de geur is idd nogal zwavelachtig. dus zo gek is de associatie niet.quote:
snap dus nog steeds niet dat rozijnen VEEEL goedkoper zijn als druiven... Leg eens uit hoe ze dat voor mekaar krijgenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:34 schreef gamezz het volgende:
Rozijnen zijn eigenlijk stiekem gewoon gedroogde druiven
Dat vraag ik me ook altijd af bij vruchtensappenquote:Op zondag 20 februari 2011 23:37 schreef Speezer het volgende:
[..]
snap dus nog steeds niet dat rozijnen VEEEL goedkoper zijn als druiven... Leg eens uit hoe ze dat voor mekaar krijgen
dat is gewoon klets. in een sapje met aarbijen zitten echt geen aardbijen, het zijn gewoon smaakstoffen volgens mij.. zal wel iets van aardbij in zitten maar zeker niet veelquote:Op zondag 20 februari 2011 23:38 schreef n8n het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook altijd af bij vruchtensappen
aardbeiquote:Op zondag 20 februari 2011 23:42 schreef Speezer het volgende:
[..]
dat is gewoon klets. in een sapje met aarbijen zitten echt geen aardbijen, het zijn gewoon smaakstoffen volgens mij.. zal wel iets van aardbij in zitten maar zeker niet veel
Staat toch echt op dat er enkel fruit in zit en vaak ook ongeveer hoe veel, kan me niet voorstellen dat incorrect isquote:Op zondag 20 februari 2011 23:42 schreef Speezer het volgende:
[..]
dat is gewoon klets. in een sapje met aarbijen zitten echt geen aardbijen, het zijn gewoon smaakstoffen volgens mij.. zal wel iets van aardbij in zitten maar zeker niet veel
Leuk gerelateerd weetje: als alle producten met aardbei-smaak daadwerkelijk aardbeien zouden bevatten zou er een aardbeienveld zo groot als het continent Afrika nodig zijn.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:42 schreef Speezer het volgende:
[..]
er staat ook altijd op 0% vet terwijl ze er dan 2 kilo suiker in pleuren en alle chemicalien die ze maar kunnen vinden. je word bedonderd waar je bij staatquote:Op zondag 20 februari 2011 23:59 schreef n8n het volgende:
[..]
Staat toch echt op dat er enkel fruit in zit en vaak ook ongeveer hoe veel, kan me niet voorstellen dat incorrect is
M'n punt is dat de dranken die ik koop beweren geen toevoegingen te hebben, kan me niet voorstellen dat het legaal is daar misleidend in te zijnquote:Op maandag 21 februari 2011 00:01 schreef Speezer het volgende:
[..]
er staat ook altijd op 0% vet terwijl ze er dan 2 kilo suiker in pleuren en alle chemicalien die ze maar kunnen vinden. je word bedonderd waar je bij staat
haha preciesquote:Op maandag 21 februari 2011 00:00 schreef Unit_731 het volgende:
[..]
Leuk gerelateerd weetje: als alle producten met aardbei-smaak daadwerkelijk aardbeien zouden bevatten zou er een aardbeienveld zo groot als het continent Afrika nodig zijn.
je weet echt niet wat economie isquote:Op maandag 21 februari 2011 00:04 schreef n8n het volgende:
[..]
M'n punt is dat de dranken die ik koop beweren geen toevoegingen te hebben, kan me niet voorstellen dat het legaal is daar misleidend in te zijn
dat is niet waar, er is ook onderzoek dat uitwijst dat mannen bijna net zoveel praten als vrouwen.quote:
De fuck....quote:Op maandag 21 februari 2011 09:16 schreef -Miauw- het volgende:
En weer ontopic
De voorhuid wordt na een besnijdenis niet weggegooid, maar opnieuw gebruikt als kunsthuid bij mensen met brandwonden.
Het is alsnog gek om te weten.quote:Op maandag 21 februari 2011 10:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het om babyvoorhuidjes
De voorhuid wordt gebruikt om kunsthuid te kweken. Het is dus niet zo dat je een voorhuidje van iemand op je brandwond krijgt.quote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 09:16 schreef -Miauw- het volgende:
En weer ontopic
De voorhuid wordt na een besnijdenis niet weggegooid, maar opnieuw gebruikt als kunsthuid bij mensen met brandwonden.
Ironisch dat sommige woorden weer worden geïmporteerd: cookie (koekje), stoop (stoep), bluff (bluffen), frolic (vrolijk), dope (indopen).quote:Op zondag 20 februari 2011 14:09 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik las net een stukje dat het buitenland ruim 17.500 Nederlandse woorden zijn opgenomen.![]()
Zelfs woorden waarvan je het niet verwacht:
mannequin < manneke
boss < baas
to fuck < fokken![]()
En de Amerikaanse donut is van oorsprong Nederlands.
scrabble < krabbelen/schuiven
yankee < jankees
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |