een keer... heel verlegen dochtertje.
Maar binnen een kwartier zat ze bij mij op schoot samen assepoester te lezen.
"O... dat doet ze dus echt normaal noooooit bij vreemden!"
Ik ben de kinderfluisteraar!
O wacht, dat klinkt eigenlijk best smerig
Het is bijna niet voor te stellen dat mensen echt niet doorhadden dat het een songtekst wasquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:12 schreef YipYip het volgende:
[..]
Nope
[..]
Het is bijna niet voor te stellen dat je daar niet over nagedacht had toen je die zin poste
Meestal is dat zo over als ik met hele grote blauwe ogen en blonde krullen aankom
Ik ben blij dat ik een meisje krijg zo te lezenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:13 schreef Ang3l het volgende:
En dan had ik nog een ongelooflijk makkelijke baby, geen idee hoe het was gegaan met zo'n ellendige huilbaby ofzoquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Kweenie geen ervaring mee. Die van een ander geef ik snel terug. En zelf heb ik er nog geen
"Hey... kindje! ... Pssst pssst... kindje!"quote:
Ik heb ook niet echt een zachte uitstraling. En ik ben ook niet zo dat ik bij elk kind zo'n koetsjiekoetsjie-gevoel krijg.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:13 schreef Ang3l het volgende:
Dat had ik na de eerste post van Babs al door hoor.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is bijna niet voor te stellen dat mensen echt niet doorhadden dat het een songtekst was
Je weet dat ik terug schop hequote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
It's a start....
Zal nog veel geschopt moeten worden, dat wel, vrees ik![]()
Mijn nichtjes vonden je wel heel cool hoor.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb ook niet echt een zachte uitstraling. En ik ben ook niet zo dat ik bij elk kind zo'n koetsjiekoetsjie-gevoel krijg.Kinderen van vrienden vinden mij juist altijd wel weer leuk als ik ze eenmaal ken, maar wildvreemde kinderen heb ik geen bal mee.
Kweenie. Het is nu een onwijs druk kindje. Maar er buiten kan het zo anders zijn.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En dan had ik nog een ongelooflijk makkelijke baby, geen idee hoe het was gegaan met zo'n ellendige huilbaby ofzo
Ik heb dat met dierenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:13 schreef Ang3l het volgende:
Op 1 of andere manier vinden kinderen mij ook altijd wel leuk.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb ook niet echt een zachte uitstraling. En ik ben ook niet zo dat ik bij elk kind zo'n koetsjiekoetsjie-gevoel krijg.Kinderen van vrienden vinden mij juist altijd wel weer leuk als ik ze eenmaal ken, maar wildvreemde kinderen heb ik geen bal mee.
Dat kan je één keer proberenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je weet dat ik terug schop he
Ja, maar daar heb ik ook een paar uur mee gezeten, en die zijn ook niet verlegen. Dus dan vind ik het wel leuk.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:15 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Mijn nichtjes vonden je wel heel cool hoor.
Ik heb altijd vrijwilligers werk gedaan in een speeltuin of buurthuis.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Op 1 of andere manier vinden kinderen mij ook altijd wel leuk.
Doodvermoeiend, want ik ben altijd de lul als er iets van een speeltuin in de buurt is.
Dirty minds enzo. Het blijft singles hèquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is bijna niet voor te stellen dat mensen echt niet doorhadden dat het een songtekst was
Oeh nu ben ik bang zeg!quote:
Ik vind baby's niet zo tof.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:17 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb altijd vrijwilligers werk gedaan in een speeltuin of buurthuis.
Dus ik heb er wel iets meeKinderen dan. Baby's vinden me niet zo tof
A dirty mind is a joy forever.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:17 schreef YipYip het volgende:
[..]
Dirty minds enzo. Het blijft singles hè
Happy happy,joy joyquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
A dirty mind is a joy forever.
I'm such a joyfull person
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |