quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat moet ik misschien maar niet op Fok bespreken
 ...
 ...

This is what happens when you drink too muchquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik klikte direct weg
echt te vies gewoon

ik vanaf m'n 12e idd.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Tegenwoordig is 12 normaal ofzo
Nouja, ik vind 14 (en een half) ook nog wel gaan hoor

En 18 ook, wat maakt het ook uit?

ja wat een vuile bloednazi die filmert, niet die hond weghalen maar gewoon door laten gaan, die had van mij echt een doodschop gehad kut nsb-erquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
This is what happens when you drink too much

En nu kan de hele wereld het ook nog eens zienquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja wat een vuile bloednazi die filmert, niet die hond weghalen maar gewoon door laten gaan, die had van mij echt een doodschop gehad kut nsb-er

Op de basisschool was iedereen 'maatjes', geen vriendje en vriendinnetjequote:Op donderdag 17 februari 2011 23:55 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik vanaf m'n 12e idd.
Komop, had al 7 jaar met dat wijf, het moest er ooit van komen

Als er iets is wat je kwijt wilt, zijn we er voor je hoor... Desnoods per PM ofzo.quote:

quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja wat een vuile bloednazi die filmert, niet die hond weghalen maar gewoon door laten gaan, die had van mij echt een doodschop gehad kut nsb-er

watquote:

Op mijn basisschool niet hoorquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Op de basisschool was iedereen 'maatjes', geen vriendje en vriendinnetje

nee toch, verkeing vragen onder het klimrekquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Op mijn basisschool niet hoor

Tja, misschien wel ja.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Op de basisschool was iedereen 'maatjes', geen vriendje en vriendinnetje

Op de mijne ook nietquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Op mijn basisschool niet hoor

..
 ..

Oh ik wou het niet kwijt hoor, maar als jullie het persee willen wetenquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Als er iets is wat je kwijt wilt, zijn we er voor je hoor... Desnoods per PM ofzo.

zoietsquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:57 schreef PeZu het volgende:
nee toch, verkeing vragen onder het klimrek

Neuh. T is aan jou wat je wel of niet deeltquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh ik wou het niet kwijt hoor, maar als jullie het persee willen weten
 . Ik vertel hier ook niet alles
 . Ik vertel hier ook niet alles  ...
 ...

ja ik klikte niet voor niet weg heh, dus die beschrijving van die smeerlapperij alhier kun je best achterwege latenquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:58 schreef Stuart het volgende:
Echt, die wang van die vrouw die helemaal op en neer gaat

dokertje spelen in de zandbakquote:

Kappen nouquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:58 schreef Stuart het volgende:
Echt, die wang van die vrouw die helemaal op en neer gaat

Kijk het maar gewoon even. Het is heel lief hoe die hond met zijn baasje doetquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik klikte niet voor niet weg heh, dus die beschrijving van die smeerlapperij alhier kun je best achterwege laten

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |