quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:28 schreef Frishe het volgende:
De eerste bom die de Geallieerden lieten vallen in Berlijn tijdens de 2e wereldoorlog doodde de enige olifant in de Berlin Zoo.
en ze laten je pis stinkenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:35 schreef zoalshetis het volgende:
nog een weetje: asperges stimuleren de nieren en breken vet af. en ze zijn nog heerlijk ook.
Maar ja, qua vet: dan eet ik ze weer met een botersausje..dus schiet niet op bij mij..quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:35 schreef zoalshetis het volgende:
nog een weetje: asperges stimuleren de nieren en breken vet af. en ze zijn nog heerlijk ook.
nog een weetje. dat is idd zo voor een gedeelte van de mensheid. ik geloof 60%, de rest pist zonder geur. heeft iets met genen te maken. of zo. maar dat weet ik niet zeker, dus is het wellicht geen weetje.quote:
afbreken. je kent het woord?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:39 schreef capricia het volgende:
[..]
Maar ja, qua vet: dan eet ik ze weer met een botersausje..dus schiet niet op bij mij..
En negerin betekent neger-in.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:42 schreef zoalshetis het volgende:
pikzwart komt niet van een neger af, maar van pek. dat was en is altijd zwart geweest.
niet in mijn geval.quote:
Goed om te weten met mijn alcoholgebruikquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:57 schreef zoalshetis het volgende:
lachen is gezond: omdat het zorgt dat je lever op de juiste manier beweegt.
Dit lijkt me eigenlijk zoeen Apple-mythe.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:51 schreef Frishe het volgende:
Het huis van Bill Gates is ontworpen op een Mac...
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:08 schreef P8 het volgende:
De Amerikanen hebben miljoenen gespendeerd om een balpen te ontwikkelen die het ook in de ruimte deed. De oplossing van de Russen: een potlood.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |