Aaahquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:57 schreef TheFamousMan het volgende:
Tja, misschien wel ja.
Heb een hele map vol liefdesbriefjes van haar bewaard

) vond me een tijdje geleden op hyves, hij had ook al mijn briefjes nog
) vond me een tijdje geleden op hyves, hij had ook al mijn briefjes nog   

ga tapdansen op een mijnenveld manquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Kijk het maar gewoon even. Het is heel lief hoe die hond met zijn baasje doet

ahhhhhquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Aaah
Een vriendje van mij van groep 3 () vond me een tijdje geleden op hyves, hij had ook al mijn briefjes nog

klopt, katten zijn baasquote:

Woah is niet interessant ofzo hoorquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Neuh. T is aan jou wat je wel of niet deelt. Ik vertel hier ook niet alles
...
 en nee, ik ga ook niet zomaar alles op een forum vertellen
 en nee, ik ga ook niet zomaar alles op een forum vertellen  

Nou ja, vanaf groep 6 was het gewoon stomquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
En samen naar het zwembad
De lagere schooltijd

Met hun ruwe tongetjes in je waffelquote:

dat gaat dan wel weer heeeeel erg ver....quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:00 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik ken iemand die op d'r 4e al ontmaagd was door een mede-koter, vadertje en moedertje liep uit de hand

Geloof het nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:00 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik ken iemand die op d'r 4e al ontmaagd was door een mede-koter, vadertje en moedertje liep uit de hand

ja vast want een 4 jarig krijgt ene stijve en kan daarmee een andere 4 jarige penetrerenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:00 schreef TheFamousMan het volgende:
 _!
_!

quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou ja, vanaf groep 6 was het gewoon stom

Awwwwquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Aaah
Een vriendje van mij van groep 3 () vond me een tijdje geleden op hyves, hij had ook al mijn briefjes nog

Toch is het echt zo, heb d'r heel lang heel vaag aangekenen toen ze het zei.quote:

En in groep acht werd het weer interessantquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou ja, vanaf groep 6 was het gewoon stom

..
 ..

ja echt liefquote:

quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:01 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Toch is het echt zo, heb d'r heel lang heel vaag aangekenen toen ze het zei.
 _!
_!

ik weet niet precies hoe, maar ze zal het wel niet verzonnen hebben...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja vast want een 4 jarig krijgt ene stijve en kan daarmee een andere 4 jarige penetreren_!

Nou dat dacht ik dus ook alquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja vast want een 4 jarig krijgt ene stijve en kan daarmee een andere 4 jarige penetreren_!
 Waar wordt zo'n jochie nou uhm -laat maar- van?
 Waar wordt zo'n jochie nou uhm -laat maar- van?  

Van de hondquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nou dat dacht ik dus ook alWaar wordt zo'n jochie nou uhm -laat maar- van?

nee mensen liegen nooit neequote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:02 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik weet niet precies hoe, maar ze zal het wel niet verzonnen hebben...
 _!
_!

Dat gaat vanzelf. Zonder jeweetwel gedachten.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nou dat dacht ik dus ook alWaar wordt zo'n jochie nou uhm -laat maar- van?

Idem hierquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja echt lief
de briefjes heb ik niet meer, maar de herinneringen nog wel Y

.
 .

Een kind van 4...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat gaat vanzelf. Zonder jeweetwel gedachten.

Nee, alleen maar ergerquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:02 schreef MPG het volgende:
[..]
En in groep acht werd het weer interessant

..

Heb je in de gaten dat er bijna niemand meer op je reageert?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:03 schreef Stuart het volgende:
Overigens kan ik me best voorstellen dat er vrouwen zijn die zo'n geoefende likker wel willen hebben

Nou, ik heb me in groep acht anders uitstekend vermaaktquote:

...
 ...

Ja, ik denk dat ze er opgewonden van rakenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Heb je in de gaten dat er bijna niemand meer op je reageert?

Waarmee precies?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Nou, ik heb me in groep acht anders uitstekend vermaakt

...

Het 'functioneert' zeg maar al voor de geboorte jaquote:

...
 ...

Nee sorry, niet van datquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat ze er opgewonden van raken

Nou ja, van kindjes van 4 hoop ik ook niet in ieder geval.quote:

Met een meisjequote:
 ... Alleen ik durfde niet zo heel goed, anders had ik op mijn 11e al voor het eerst gezoend
 ... Alleen ik durfde niet zo heel goed, anders had ik op mijn 11e al voor het eerst gezoend  
  ...
 ...

Moet dan wel toevallig op dat moment zijnquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Het 'functioneert' zeg maar al voor de geboorte ja
...

Ja, en weet je hoe fascinerend kleine jongetjes hun piemel vinden?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:06 schreef MPG het volgende:
Het 'functioneert' zeg maar al voor de geboorte ja
...

Omg neequote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou ja, van kindjes van 4 hoop ik ook niet in ieder geval.

quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, en weet je hoe fascinerend kleine jongetjes hun piemel vinden?
Nou. Ik wel

Ja, dus echt heeeeeel erg heb je je nou ook weer niet vermaaktquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:06 schreef MPG het volgende:
Met een meisje... Alleen ik durfde niet zo heel goed, anders had ik op mijn 11e al voor het eerst gezoend

...

Dat dan weer wel...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Moet dan wel toevallig op dat moment zijn
Hey, ik ben zelf een jongetjequote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, en weet je hoe fascinerend kleine jongetjes hun piemel vinden?
Nou. Ik wel
 ...
 ... ...
 ...

Neequote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dus echt heeeeeel erg heb je je nou ook weer niet vermaakt
 ...
 ...  

Zo ver gaat je geheugen niet terug hoorquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat dan weer wel...
[..]
Hey, ik ben zelf een jongetje...
Dus dat weet ik wel...

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |