quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik leid ze zelf wel op, gaat beter dan op een Nederlandse basisschool.
Mocht ik ooit kinderen krijgen, dan gaan ze naar een internationale schoolquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik leid ze zelf wel op, gaat beter dan op een Nederlandse basisschool.
Ik had vroeger een prachtig houten poppenhuisquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ze krijgen zeker ook van dat suffe houten speelgoed
Ik ook. Of buitenspelen, paardrijden. Iig bijna geen tv.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:38 schreef Kluts het volgende:
Ik was sowieso geen tvkijk-kind en gamen was er toen wel, maar daar had ik niks van thuis.
Vroeger was ik gewoon echt zo'n mega-creatief kind dat altijd aan het tekenen, knutselen of aan het lezen was.
Dat is wel prettig jaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat is hier dus het tegenovergestelde. Ik word echt goed ingewerkt, iedereen neemt tijd voor me en betrekt me overal bij en ik krijg waar ik dat nodig heb heel goeie begeleiding. En de 2 directeuren en 1 manager waar ik voor werk zijn totaal verschillend, maar zo qua eerste indruk wel mensen waar ik goed mee kan werken, dat is ook heel fijn.
Vroeger wilde ik dat altijd wel, want ik vond dat ik een moest kiezen omdat het anders niet goed voor mijn kind zou zijn.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:37 schreef YipYip het volgende:
[..]
Stop jij met werken als je kids krijgt?
Nee, en dan ben je een beetje in het wilde weg wat aan het doen, of je doet niks omdat je nog niet weet hoe het moet. Lastig idd. Maar daar heb je zo een gesprek over?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is wel prettig jaDat gebeurt hier ook wel, alleen de begeleiding valt nog wat tegen, want dat kan maar door een persoon gedaan worden en die is momenteel rete druk. En ik kan bij wijze van niet op eigen houtje brieven naar de rechtbanken gaan sturen natuurlijk.
Goed over nagedacht dusquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Vroeger wilde ik dat altijd wel, want ik vond dat ik een moest kiezen omdat het anders niet goed voor mijn kind zou zijn.
Nu denk ik daar anders over. Ik heb een leuke baan en ook ambitie. Ik zou er spijt van krijgen als ik zou stoppen met werken. Ik heb er wel eens over nagedacht om bijv. tijdelijk te stoppen tot het kind een jaar of 4 is en naar school gaat, en die 4 jaar te gebruiken voor een studie. (ambitieus plan ook, want dat is superlastig, studeren met een kind)
Maar 4 jaar stoppen met werken levert in sommige opzichten misschien wel een achterstand op op werkgebied en op dit moment zou ik dat er niet voor over hebben. Maar ik ben er ook op tegen om mijn kind 40 uur per week weg te brengen naar een creche, dat wil ik persé niet, want daar heb je geen kind voor. Dus ik zou daar samen met de vader een bepaalde weg in moeten vinden.
Ik vind dat altijd zielig, van die kids die van 7 tot 19 worden gedumpt bij de crechequote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:46 schreef YipYip het volgende:
[..]
Goed over nagedacht dusKun je over veel werkende moeders niet zeggen.
Precies. Momenteel doe ik dus even niks. Vanmorgen wel de hele ochtend lekker gewerkt en van de week ook wel, maar ik moet dus op feedback wachten omdat ik stukken aan het produceren ben, zeg maar. En die feedback laat op zich wachten. Straks inderdaad en bespreking over de brief voor de rechtbank (die al wel goedgekeurd is, pfieuwquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, en dan ben je een beetje in het wilde weg wat aan het doen, of je doet niks omdat je nog niet weet hoe het moet. Lastig idd. Maar daar heb je zo een gesprek over?
Vrouwen die op jonge leeftijd een kind krijgen en dat eventueel combineren met of direct na een studie. Hebben daar carriëre technisch een hele grote voorsprong mee tov vrouwen die op latere leeftijd kinderen nemen (waarbij 25-27 jaar het keerpunt wordt genoemd).quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Vroeger wilde ik dat altijd wel, want ik vond dat ik een moest kiezen omdat het anders niet goed voor mijn kind zou zijn.
Nu denk ik daar anders over. Ik heb een leuke baan en ook ambitie. Ik zou er spijt van krijgen als ik zou stoppen met werken. Ik heb er wel eens over nagedacht om bijv. tijdelijk te stoppen tot het kind een jaar of 4 is en naar school gaat, en die 4 jaar te gebruiken voor een studie. (ambitieus plan ook, want dat is superlastig, studeren met een kind)
Maar 4 jaar stoppen met werken levert in sommige opzichten misschien wel een achterstand op op werkgebied en op dit moment zou ik dat er niet voor over hebben. Maar ik ben er ook op tegen om mijn kind 40 uur per week weg te brengen naar een creche, dat wil ik persé niet, want daar heb je geen kind voor. Dus ik zou daar samen met de vader een bepaalde weg in moeten vinden.
Een paar dagen per week kan ik nog wel begrijpen. Maar een hele week...neem dan een paar katten ofzoquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zielig, van die kids die van 7 tot 19 worden gedumpt bij de creche
Ze vragen er om! Hadden ze maar niet geboren moeten worden.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zielig, van die kids die van 7 tot 19 worden gedumpt bij de creche
Vrouwen die geen kinderen nemen, hebben een nog veel grotere voorsprongquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vrouwen die op jonge leeftijd een kind krijgen en dat eventueel combineren met of direct na een studie. Hebben daar carriëre technisch een hele grote voorsprong mee tov vrouwen die op latere leeftijd kinderen nemen (waarbij 25-27 jaar het keerpunt wordt genoemd).
This post is worthless without pics.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:46 schreef stbabylon het volgende:
My girlfriend loves me because of my ass
Ik zat er gewoon op te wachtenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vrouwen die geen kinderen nemen, hebben een nog veel grotere voorsprong
Die zullen nooit "verder" komen in het leven.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vrouwen die geen kinderen nemen, hebben een nog veel grotere voorsprong
Ik heb zo 123 even geen foto van mijn kontje.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
This post is worthless without pics.
Katten ruien.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:49 schreef YipYip het volgende:
[..]
Een paar dagen per week kan ik nog wel begrijpen. Maar een hele week...neem dan een paar katten ofzo
Kittens kan je ook niet onbeperkt alleen latenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:49 schreef YipYip het volgende:
[..]
Een paar dagen per week kan ik nog wel begrijpen. Maar een hele week...neem dan een paar katten ofzo
Zolang papa kan winnen gaan we samen gamen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan kan je nog samen gamen.Of gewoon af en toe. Maar gewoon niet elke dag uren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |