SPOILER: Informatie over de meet van 12 maart!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jaaaaaaaaa ik is tochquote:
Mwa.... aan de late kant wil ik niet zeggen (ik was zelf 18quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb er geen problemen mee![]()
Anderen (volwassenen) misschien wel, maarja, die moeten maar leren dat 14 tegenwoordig zelfs aan de late kant is
Met 14? Hebberdquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Mwa.... aan de late kant wil ik niet zeggen (ik was zelf 18![]()
...), maar zoenen met 14 is niets geks hoor.
hij zat vast met zijn hond te tongenquote:
Tegenwoordig is 12 normaal ofzoquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Mwa.... aan de late kant wil ik niet zeggen (ik was zelf 18![]()
...), maar zoenen met 14 is niets geks hoor.
Dat denk ik ookquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
hij zat vast met zijn hond te tongen
nu zit ik gewoon echt letterlijk te huilenquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:50 schreef Stuart het volgende:
Dit filmpje![]()
![]()
http://www.metacafe.com/w(...)h_kisses_drunk_girl/
quote:
gatverdammequote:Op donderdag 17 februari 2011 23:50 schreef Stuart het volgende:
Dit filmpje![]()
![]()
http://www.metacafe.com/w(...)h_kisses_drunk_girl/
Ja, echt geweldig grappig gewoonquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nu zit ik gewoon echt letterlijk te huilen
(van het lachen dat dan weer wel
Helemaal niks! Als het maar goed voelt.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Tegenwoordig is 12 normaal ofzo
Nouja, ik vind 14 (en een half) ook nog wel gaan hoor
![]()
En 18 ook, wat maakt het ook uit?
het is niet leeftijdsgebonden..quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
![]()
Dat moet ik misschien maar niet op Fok besprekenquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Helemaal niks! Als het maar goed voelt.
ik klikte direct wegquote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat moet ik misschien maar niet op Fok bespreken![]()
This is what happens when you drink too muchquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik klikte direct weg![]()
echt te vies gewoon
ik vanaf m'n 12e idd.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
![]()
ja wat een vuile bloednazi die filmert, niet die hond weghalen maar gewoon door laten gaan, die had van mij echt een doodschop gehad kut nsb-erquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
This is what happens when you drink too much![]()
En nu kan de hele wereld het ook nog eens zienquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja wat een vuile bloednazi die filmert, niet die hond weghalen maar gewoon door laten gaan, die had van mij echt een doodschop gehad kut nsb-er
Op de basisschool was iedereen 'maatjes', geen vriendje en vriendinnetjequote:Op donderdag 17 februari 2011 23:55 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik vanaf m'n 12e idd.
Komop, had al 7 jaar met dat wijf, het moest er ooit van komen
Als er iets is wat je kwijt wilt, zijn we er voor je hoor... Desnoods per PM ofzo.quote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja wat een vuile bloednazi die filmert, niet die hond weghalen maar gewoon door laten gaan, die had van mij echt een doodschop gehad kut nsb-er
watquote:
Op mijn basisschool niet hoorquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Op de basisschool was iedereen 'maatjes', geen vriendje en vriendinnetje
nee toch, verkeing vragen onder het klimrekquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Op mijn basisschool niet hoor
Tja, misschien wel ja.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Op de basisschool was iedereen 'maatjes', geen vriendje en vriendinnetje
Op de mijne ook nietquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Op mijn basisschool niet hoor
Oh ik wou het niet kwijt hoor, maar als jullie het persee willen wetenquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Als er iets is wat je kwijt wilt, zijn we er voor je hoor... Desnoods per PM ofzo.
zoietsquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:57 schreef PeZu het volgende:
nee toch, verkeing vragen onder het klimrek
Neuh. T is aan jou wat je wel of niet deeltquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh ik wou het niet kwijt hoor, maar als jullie het persee willen weten
ja ik klikte niet voor niet weg heh, dus die beschrijving van die smeerlapperij alhier kun je best achterwege latenquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:58 schreef Stuart het volgende:
Echt, die wang van die vrouw die helemaal op en neer gaat![]()
dokertje spelen in de zandbakquote:
Kappen nouquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:58 schreef Stuart het volgende:
Echt, die wang van die vrouw die helemaal op en neer gaat![]()
Kijk het maar gewoon even. Het is heel lief hoe die hond met zijn baasje doetquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik klikte niet voor niet weg heh, dus die beschrijving van die smeerlapperij alhier kun je best achterwege laten
Aaahquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:57 schreef TheFamousMan het volgende:
Tja, misschien wel ja.
Heb een hele map vol liefdesbriefjes van haar bewaard
ga tapdansen op een mijnenveld manquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Kijk het maar gewoon even. Het is heel lief hoe die hond met zijn baasje doet![]()
ahhhhhquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Aaah![]()
Een vriendje van mij van groep 3 () vond me een tijdje geleden op hyves, hij had ook al mijn briefjes nog
klopt, katten zijn baasquote:
Woah is niet interessant ofzo hoorquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Neuh. T is aan jou wat je wel of niet deelt. Ik vertel hier ook niet alles
...
Nou ja, vanaf groep 6 was het gewoon stomquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
En samen naar het zwembad
De lagere schooltijd
Met hun ruwe tongetjes in je waffelquote:
dat gaat dan wel weer heeeeel erg ver....quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:00 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik ken iemand die op d'r 4e al ontmaagd was door een mede-koter, vadertje en moedertje liep uit de hand
Geloof het nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:00 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik ken iemand die op d'r 4e al ontmaagd was door een mede-koter, vadertje en moedertje liep uit de hand
ja vast want een 4 jarig krijgt ene stijve en kan daarmee een andere 4 jarige penetrerenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:00 schreef TheFamousMan het volgende:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou ja, vanaf groep 6 was het gewoon stom
Awwwwquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Aaah![]()
Een vriendje van mij van groep 3 () vond me een tijdje geleden op hyves, hij had ook al mijn briefjes nog
Toch is het echt zo, heb d'r heel lang heel vaag aangekenen toen ze het zei.quote:
En in groep acht werd het weer interessantquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou ja, vanaf groep 6 was het gewoon stom
ja echt liefquote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:01 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Toch is het echt zo, heb d'r heel lang heel vaag aangekenen toen ze het zei.
ik weet niet precies hoe, maar ze zal het wel niet verzonnen hebben...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja vast want een 4 jarig krijgt ene stijve en kan daarmee een andere 4 jarige penetreren_!
Nou dat dacht ik dus ook alquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja vast want een 4 jarig krijgt ene stijve en kan daarmee een andere 4 jarige penetreren_!
Van de hondquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nou dat dacht ik dus ook alWaar wordt zo'n jochie nou uhm -laat maar- van?
nee mensen liegen nooit neequote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:02 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik weet niet precies hoe, maar ze zal het wel niet verzonnen hebben...
Dat gaat vanzelf. Zonder jeweetwel gedachten.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nou dat dacht ik dus ook alWaar wordt zo'n jochie nou uhm -laat maar- van?
Idem hierquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja echt lief
de briefjes heb ik niet meer, maar de herinneringen nog wel Y
Een kind van 4...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat gaat vanzelf. Zonder jeweetwel gedachten.
Nee, alleen maar ergerquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:02 schreef MPG het volgende:
[..]
En in groep acht werd het weer interessant![]()
![]()
..
Heb je in de gaten dat er bijna niemand meer op je reageert?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:03 schreef Stuart het volgende:
Overigens kan ik me best voorstellen dat er vrouwen zijn die zo'n geoefende likker wel willen hebben![]()
Nou, ik heb me in groep acht anders uitstekend vermaaktquote:
Ja, ik denk dat ze er opgewonden van rakenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Heb je in de gaten dat er bijna niemand meer op je reageert?
Waarmee precies?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Nou, ik heb me in groep acht anders uitstekend vermaakt![]()
![]()
...
Het 'functioneert' zeg maar al voor de geboorte jaquote:
Nee sorry, niet van datquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat ze er opgewonden van raken![]()
Nou ja, van kindjes van 4 hoop ik ook niet in ieder geval.quote:
Met een meisjequote:
Moet dan wel toevallig op dat moment zijnquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Het 'functioneert' zeg maar al voor de geboorte ja![]()
...
Ja, en weet je hoe fascinerend kleine jongetjes hun piemel vinden?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:06 schreef MPG het volgende:
Het 'functioneert' zeg maar al voor de geboorte ja![]()
...
Omg neequote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou ja, van kindjes van 4 hoop ik ook niet in ieder geval.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, en weet je hoe fascinerend kleine jongetjes hun piemel vinden?
Nou. Ik wel
Ja, dus echt heeeeeel erg heb je je nou ook weer niet vermaaktquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:06 schreef MPG het volgende:
Met een meisje... Alleen ik durfde niet zo heel goed, anders had ik op mijn 11e al voor het eerst gezoend
![]()
...
Dat dan weer wel...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Moet dan wel toevallig op dat moment zijn
Hey, ik ben zelf een jongetjequote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, en weet je hoe fascinerend kleine jongetjes hun piemel vinden?
Nou. Ik wel
Neequote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dus echt heeeeeel erg heb je je nou ook weer niet vermaakt
Zo ver gaat je geheugen niet terug hoorquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat dan weer wel...
[..]
Hey, ik ben zelf een jongetje...
Dus dat weet ik wel...
Woah hoe kan je dat smerig vinden?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:07 schreef Stuart het volgende:
Ik heb in groep 8 voor het eerst 'echt' gezoend. Dus ik was 11 of 12 dan
Overigens vond ik het echt smerig![]()
Nee man, straks was je nu met haar getrouwd ofzoquote:
iemand die stinkt, niet kan kussenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Woah hoe kan je dat smerig vinden?![]()
Zal wel aan dat wijf hebben gelegenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Woah hoe kan je dat smerig vinden?![]()
Nu je het zegt....quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee man, straks was je nu met haar getrouwd ofzo
Allebei nooit meegemaaktquote:
ja je bent 12quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:08 schreef Symphonic het volgende:
Owww ik kon het weer eens niet laten
Ideeën voor flashmob
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
weet je wel hoe zwaar dat is de 42 kilometer sprint?
ieh bah ik ga niet met een stinkert zoenenquote:
dat komt nog welquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
ieh bah ik ga niet met een stinkert zoenen
Dan krijg je alsnog de hole-in-onequote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:11 schreef Symphonic het volgende:
die laatste 195 meter kan ik echt niet meer
Aaaauuwwwwwquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan krijg je alsnog de hole-in-one...
Of was het de one-in-hole?
Nee, alleen lekkere jongensquote:
ja tochquote:
Dat komt nog wel.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
ieh bah ik ga niet met een stinkert zoenen
mja bijna 12 danquote:
Jaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:14 schreef PeZu het volgende:
weeet je hoe sexy een vrouw die rookt tijdens fellatio
Ik heb nog nooit seks gehadquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:14 schreef PeZu het volgende:
weeet je hoe sexy een vrouw die rookt tijdens fellatio
Nouja volgende keren zullen toch wel tegenvallen omdat degene waarmee ik t gewend was uhm het best goed konquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat komt nog wel.
Ooit. Ooit zei ik heel volhardend dat ik noooooooit met een meid die rookt zou zoenen...
Jup.quote:
Geboortedatum staat op profielquote:
Dat dénk je maar, anderen kunnen er ook aardig wat van hoorquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nouja volgende keren zullen toch wel tegenvallen omdat degene waarmee ik t gewend was uhm het best goed kon![]()
Groot in lengte zal ik nooit wordenquote:
Ik ga van jou altijd ongewild zo kijken:quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:16 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Jup.
Ik heb m'n vorige vriendin laten afkicken, én ik heb die daarvoor en m'n eerste vegetarisch gemaakt, ik red levens![]()
Jij bent vegatarischquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:16 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Jup.
Ik heb m'n vorige vriendin laten afkicken, én ik heb die daarvoor en m'n eerste vegetarisch gemaakt, ik red levens![]()
ja want van vlees eten sterf jequote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:16 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Jup.
Uitzondering hierquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:17 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Dat dénk je maar, anderen kunnen er ook aardig wat van hoor
Qua meisjes dan...
Wees maar blijquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Groot in lengte zal ik nooit worden![]()
![]()
Mijn eerste kon 't ook heel goedquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nouja volgende keren zullen toch wel tegenvallen omdat degene waarmee ik t gewend was uhm het best goed kon![]()
Naja, vegetariër.quote:
ja bijna 12quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Geboortedatum staat op profiel
misschien bedoelde hij wel dat hij dierenlevens redtquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja want van vlees eten sterf je_!
ik heb nog nooit een vlees eter een vegetarier zien dwingen om te turnen_!
echt weer zoiets voor deie vuige voedsel extremisten
Ik zou het niet kunnen vrees ikquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:18 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Naja, vegetariër.
In dat geval, jup.
ik ookquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:18 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Naja, vegetariër.
In dat geval, jup.
ooh hij studeert voor animal copquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
misschien bedoelde hij wel dat hij dierenlevens redt
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ook
Alleen niet tijdens het eten
Jij stopt ook regelmatig metquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ook
niet dwingen, overtuigenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja want van vlees eten sterf je_!
ik heb nog nooit een vlees eter een vegetarier zien dwingen om te turnen_!echt weer zoiets voor deie vuige voedsel extremisten
Woah jij kan goed rekenenquote:
ja goed bezig man, nee echtquote:
als ik een T bone steak eet rook ik inderdaad nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij stopt ook regelmatig metroken
?
Hoor ik vakerquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ook
ja 14 is bijna 12, ligt er maar net aan hoe je het bekijkt hehquote:
Na elke sigaret weer, toch?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij stopt ook regelmatig metroken
?
Ik heb eigenlijk alleen maar een eerste en laatste keerquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Mijn eerste kon 't ook heel goed... En de laatste keer was ook
...
Oh jaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja 14 is bijna 12, ligt er maar net aan hoe je het bekijkt heh
Het was sarcastisch bedoeld, maar ja, ik ga de wereld wel redden van de ondergang, ik voel het.quote:
ach iedereen moet lekker doen waar hij zichzelf het beste bij voelt.....quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:21 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Het was sarcastisch bedoeld, maar ja, ik ga de wereld wel redden van de ondergang, ik voel het.
Daar zijn de meningen sterk over verdeeldquote:
quote:8 3659 Marijkezwolle
9 3630 Stuart
10 3579 Trevland
11 3568 RockNijntje
ik las stof en dacht ja dat kloptquote:
Dan wordt de wereld redden ook redelijk lastig, vrees ik.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:22 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen sterk over verdeeld
Dat is niet zo heel gek op jouw leeftijd hoor... Komt nog welquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk alleen maar een eerste en laatste keer![]()
![]()
Mijn eerste keer (keren, ligt eraan hoe je het ziet) was (waren) november 2010quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is niet zo heel gek op jouw leeftijd hoor... Komt nog wel...
Mijn eerste keer was dus in 2003 ofzo, en de laatste keer was nog dit jaar![]()
...
Moet jij morgen vroeg naar schoolquote:
Njaa vroeg nou net... 1e vrij, dus 9.20 op school zijnquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Moet jij morgen vroeg naar school![]()
OMGquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is niet zo heel gek op jouw leeftijd hoor... Komt nog wel...
Mijn eerste keer was dus in 2003 ofzo, en de laatste keer was nog dit jaar![]()
...
Ahaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Njaa vroeg nou net... 1e vrij, dus 9.20 op school zijn
Wat is er zo vreemd aan 2003?quote:
quote:
daarom trouwde ik al op mijn 11equote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:29 schreef Stuart het volgende:
* Stuart doet niet aan seks voor het huwelijk![]()
34 en nog maagd?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:29 schreef Stuart het volgende:
Niets.quote:
Al een slachtoffer op het oog?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:29 schreef Stuart het volgende:
Nopequote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:30 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Al een slachtoffer op het oog?
Kan gebeuren hoorquote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Niets.
Ik ging ook terugrekenen![]()
![]()
Ik denk... dat ik dat niet ga halenquote:
Naja, ik ga d'r dus morgen vragenquote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik denk... dat ik dat niet ga halen![]()
![]()
Ik weet wel zeker dat jij een heel leuk vriendje gaat vinden voor je 34e, kan niet anders!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik denk... dat ik dat niet ga halen![]()
![]()
Zo gek is dat toch niet?quote:
En dat ook nietquote:en afgelopen week
Succes jongen!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:31 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Naja, ik ga d'r dus morgen vragen
"hoi, wil je mijn volgende ex zijn?"
Maagd tot 20e zal ook niet lukkenquote:
Ja, nee, maar het is zooooooooooooo lang geledenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Zo gek is dat toch niet?
[..]
En dat ook niet...
Daar ben ik zelfs in gefaaldquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maagd tot 20e zal ook niet lukken![]()
Oh dat kan heel goed andersquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:32 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat jij een heel leuk vriendje gaat vinden voor je 34e, kan niet anders!
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maagd tot 20e zal ook niet lukken![]()
Ja... Dat zijn wel de momentjes dat je na gaat denkenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, nee, maar het is zooooooooooooo lang geleden
Als ik had gewild was ik het nu al niet meer, maar was me toch net wat te vroegquote:
Oh well.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:34 schreef MPG het volgende:
Ja... Dat zijn wel de momentjes dat je na gaat denken...
....
Maar je kunt er ook nog zooooooooooo lang van blijven genieten.. .
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh well.
Ik leef tenminste nog.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh well.
Ik leef tenminste nog.
Wow wat een zelfkennisquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:38 schreef PeZu het volgende:
ik wou nog even zeggen: ik ben een stommie
Whatquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:38 schreef PeZu het volgende:
ik wou nog even zeggen: stu je bent een stommie
ja echt bijzonder leuk en origineel ook mislukte haas met je lange tandenquote:
Dat had ik dus ook.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:39 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik heb genoeg vrienden die al geen maagd meer zijn, ik had er een van kunnen zijn, maar het kon nog wel even wachten, vond ik.
Als je het niet weet, dan zijn ze nog maagdquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat had ik dus ook.
En dunno of m'n vrienden nog maagd zijn, wil ik misschien niet eens weten![]()
Aardig enzoquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja echt bijzonder leuk en origineel ook mislukte haas met je lange tanden![]()
ga naar je hok joh
ga alsjeblieft even ergens anders huilen als je niet tegen een grapje kanquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
ga naar je hok joh
ja jij begint tochquote:
Vrede op aardequote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
ga naar je hok joh
[pest] Misschien op mijn 15e wel alquote:
ja wnat ik was zo serieusquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:41 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ga alsjeblieft even ergens anders huilen als je niet tegen een grapje kan
Ben je helemaal gek gewordenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[pest] Misschien op mijn 15e wel al[/pest]
Jij deed stout tegen Stuquote:
Nou iddquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:41 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ga alsjeblieft even ergens anders huilen als je niet tegen een grapje kan
neee want jij weet niet dat ik met stu heb afgesproken dat stom het nwe leif isquote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
neee want jij weet niet dat ik met stu heb afgesproken dat stom het nwe leif is
Er kan veel gebeuren in ruim 400 dagenquote:
pfff ja heequote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:44 schreef suikertaartje het volgende:
Oh, pffffffff....
Je zou maar 14 zijn
Ik wil het niet hebbenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Er kan veel gebeuren in ruim 400 dagen
Als het zou gebeuren zijn het er maar 2 die het wetenquote:
Jij voelt er vast niets vanquote:
Goed zoquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Als het zou gebeuren zijn het er maar 2 die heten weten
Maar gebeurt niet hoor
Godsamme, het zal je maar gebeuren!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:44 schreef suikertaartje het volgende:
Oh, pffffffff....
Je zou maar 14 zijn
Ach ja, dat zei ik eigenlijk ook alleen maar om je gerust te stellenquote:
Nog maar 52 dagenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:47 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Godsamme, het zal je maar gebeuren!
Ik wil ook niet anders wetenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ach ja, dat zei ik eigenlijk ook alleen maar om je gerust te stellen
Ja joh, maar later lach je er om hoorquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:47 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Godsamme, het zal je maar gebeuren!
[gentle-pest-mode]hoeft nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Als het zou gebeuren zijn het er maar 2 die het weten
Maar gebeurt niet hoor
sommige niet, die huilen nu nogquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja joh, maar later lach je er om hoor
En dan?quote:
Wat hoeft niet?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:48 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
[gentle-pest-mode]hoeft niet[/gentle-pest-mode]
aaaah, moet ik je even troosten?quote:
Je speelt met vuurquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ach ja, dat zei ik eigenlijk ook alleen maar om je gerust te stellen
ja mag ik met mijn hoofd op je liefdesheuvels rusten?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
aaaah, moet ik je even troosten?![]()
Het kúnnen er meer dan 2 zijnquote:
Hier zou ik een hele verkeerde opmerking over kunnen maken, doe ik nietquote:
dat is eigenlijk een vereiste...die troosten het bestquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja mag ik met mijn hoofd op je liefdesheuvels rusten?
Hier nog wat langer, zo'n 3,5 maandquote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat is eigenlijk een vereiste...die troosten het best
Nohh orgie is voor gevorderdenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:50 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Het kúnnen er meer dan 2 zijn
Wat zou je ooit MOGELIJK met vuur kunnen bedenken?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hier zou ik een hele verkeerde opmerking over kunnen maken, doe ik niet
Oh zo omquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:50 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Hier nog wat langer, zo'n 3,5 maand
bier uit blik, trampquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:51 schreef Stuart het volgende:
Zo, nog 1 blikje Strongbow gepakt en daarna slapen
Strak plan, jullie houden me wakker, moet om kwart over 7 opquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:51 schreef Stuart het volgende:
Uh uh, niet het vuurquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:51 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Wat zou je ooit MOGELIJK met vuur kunnen bedenken?
Ik ben morgen lekker vrijquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:52 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Strak plan, jullie houden me wakker, moet om kwart over 7 op
frank gallagherquote:
Dus meer tijd voor doggystylequote:
wil je er dan nog over praten, of hoeft dat dan niet meer?quote:
Ik laat me likken als ik slaapquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dus meer tijd voor doggystyle
vbersta je mew wewl dawn alws iwk zow wzwitquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wil je er dan nog over praten, of hoeft dat dan niet meer?
frank is een heldquote:
Gezien de TT zal ik hier maar niet op ingaanquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dus meer tijd voor doggystyle
Anders was je nu ook geen maagd meerquote:
Niemand wil seks met mijquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Anders was je nu ook geen maagd meer
Had ik ook al door, maar je moet toch ergens mee spelen?quote:
Een voetbal natuurlijkquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:55 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Had ik ook al door, maar je moet toch ergens mee spelen?
quote:
Oooh, je ligt er echt tussenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:54 schreef PeZu het volgende:
vbersta je mew wewl dawn alws iwk zow wzwit
Hoge alcohol resistentie?quote:
ja tuuk, ik grijp me kans direct, weet je hoe lekkerquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oooh, je ligt er echt tussen![]()
Nee, dan laat dat praten maar zitten
toeeeeeeequote:
Ja, dat krijg je met die alcohol, daar word je moe vanquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:51 schreef Stuart het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |