Ja vingertjes afhakken kan geknoei geven.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:52 schreef YipYip het volgende:
[..]
Gelukkig heb je v kids geen rotzooi
Nee,maar een werkdag gaat wel lukkenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kittens kan je ook niet onbeperkt alleen laten
Mijn moeder is altijd thuis geweest tot ik 16 was en broertje en zusje ook oud genoeg.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:46 schreef YipYip het volgende:
[..]
Goed over nagedacht dusKun je over veel werkende moeders niet zeggen.
Ja, dat bedoel ik, ik ben daar dus eigenlijk al te oud voor. Ik zou namelijk ook nu voorlopig nog geen kinderen willen. Want ik vind dat ik daar nog niet aan toe ben, persoonlijk gezien. Ik ben heel veeleisend in wat ik van mezelf vraag, en ik wil een zo goed mogelijke moeder zijn. En ik vind dat ik dat nu nog niet zo goed zou kunnen als ik vind dat dat moet. Hoewel ik wel denk ergens dat ik het sowieso wel zou kunnen. Ook al is het onmogelijk moeilijk.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vrouwen die op jonge leeftijd een kind krijgen en dat eventueel combineren met of direct na een studie. Hebben daar carriëre technisch een hele grote voorsprong mee tov vrouwen die op latere leeftijd kinderen nemen (waarbij 25-27 jaar het keerpunt wordt genoemd).
Is er leven op Pluto, dat boeit me dan weer meer!quote:
Nee, toch niet. Kittens moet je opvoeden, daar moet je echt tijd voor uittrekken net als bij puppies.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:54 schreef YipYip het volgende:
[..]
Nee,maar een werkdag gaat wel lukken
Nee. Ligt zeer ruim buiten de goldylockzonequote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is er leven op Pluto, dat boeit me dan weer meer!
De moeder (Jess)i heeft bij mij eigenlijk een heleboel dingen voor mij gedaan.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, toch niet. Kittens moet je opvoeden, daar moet je echt tijd voor uittrekken net als bij puppies.
Met mijn katten is dat goed gegaan,al had ik wel de eerste 3 weken vrij.Met een pup lijkt mij het dan wel weer wat belangrijker.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, toch niet. Kittens moet je opvoeden, daar moet je echt tijd voor uittrekken net als bij puppies.
Daar heb je van die handige vochtige poetsdoekjes voorquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja vingertjes afhakken kan geknoei geven.
Allicht. Toch moet zo'n jong diertje wennen aan van alles en nog wat, leren ook in het nieuwe huisje de kattenbak te gebruiken e.d. Daarnaast geloof ik, net als met kinderen, niet in dieren nemen als je er eigenlijk geen tijd voor hebt.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De moeder (Jess)i heeft bij mij eigenlijk een heleboel dingen voor mij gedaan.
Kun je wel dansen op de maan dan?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee. Ligt zeer ruim buiten de goldylockzone
Toetenpoetsers!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:01 schreef YipYip het volgende:
[..]
Daar heb je van die handige vochtige poetsdoekjes voor
Nou ja, er zitten toch wel wat haken en ogen aan?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja hoor, dat kan zonder probleem
En is er een plek tussen de sterren waar ik heen kan gaan?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja hoor, dat kan zonder probleem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |