mja bijna 12 danquote:
Jaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:14 schreef PeZu het volgende:
weeet je hoe sexy een vrouw die rookt tijdens fellatio
Ik heb nog nooit seks gehadquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:14 schreef PeZu het volgende:
weeet je hoe sexy een vrouw die rookt tijdens fellatio
Nouja volgende keren zullen toch wel tegenvallen omdat degene waarmee ik t gewend was uhm het best goed konquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat komt nog wel.
Ooit. Ooit zei ik heel volhardend dat ik noooooooit met een meid die rookt zou zoenen...
Jup.quote:
Geboortedatum staat op profielquote:
Dat dénk je maar, anderen kunnen er ook aardig wat van hoorquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nouja volgende keren zullen toch wel tegenvallen omdat degene waarmee ik t gewend was uhm het best goed kon![]()
Groot in lengte zal ik nooit wordenquote:
Ik ga van jou altijd ongewild zo kijken:quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:16 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Jup.
Ik heb m'n vorige vriendin laten afkicken, én ik heb die daarvoor en m'n eerste vegetarisch gemaakt, ik red levens![]()
Jij bent vegatarischquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:16 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Jup.
Ik heb m'n vorige vriendin laten afkicken, én ik heb die daarvoor en m'n eerste vegetarisch gemaakt, ik red levens![]()
ja want van vlees eten sterf jequote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:16 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Jup.
Uitzondering hierquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:17 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Dat dénk je maar, anderen kunnen er ook aardig wat van hoor
Qua meisjes dan...
Wees maar blijquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Groot in lengte zal ik nooit worden![]()
![]()
Mijn eerste kon 't ook heel goedquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nouja volgende keren zullen toch wel tegenvallen omdat degene waarmee ik t gewend was uhm het best goed kon![]()
Naja, vegetariër.quote:
ja bijna 12quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Geboortedatum staat op profiel
misschien bedoelde hij wel dat hij dierenlevens redtquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja want van vlees eten sterf je_!
ik heb nog nooit een vlees eter een vegetarier zien dwingen om te turnen_!
echt weer zoiets voor deie vuige voedsel extremisten
Ik zou het niet kunnen vrees ikquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:18 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Naja, vegetariër.
In dat geval, jup.
ik ookquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:18 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Naja, vegetariër.
In dat geval, jup.
ooh hij studeert voor animal copquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
misschien bedoelde hij wel dat hij dierenlevens redt
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ook
Alleen niet tijdens het eten
Jij stopt ook regelmatig metquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ook
Alleen niet tijdens het eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |