Aaahquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:57 schreef TheFamousMan het volgende:
Tja, misschien wel ja.
Heb een hele map vol liefdesbriefjes van haar bewaard
ga tapdansen op een mijnenveld manquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Kijk het maar gewoon even. Het is heel lief hoe die hond met zijn baasje doet![]()
ahhhhhquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Aaah![]()
Een vriendje van mij van groep 3 () vond me een tijdje geleden op hyves, hij had ook al mijn briefjes nog
klopt, katten zijn baasquote:
Woah is niet interessant ofzo hoorquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Neuh. T is aan jou wat je wel of niet deelt. Ik vertel hier ook niet alles
...
Nou ja, vanaf groep 6 was het gewoon stomquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
En samen naar het zwembad
De lagere schooltijd
Met hun ruwe tongetjes in je waffelquote:
dat gaat dan wel weer heeeeel erg ver....quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:00 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik ken iemand die op d'r 4e al ontmaagd was door een mede-koter, vadertje en moedertje liep uit de hand
Geloof het nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:00 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik ken iemand die op d'r 4e al ontmaagd was door een mede-koter, vadertje en moedertje liep uit de hand
ja vast want een 4 jarig krijgt ene stijve en kan daarmee een andere 4 jarige penetrerenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:00 schreef TheFamousMan het volgende:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou ja, vanaf groep 6 was het gewoon stom
Awwwwquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Aaah![]()
Een vriendje van mij van groep 3 () vond me een tijdje geleden op hyves, hij had ook al mijn briefjes nog
Toch is het echt zo, heb d'r heel lang heel vaag aangekenen toen ze het zei.quote:
En in groep acht werd het weer interessantquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou ja, vanaf groep 6 was het gewoon stom
ja echt liefquote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:01 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Toch is het echt zo, heb d'r heel lang heel vaag aangekenen toen ze het zei.
ik weet niet precies hoe, maar ze zal het wel niet verzonnen hebben...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja vast want een 4 jarig krijgt ene stijve en kan daarmee een andere 4 jarige penetreren_!
Nou dat dacht ik dus ook alquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja vast want een 4 jarig krijgt ene stijve en kan daarmee een andere 4 jarige penetreren_!
Van de hondquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nou dat dacht ik dus ook alWaar wordt zo'n jochie nou uhm -laat maar- van?
nee mensen liegen nooit neequote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:02 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik weet niet precies hoe, maar ze zal het wel niet verzonnen hebben...
Dat gaat vanzelf. Zonder jeweetwel gedachten.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nou dat dacht ik dus ook alWaar wordt zo'n jochie nou uhm -laat maar- van?
Idem hierquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja echt lief
de briefjes heb ik niet meer, maar de herinneringen nog wel Y
Een kind van 4...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat gaat vanzelf. Zonder jeweetwel gedachten.
Nee, alleen maar ergerquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:02 schreef MPG het volgende:
[..]
En in groep acht werd het weer interessant![]()
![]()
..
Heb je in de gaten dat er bijna niemand meer op je reageert?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:03 schreef Stuart het volgende:
Overigens kan ik me best voorstellen dat er vrouwen zijn die zo'n geoefende likker wel willen hebben![]()
Nou, ik heb me in groep acht anders uitstekend vermaaktquote:
Ja, ik denk dat ze er opgewonden van rakenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Heb je in de gaten dat er bijna niemand meer op je reageert?
Waarmee precies?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Nou, ik heb me in groep acht anders uitstekend vermaakt![]()
![]()
...
Het 'functioneert' zeg maar al voor de geboorte jaquote:
Nee sorry, niet van datquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat ze er opgewonden van raken![]()
Nou ja, van kindjes van 4 hoop ik ook niet in ieder geval.quote:
Met een meisjequote:
Moet dan wel toevallig op dat moment zijnquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Het 'functioneert' zeg maar al voor de geboorte ja![]()
...
Ja, en weet je hoe fascinerend kleine jongetjes hun piemel vinden?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:06 schreef MPG het volgende:
Het 'functioneert' zeg maar al voor de geboorte ja![]()
...
Omg neequote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou ja, van kindjes van 4 hoop ik ook niet in ieder geval.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, en weet je hoe fascinerend kleine jongetjes hun piemel vinden?
Nou. Ik wel
Ja, dus echt heeeeeel erg heb je je nou ook weer niet vermaaktquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:06 schreef MPG het volgende:
Met een meisje... Alleen ik durfde niet zo heel goed, anders had ik op mijn 11e al voor het eerst gezoend
![]()
...
Dat dan weer wel...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Moet dan wel toevallig op dat moment zijn
Hey, ik ben zelf een jongetjequote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, en weet je hoe fascinerend kleine jongetjes hun piemel vinden?
Nou. Ik wel
Neequote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dus echt heeeeeel erg heb je je nou ook weer niet vermaakt
Zo ver gaat je geheugen niet terug hoorquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat dan weer wel...
[..]
Hey, ik ben zelf een jongetje...
Dus dat weet ik wel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |