ja wat een vuile bloednazi die filmert, niet die hond weghalen maar gewoon door laten gaan, die had van mij echt een doodschop gehad kut nsb-erquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
This is what happens when you drink too much![]()
En nu kan de hele wereld het ook nog eens zienquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja wat een vuile bloednazi die filmert, niet die hond weghalen maar gewoon door laten gaan, die had van mij echt een doodschop gehad kut nsb-er
Op de basisschool was iedereen 'maatjes', geen vriendje en vriendinnetjequote:Op donderdag 17 februari 2011 23:55 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik vanaf m'n 12e idd.
Komop, had al 7 jaar met dat wijf, het moest er ooit van komen
Als er iets is wat je kwijt wilt, zijn we er voor je hoor... Desnoods per PM ofzo.quote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja wat een vuile bloednazi die filmert, niet die hond weghalen maar gewoon door laten gaan, die had van mij echt een doodschop gehad kut nsb-er
watquote:
Op mijn basisschool niet hoorquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Op de basisschool was iedereen 'maatjes', geen vriendje en vriendinnetje
nee toch, verkeing vragen onder het klimrekquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Op mijn basisschool niet hoor
Tja, misschien wel ja.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Op de basisschool was iedereen 'maatjes', geen vriendje en vriendinnetje
Op de mijne ook nietquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Op mijn basisschool niet hoor
Oh ik wou het niet kwijt hoor, maar als jullie het persee willen wetenquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Als er iets is wat je kwijt wilt, zijn we er voor je hoor... Desnoods per PM ofzo.
zoietsquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:57 schreef PeZu het volgende:
nee toch, verkeing vragen onder het klimrek
Neuh. T is aan jou wat je wel of niet deeltquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh ik wou het niet kwijt hoor, maar als jullie het persee willen weten
ja ik klikte niet voor niet weg heh, dus die beschrijving van die smeerlapperij alhier kun je best achterwege latenquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:58 schreef Stuart het volgende:
Echt, die wang van die vrouw die helemaal op en neer gaat![]()
dokertje spelen in de zandbakquote:
Kappen nouquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:58 schreef Stuart het volgende:
Echt, die wang van die vrouw die helemaal op en neer gaat![]()
Kijk het maar gewoon even. Het is heel lief hoe die hond met zijn baasje doetquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik klikte niet voor niet weg heh, dus die beschrijving van die smeerlapperij alhier kun je best achterwege laten
Aaahquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:57 schreef TheFamousMan het volgende:
Tja, misschien wel ja.
Heb een hele map vol liefdesbriefjes van haar bewaard
ga tapdansen op een mijnenveld manquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Kijk het maar gewoon even. Het is heel lief hoe die hond met zijn baasje doet![]()
ahhhhhquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Aaah![]()
Een vriendje van mij van groep 3 () vond me een tijdje geleden op hyves, hij had ook al mijn briefjes nog
klopt, katten zijn baasquote:
Woah is niet interessant ofzo hoorquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Neuh. T is aan jou wat je wel of niet deelt. Ik vertel hier ook niet alles
...
Nou ja, vanaf groep 6 was het gewoon stomquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
En samen naar het zwembad
De lagere schooltijd
Met hun ruwe tongetjes in je waffelquote:
dat gaat dan wel weer heeeeel erg ver....quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:00 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik ken iemand die op d'r 4e al ontmaagd was door een mede-koter, vadertje en moedertje liep uit de hand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |