Het ergste is dat ik het weer niet begonnen ben. Jullie doen het jezelf aan.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:59 schreef S95Sedan het volgende:
Gaat het alweer over koters? Lijkt OUD wel
Ik zou een ruimtepak aan doen, met voldoende zuurstof, maar voor de rest kan het dansen zelf gewoon prima.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nou ja, er zitten toch wel wat haken en ogen aan?
Volgens mij wil jij niet TUSSEN de sterren...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En is er een plek tussen de sterren waar ik heen kan gaan?
He! Die heb ik ook altijd mee naar ZCquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Toetenpoetsers!Geen lowlands zonder die dingen
Beter dan die ranzige wasbakken...behalve als ze rond 5 6 uur schoongemaakt zijnquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Toetenpoetsers!Geen lowlands zonder die dingen
Stiekem vinden er veel kinderen toch best leuk.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het ergste is dat ik het weer niet begonnen ben. Jullie doen het jezelf aan.
Dan had ik dat goed. Ik heb hier echt geen bal verstand van. En dat zeg ik niet snel.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zou een ruimtepak aan doen, met voldoende zuurstof, maar voor de rest kan het dansen zelf gewoon prima.
Waarom klinkt dat verdacht als jij dat zingtquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En is er een plek tussen de sterren waar ik heen kan gaan?
Dansen kan overal. Het is het adem halen/niet gecrushed worden/niet verbranden/niet bevriezen/etc. etc. dat het probleem is. Je hebt niet eens wrijving of zwaartekracht nodig.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan had ik dat goed. Ik heb hier echt geen bal verstand van. En dat zeg ik niet snel.
Ik vind sommige kinderen best leuk. Kinderen die gewoon normaal en enthousiast zijn, daar ga ik gerust mee spelen, voorlezen, maakt mij het uit. Dat is leuk. Maar jankkoters en superverlegen of nog erger, verwende kinderen, daar kan ik niet tegen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Stiekem vinden er veel kinderen toch best leuk.
Gaan ze alleen niet toegeven natuurlijk.
Oh, ik was niet de enige die een Ang3l in de gaybar associatie had?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:05 schreef YipYip het volgende:
[..]
Waarom klinkt dat verdacht als jij dat zingt
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:05 schreef YipYip het volgende:
[..]
Waarom klinkt dat verdacht als jij dat zingt
Daar kom ik toch heul nooit?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, ik was niet de enige die een Ang3l in de gaybar associatie had?
Baby's heb ik ook echt helemaal niks mee.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind sommige kinderen best leuk. Kinderen die gewoon normaal en enthousiast zijn, daar ga ik gerust mee spelen, voorlezen, maakt mij het uit. Dat is leuk. Maar jankkoters en superverlegen of nog erger, verwende kinderen, daar kan ik niet tegen.
En baby's vind ik geen bal aan. Allesbehalve interactief en na 10 minuten gaat die schattigheid eigenlijk ook wel vervelen. En de meesten zijn lelijk.
Djeeeezquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:08 schreef PBateman1978 het volgende:
Ok, waarom ga ik echt stuk hier.
[ afbeelding ]
Goed van jequote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het ergste is dat ik het weer niet begonnen ben. Jullie doen het jezelf aan.
quote:
Nopequote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, ik was niet de enige die een Ang3l in de gaybar associatie had?
Het is bijna niet voor te stellen dat je daar niet over nagedacht had toen je die zin postequote:
quote:
Kweenie geen ervaring mee. Die van een ander geef ik snel terug. En zelf heb ik er nog geenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
nee precies, andermans babies zijn ook gewoon niet leuk
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:13 schreef Ang3l het volgende:
Superverlegen kinderen kan ik dan nog wel tegen.
Meestal is dat zo over als ik met hele grote blauwe ogen en blonde krullen aankom
Bij een collega ook een keer... heel verlegen dochtertje.
Maar binnen een kwartier zat ze bij mij op schoot samen assepoester te lezen.
"O... dat doet ze dus echt normaal noooooit bij vreemden!"
Ik ben de kinderfluisteraar!
O wacht, dat klinkt eigenlijk best smerig
Het is bijna niet voor te stellen dat mensen echt niet doorhadden dat het een songtekst wasquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:12 schreef YipYip het volgende:
[..]
Nope
[..]
Het is bijna niet voor te stellen dat je daar niet over nagedacht had toen je die zin poste
Meestal is dat zo over als ik met hele grote blauwe ogen en blonde krullen aankom
Ik ben blij dat ik een meisje krijg zo te lezenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:13 schreef Ang3l het volgende:
En dan had ik nog een ongelooflijk makkelijke baby, geen idee hoe het was gegaan met zo'n ellendige huilbaby ofzoquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Kweenie geen ervaring mee. Die van een ander geef ik snel terug. En zelf heb ik er nog geen
"Hey... kindje! ... Pssst pssst... kindje!"quote:
Ik heb ook niet echt een zachte uitstraling. En ik ben ook niet zo dat ik bij elk kind zo'n koetsjiekoetsjie-gevoel krijg.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:13 schreef Ang3l het volgende:
Dat had ik na de eerste post van Babs al door hoor.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is bijna niet voor te stellen dat mensen echt niet doorhadden dat het een songtekst was
Je weet dat ik terug schop hequote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
It's a start....
Zal nog veel geschopt moeten worden, dat wel, vrees ik![]()
Mijn nichtjes vonden je wel heel cool hoor.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb ook niet echt een zachte uitstraling. En ik ben ook niet zo dat ik bij elk kind zo'n koetsjiekoetsjie-gevoel krijg.Kinderen van vrienden vinden mij juist altijd wel weer leuk als ik ze eenmaal ken, maar wildvreemde kinderen heb ik geen bal mee.
Kweenie. Het is nu een onwijs druk kindje. Maar er buiten kan het zo anders zijn.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En dan had ik nog een ongelooflijk makkelijke baby, geen idee hoe het was gegaan met zo'n ellendige huilbaby ofzo
Ik heb dat met dierenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:13 schreef Ang3l het volgende:
Op 1 of andere manier vinden kinderen mij ook altijd wel leuk.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb ook niet echt een zachte uitstraling. En ik ben ook niet zo dat ik bij elk kind zo'n koetsjiekoetsjie-gevoel krijg.Kinderen van vrienden vinden mij juist altijd wel weer leuk als ik ze eenmaal ken, maar wildvreemde kinderen heb ik geen bal mee.
Dat kan je één keer proberenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je weet dat ik terug schop he
Ja, maar daar heb ik ook een paar uur mee gezeten, en die zijn ook niet verlegen. Dus dan vind ik het wel leuk.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:15 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Mijn nichtjes vonden je wel heel cool hoor.
Ik heb altijd vrijwilligers werk gedaan in een speeltuin of buurthuis.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Op 1 of andere manier vinden kinderen mij ook altijd wel leuk.
Doodvermoeiend, want ik ben altijd de lul als er iets van een speeltuin in de buurt is.
Dirty minds enzo. Het blijft singles hèquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is bijna niet voor te stellen dat mensen echt niet doorhadden dat het een songtekst was
Oeh nu ben ik bang zeg!quote:
Ik vind baby's niet zo tof.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:17 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb altijd vrijwilligers werk gedaan in een speeltuin of buurthuis.
Dus ik heb er wel iets meeKinderen dan. Baby's vinden me niet zo tof
A dirty mind is a joy forever.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:17 schreef YipYip het volgende:
[..]
Dirty minds enzo. Het blijft singles hè
Happy happy,joy joyquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
A dirty mind is a joy forever.
I'm such a joyfull person
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |