quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:47 schreef Voorschrift het volgende:
Kijk, veel duidelijker en veel minder "hip", zo hoort het.
Hoewel de retoriek wel wat anders is, in plaats van sociaal gaat alles om geld of veiligheid.
Ik vind hem heel goed eigenlijk, niet omdat ik VVD'er ben, maar je krijgt standpunten, oplossingen en de slogan, klaar. Veel beter dan zo'n liedje met wat wazige teksten.quote:
Verrekte eenzijdig.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:47 schreef Voorschrift het volgende:
Hoewel de retoriek wel wat anders is, in plaats van sociaal gaat alles om geld of veiligheid.
Ja, het is dan ook een politieke partij die z'n standpunten over wil brengen aan de kiezers.quote:
Faalquote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:47 schreef Voorschrift het volgende:
We wilden een vaste leren bank, maar het leek ons met twee opgroeiende kinderen die nu scharen, scherpe potloden en stiften aan het ontdekken zijn niet zo heel erg slim om er een bank van een paar duizend euro neer te zetten. Dus kochten we een stoffen bank die makkelijk schoon te houden is door losse kussens, die kun je makkelijk uit wassen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:38 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Zeer heftig dit.
Maar waarom heb je eigenlijk een bank met kussens?
Daarom stem ik er niet op waarschijnlijk!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, het is dan ook een politieke partij die z'n standpunten over wil brengen aan de kiezers.
Ja, dat is waar....quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:53 schreef betyar het volgende:
[..]
We wilden een vaste leren bank, maar het leek ons met twee opgroeiende kinderen die nu scharen, scherpe potloden en stiften aan het ontdekken zijn niet zo heel erg slim om er een bank van een paar duizend euro neer te zetten. Dus kochten we een stoffen bank die makkelijk schoon te houden is door losse kussens, die kun je makkelijk uit wassen..
Vastgegoten aan de muren.....quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:56 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja, dat is waar....
Een andere oplossing is een betonnen bank.
Hoe gaat het herstel?
Klopt.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, het is dan ook een politieke partij die z'n standpunten over wil brengen aan de kiezers.
Met het verkeerde been uit bed gestapt?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:56 schreef Voorschrift het volgende:
"Is het zo dat je postcode je onderwijs en toekomst moeten bepalen, daar willen we als PvdA niet aan, iedereen moet kansen krijgen om..."
Zegt Job Cohen terwijl den Rooden hoofdstad juist mensen wil verplichten naar scholen in de buurt te gaan. Schandalige leugenachtige partij is 't ook.
Viel me gewoon op.
Wat ik wou zeggen: er is echt wel een oplossing voorquote:
Hm. Je bent er wel een poosje zoet mee, vrees ikquote:Weekje krukken dan gaan met die banaan bij de fysio.
Beiden heeft wel wat, ik vind dat ze het nu ook niet slecht doen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:56 schreef Boze_Appel het volgende:
Voorschrift, ben jij van de VVD van nu of de VVD zoals in het in hun program staat?
Dus, ben je voor de conservatieve fascisten of voor de poging tot liberalen?
Tja. Er had ook een mevrouw hetzelfde moeten proberen voor een stem op de VVD ja.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:59 schreef remlof het volgende:
Dit geldt natuurlijk net zo goed voor de VVD als het CDA:
quote:
Ik weet het, ik heb altijd gelijk.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:57 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Klopt.
Economie. Veiligheid. Economie. Veiligheid.Economie. Veiligheid.Economie. Veiligheid.Economie. Veiligheid.Economie. Veiligheid.Economie. Veiligheid.Economie. Veiligheid.Economie. Veiligheid.Economie. Veiligheid.Economie. Veiligheid.Economie. Veiligheid.Economie. Veiligheid.Economie. Veiligheid.Economie. Veiligheid.Economie. Veiligheid.Economie. Veiligheid.Economie. Veiligheid.Economie. Veiligheid.Economie. Veiligheid.Economie. Veiligheid.Economie. Veiligheid.Economie. Veiligheid.Economie. Veiligheid.Economie. Veiligheid.Economie. Veiligheid.Economie. Veiligheid.Economie. Veiligheid.Economie. Veiligheid.Economie. Veiligheid.Economie. Veiligheid.Economie. Veiligheid.Economie. Veiligheid.Economie. Veiligheid.Economie. Veiligheid.Economie. Veiligheid.Economie. Veiligheid.Economie. Veiligheid.Economie. Veiligheid.Economie. Veiligheid.Economie. Veiligheid.Economie. Veiligheid.Economie. Veiligheid.Economie. Veiligheid.Economie. Veiligheid.Economie. Veiligheid.Economie. Veiligheid.Economie. Veiligheid.Economie. Veiligheid..
Tja.
Nee, ik vond het filmpje gewoon enorm huichelachtig.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Met het verkeerde been uit bed gestapt?
Ow ik loop alweer een topic achter zie ik: Tegenstemwijzer filmpjequote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:02 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Tja. Er had ook een mevrouw hetzelfde moeten proberen voor een stem op de VVD ja.
Maar het spotje is wel duidelijk genoeg.
Ik wil em ookquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:07 schreef remlof het volgende:
Het boekje 'Martin Bosma: Te licht bevonden' van Ronald Havenaar hadden ze trouwens vanmorgen nog niet bij Selexyz in Groningen. Morgen maar eens in Arnhem proberen.
Komt goed, na 9 jaar maken die paar maanden ook niks meer uit.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:59 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Wat ik wou zeggen: er is echt wel een oplossing voor
[..]
Hm. Je bent er wel een poosje zoet mee, vrees ik
Zo lang aan de tob...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:09 schreef betyar het volgende:
[..]
Komt goed, na 9 jaar maken die paar maanden ook niks meer uit.
Hij is gratis las ik?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:07 schreef remlof het volgende:
Het boekje 'Martin Bosma: Te licht bevonden' van Ronald Havenaar hadden ze trouwens vanmorgen nog niet bij Selexyz in Groningen. Morgen maar eens in Arnhem proberen.
Ik vind zelfs het programma op bepaalde punten niet even sterk. Maar goed, het is onmogelijk om het volledig eens te zijn met een partij. De koers die de VVD nu aan het varen is, staat haaks op de koers die ik graag zie. Het is veel te conservatief. Mijn stem gaat dus niet van harte naar de VVD op 2 maart. En dat is voor het eerst sinds ik VVD stemquote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:56 schreef Boze_Appel het volgende:
Voorschrift, ben jij van de VVD van nu of de VVD zoals in het in hun program staat?
Dus, ben je voor de conservatieve fascisten of voor de poging tot liberalen?
Hoezo veel te conservatief?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:16 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik vind zelfs het programma op bepaalde punten niet even sterk. Maar goed, het is onmogelijk om het volledig eens te zijn met een partij. De koers die de VVD nu aan het varen is, staat haaks op de koers die ik graag zie. Het is veel te conservatief. Mijn stem gaat dus niet van harte naar de VVD op 2 maart. En dat is voor het eerst sinds ik VVD stem.
D66 past misschien meer bij jequote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:16 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik vind zelfs het programma op bepaalde punten niet even sterk. Maar goed, het is onmogelijk om het volledig eens te zijn met een partij. De koers die de VVD nu aan het varen is, staat haaks op de koers die ik graag zie. Het is veel te conservatief. Mijn stem gaat dus niet van harte naar de VVD op 2 maart. En dat is voor het eerst sinds ik VVD stem.
Nou niet doen alsof D'66 een VVD-light is.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:18 schreef ethiraseth het volgende:
Stem dan D66, anders beloon je de VVD voor het samenwerken met de PVV.
Zegt de naam Teeven je bijvoorbeeld iets?quote:
Softdrugsbeleid, het weigeren om verdere zondagopenstelling te bevorderen (dat is weinig liberaal), beperkte verhoging AOW en andere hervormingen die zijn tegengehouden (HRA, ontslagrecht). Om maar iets te noemen.quote:
Eens, een 24-uurs economie moet gestimuleerd worden, maar voor de rest zie ik geen probleem. Vind het juist wel prettig dat ze niet alles willen hervormen, hoeft ook helemaal niet.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Softdrugsbeleid, het weigeren om verdere zondagopenstelling te bevorderen (dat is weinig liberaal), beperkte verhoging AOW en andere hervormingen die zijn tegengehouden (HRA, ontslagrecht). Om maar iets te noemen.
Ik vind dat pasjessysteem echt van de zotten en ik wil kunnen winkelen op zondagquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Eens, een 24-uurs economie moet gestimuleerd worden, maar voor de rest zie ik geen probleem. Vind het juist wel prettig dat ze niet alles willen hervormen, hoeft ook helemaal niet.
Achterhaald. D66 maakt genoeg keuzes over wat wel en wat niet.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:28 schreef Voorschrift het volgende:
D'66 is Poldermodel in levende lijve, voor mensen die geen keuze durven/kunnen maken.
Ja, ten behoeve van het polderen, hou er niet van.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:33 schreef Tem het volgende:
[..]
Achterhaald. D66 maakt genoeg keuzes over wat wel en wat niet.
Ik ook, maar dat is echter zwaar ondergeschikt aan de rest, komt een beetje op hetzelfde niveau als de 130 over de Afsluitdijk idee.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vind dat pasjessysteem echt van de zotten en ik wil kunnen winkelen op zondag
Kan zien dat jij een tijdje in SA hebt gezetenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, ten behoeve van het polderen, hou er niet van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |