Dat niet nee maar ik heb een BlackBerry (ja ik weet hetquote:
Krea.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
Godver, wie heeft de OP gekilled?
Ga eens heel snel naar de spiegel.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
Godver, wie heeft de OP gekilled?
Dat is echt flauwekul, je weet toch dat er iemand op je zit te wachten?quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vaak is het gewoon een kwestie van er niet aan denken.
Of niet in de gaten hebben dat het zo'n probleem is.
Da kennie..quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Ga eens heel snel naar de spiegel.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is echt flauwekul, je weet toch dat er iemand op je zit te wachten?
Ja ligt er ook aan hoe en wiequote:Op donderdag 17 februari 2011 22:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geen grappen en grollen als je net op bent gestaan?
Owh..
Onzin.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vaak is het gewoon een kwestie van er niet aan denken.
Of niet in de gaten hebben dat het zo'n probleem is.
Oowwh, dus niet helemaal bad news dusquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:41 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja ligt er ook aan hoe en wie
Nou toen ik jonger was vergat ik ook steeds dat ik mijn moeder moest inlichten dat ik later was of langer bleef. Heb haar zo vaak aan de lijn gehad in de trant van: Kon je niet even bellen?quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is echt flauwekul, je weet toch dat er iemand op je zit te wachten?
Dat ken ik ja, al is dat zonder bril nog best trickyquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:41 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ben ook echt niet aanspreekbaar sochtends als ik echt vroeg op moetdoe het liefst zoveel mogelijk met het licht nog uit dan
Nou mooi zo die stress is toch niet goed voor je zeker nu niet.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:41 schreef Tally het volgende:
Mja. Hijs thuis. Mijn hart gelucht. Hij snapt het. Ik heb mijn excuus gehad. En dan is het over he
De boosheid dus![]()
quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oowwh, dus niet helemaal bad news dus![]()
En nu ga ik echt m'n kussens knuffelen, bij gebrek aan beter!
Ik blijf het liefst eerst een half uur naar 3fm luisteren wil er dan echt niet uit.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:41 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ben ook echt niet aanspreekbaar sochtends als ik echt vroeg op moetdoe het liefst zoveel mogelijk met het licht nog uit dan
Die zuigt de laatste restjes coke uit z'n poriënquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:43 schreef littledrummergirl het volgende:
er zit hier in de metro gewoon n negert van n jaar of 30 te duimen
Omdat ik daar geen zin in had.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En waarom heb jij niet gewoon de OP gefixt jongedame?
Uhuh, weet ik wel, ligt aan mij vandaagquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is niet iets typisch man eigen hoor
Echte stress is het niet. Ik weet waar hij naar toe ging. Hij hing niet in de kroeg of zoquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou mooi zo die stress is toch niet goed voor je zeker nu niet.
Vandaag?quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh, weet ik wel, ligt aan mij vandaag
ik kan ook echt woest worden als iemand anders dan wel ineens t licht aangooit zonder dat ff te meldenquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat ken ik ja, al is dat zonder bril nog best tricky
Echt welquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is niet iets typisch man eigen hoor
ja ja, rotweekquote:
Daar geloof ik geen kut vanquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Echte stress is het niet. Ik weet waar hij naar toe ging. Hij hing niet in de kroeg of zo
Ik vind het alleen jammer dat ik door dat "geintje" gewoon over mijn slaap ben terwijl ik dood op ben
Maar waarschijnlijk "pak" ik hem vannacht wel terug (niet eens expres) en houdt ik hem lekker wakker
Nou is mij ook weleens gebeurt hoor.quote:
2 keer je lult teveel!quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
Daar geloof ik geen kut van![]()
Een Nympho die zegt iemand niet expres te pakken, jaja
Ja ik ga lekker met je mee naar bedquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij ook straks/later![]()
![]()
Weltrusten andere dames![]()
En heren
Gezelligquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:47 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja ik ga lekker met je mee naar bed
Zolang je me laat slapen wel jahquote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:48 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Zolang je me laat slapen wel jah
Ik vind het niet netjes.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou is mij ook weleens gebeurt hoor.
In het cafe voetbal kijken, en dan nog snel 1 biertje.
Voor je het weet worden dat er 4 omdat er elke keer maar bijgezet word door iedereen en ben je anderhalf uur verder.
En een wedstrijd kijken in een kroeg vind ik ook iets anders dan ditquote:
Dus dat maakt het oke? Want het is niet oke iemand die op je wacht niks te laten horen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is wat anders.
Het is ook niet netjes, maar het gebeurt wel.
Het gaat nu even om het principequote:Op donderdag 17 februari 2011 22:49 schreef Tally het volgende:
[..]
En een wedstrijd kijken in een kroeg vind ik ook iets anders dan dit
Alstie naar de kroeg was geweest dan had ik heus wel geweten dat ik niet op hem had hoeven wachtenEn dan wacht ik ook echt niet!
Ik zeg toch niet dat het ok is.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dus dat maakt het oke? Want het is niet oke iemand die op je wacht niks te laten horen.
maar dan mag ik hopen dat ie zich wel n beetje in houdt qua zuipenquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:51 schreef Tally het volgende:
Over 2 weken gaattie Carnaval vierenHier in de stad. En dan weet ik ook heus dat ik niet om 01:00 op hem hoef te rekenen (terwijl hij dat nu al roept).
Mocht onze dochter zich niet eerder aandienen natuurlijk![]()
Mijn man drinkt nietquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:52 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
maar dan mag ik hopen dat ie zich wel n beetje in houdt qua zuipenstel je moet een die dagen bevallen zou t niet tof zijn dat je man stomdronken bij de bevalling zit
Levert misschien wel hele gezellige taferelen op.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:52 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
maar dan mag ik hopen dat ie zich wel n beetje in houdt qua zuipenstel je moet een die dagen bevallen zou t niet tof zijn dat je man stomdronken bij de bevalling zit
Dat is een mooie drogredeneringquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat het ok is.
Maar het is ook niet het einde van de wereld he
Het is ook niet einde van de wereld. Toch is het niet netjes. Ik vraag niet of hij elke 5 minuten laat weten waar hij is of wat hij doet. Ik vraag enkel of hij op tijd wil zijn zodat ik op tijd naar bed kan. Das alquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat het ok is.
Maar het is ook niet het einde van de wereld he
Ik ben op een zondagochtend bevallen en die zaterdag was er een feest waar vrienden en broer van ex heen gingen. Ik 'm nog pushen om met ze mee te gaan.. heeft ie uiteindelijk niet gedaan. Maar goed ook dus, anders was ie thuis gekomen 's ochtends en zo niet nuchter middenin een bevalling gevallenquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:52 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Moet voor alles een hele goede reden zijn dan?quote:
Als je het gezellig vind dat er naast je een vent in elkaar gemept word door zijn vrouw die moet bevallen. Dan is het inderdaad gezellig!quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Levert misschien wel hele gezellige taferelen op.
Ja hoor. Ik heb mijn Bobquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:55 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
oke, das wel fijn dan iig
Straks! In bedquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:55 schreef S95Sedan het volgende:
Tal, geef die vent gewoon eens een schop
Is weer eens wat anders dan de standaard bevallingsverhalenquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:57 schreef Tally het volgende:
[..]
Als je het gezellig vind dat er naast je een vent in elkaar gemept word door zijn vrouw die moet bevallen. Dan is het inderdaad gezellig!
Ik heb er ook geen groot probleem van gemaakt hoorquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Moet voor alles een hele goede reden zijn dan?
Het gebeurt gewoon, en nee het is inderdaad niet netjes.
Maar zolang er geen belangrijke dingen in de planning stonden die dan dus niet meer door kunnen gaan, vind ik het ook overdreven om er zo'n groot probleem van te maken.
Gewoon even boos zijn en ons even laten kruipen en dan beloven we dat we het nooit meer zullen doen.
Nee jij maakt er zelf niet zo'n groot probleem van, meer de andere vrouwen hierquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:58 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb er ook geen groot probleem van gemaakt hoorDat maakte jezelf door te roepen dat het normaal is
Dan ken jij mijn man nietquote:
ook als ik zulke verhalen hoor, steekt het even en mis ik m'n ventjequote:Op donderdag 17 februari 2011 23:00 schreef L-E het volgende:
Godverdegodver. Gisteren de oppas gezegd dat ik vandaag hoor hoe laat ik morgen moet werken ivm hoe laat Peuter bij haar komt. Vond ze prima. Ik hoor dat vanmiddag van werk, sms haar. Foon uit, smsje wordt vanavond pas verzonden, toen ze m aanzette dus. Is ze boos dat ik het zo laat pas laat weten, want ze kan morgen niet. En ik moet werken. Paniek.
Wil je morgen oppassen op een soortgelijke Peuter?quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:04 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ook als ik zulke verhalen hoor, steekt het even en mis ik m'n ventje
Oh is ie de deur uit?quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:04 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ook als ik zulke verhalen hoor, steekt het even en mis ik m'n ventje
Ja, weet ik ook niet goed eigenlijk. Als zij eerder had geweten dat ik morgenvroeg moet werken doordat ze haar telefoon aan had, had ze eerder kunnen zeggen dat ze niet kan, had ik nog mensen kunnen bellen. Om 22.45 's avonds doe ik dat niet meer.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:09 schreef Ripley het volgende:
Hoezo wordt zij kwaad als haar telefoon uitstaat?
Het lijkt me de omgekeerde wereld iig. Jij geeft aan haar te berichten, zij vindt het goed, zet vervolgens haar telegoon uit en laat je dan zitten en wordt nog boos ookquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:11 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, weet ik ook niet goed eigenlijk. Als zij eerder had geweten dat ik morgenvroeg moet werken doordat ze haar telefoon aan had, had ze eerder kunnen zeggen dat ze niet kan, had ik nog mensen kunnen bellen. Om 22.45 's avonds doe ik dat niet meer.
willen is het probleem nietquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:07 schreef L-E het volgende:
[..]
Wil je morgen oppassen op een soortgelijke Peuter?
quote:
Nooit eerder voorgekomen, iets als dit. Ze is altijd heel meegaand. Op mijn werk heb ik gelukkig de afspraak dat ik, mocht er iets zijn met de oppas - ze kan ook eens ziek worden -, hem meeneem zodat er iig iemand is op de werkvloer, en dat ik dan vanaf het werk vervanging regel. Hoef ik me niet ziek te melden, en hij kan wel drie uurtjes met me mee daarheen. Dus het komt wel goed.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:13 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het lijkt me de omgekeerde wereld iig. Jij geeft aan haar te berichten, zij vindt het goed, zet vervolgens haar telegoon uit en laat je dan zitten en wordt nog boos ookhoop dat je nog een goeie oplossing vindt
Fijn zeg!quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:17 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
![]()
vandaag voor de 3e keer in 2,5 week te horen gekregen dat ze zeer tevreden zijn
Ik word er bloednerveus van
tof geregeldquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:18 schreef L-E het volgende:
[..]
Nooit eerder voorgekomen, iets als dit. Ze is altijd heel meegaand. Op mijn werk heb ik gelukkig de afspraak dat ik, mocht er iets zijn met de oppas - ze kan ook eens ziek worden -, hem meeneem zodat er iig iemand is op de werkvloer, en dat ik dan vanaf het werk vervanging regel. Hoef ik me niet ziek te melden, en hij kan wel drie uurtjes met me mee daarheen. Dus het komt wel goed.
collega's zijn leuk, sfeer is goed en ik verveel me nog niet, dus jaquote:
Klinkt goed. En dit was tijdelijk, toch?quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:19 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
collega's zijn leuk, sfeer is goed en ik verveel me nog niet, dus ja
vacature ging over 2 a3 maanden, maar heb al te horen gekregen dat ik wel uit mag gaan van 6 maanden. Mogelijk nog langer, maar dat hangt helemaal van de orderportefeuille af.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Klinkt goed. En dit was tijdelijk, toch?
Wauw, dus voor een tijdje ben je onder de pannen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:23 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
vacature ging over 2 a3 maanden, maar heb al te horen gekregen dat ik wel uit mag gaan van 6 maanden. Mogelijk nog langer, maar dat hangt helemaal van de orderportefeuille af.
* Memento-Mori schopt meequote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:01 schreef missbehavin het volgende:
* missbehavin geeft zichzelf een schop onder haar kont, muts
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
* Memento-Mori schopt mee
Ja! Muts!
what did you do?
Mag ik ook schoppen?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mijn arme achterwerkje...
mezelf laten meeslepen in een rotgevoel en gepieker
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:11 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb nu een verdrietig gevoel dat totaal niet verklaarbaar is, ook best vervelend
al een tijdje hoorquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Sorry, ik wist niet dat ik afgaf.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:14 schreef S95Sedan het volgende:
*rent, hard, heel hard!
There after me!
[ afbeelding ]
Wat als ik nou imuun ben.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zou wel fijn zijn als het dan bij jou bleef, ben ik er eens van af.
Ja godver, wat is dat toch met ons? Stelletje kuttenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:13 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
al een tijdje hoorgister een migraine-aanval, gaat dus ook prima hier
Nee ik gun het een ander ook niet, zo lief ben ik nouquote:
En mij welquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee ik gun het een ander ook niet, zo lief ben ik nou
Wie is er lief?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee ik gun het een ander ook niet, zo lief ben ik nou
Nee, jij bent toch ook een ander?quote:
quote:
Ben je daar nu zelf ook achterquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ik, stiekem toch wel, helaas.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ik, stiekem toch wel, helaas.
Ik weet het al een tijdje hoorquote:
Waarom ben je dan zo niet lief tegen mij altijdquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik weet het al een tijdje hoor
Vind jij het soms ook zo lastig?quote:
En maar volhouden dat je zo'n harde bitch bentquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik weet het al een tijdje hoor
Ja eh, dat werkt twee kanten uit hoor!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarom ben je dan zo niet lief tegen mij altijd
Nee, dat heb ik niet gezegd.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En maar volhouden dat je zo'n harde bitch bent
ja vooral als de mensen dan niet lief voor jou zijnquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Vind jij het soms ook zo lastig?
Ik doe altijd lief tegen jequote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja eh, dat werkt twee kanten uit hoor!
Meer dan eens, althans dat probeerde je jezelf wijs te makenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik niet gezegd.
Niet, ik zei dat ik vind dat ik dat meer moet zijn.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Meer dan eens, althans dat probeerde je jezelf wijs te maken
Dat werd het later omdat ik er niet intraptequote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niet, ik zei dat ik vind dat ik dat meer moet zijn.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat werd het later omdat ik er niet intrapte
Ja nee, dat doe ik niet hoor. Zie je, ik heb nog een lange weg te gaanquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:24 schreef Memento-Mori het volgende:
wil iemand even iets heel gemeens tegen me zeggen? misschien moet ik ervan huilen, en dat zou wel behoorlijk opluchten heb ik t idee
Zeg je nou dat mijn geheugen me in de steek laat?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Als jij dat er van wil maken...
Kan er niet tegen als een vrouw huilt, sorryquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:24 schreef Memento-Mori het volgende:
wil iemand even iets heel gemeens tegen me zeggen? misschien moet ik ervan huilen, en dat zou wel behoorlijk opluchten heb ik t idee
ja hallo als ik hier achter mn pc jank, merk jij daar toch niks vanquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kan er niet tegen als een vrouw huilt, sorry
Jawel, want ik weet het nuquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja hallo als ik hier achter mn pc jank, merk jij daar toch niks van
marlies dekkers is lelijk en friesland is kut!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:24 schreef Memento-Mori het volgende:
Laat maar.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zeg je nou dat mijn geheugen me in de steek laat?
ik was niet helemaal nuchter toen, maar dat weet ik nog wel.
jij was toen trouwens ook niet nuchter
t werkt nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:29 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
marlies dekkers is lelijk en friesland is kut!
* littledrummergirl rent weer hard weg
gelukkigquote:
Oeh, ook naar de kroeg geweest?quote:
Ik ben naar een ouderwetse 'dorpskroeg' geweest, die deze maand haar 2e lustrum viertquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Ik zie net dat ik een cover heb gehaald op de website van die kroegquote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben naar een ouderwetse 'dorpskroeg' geweest, die deze maand haar 2e lustrum viert
Ah feest dusquote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben naar een ouderwetse 'dorpskroeg' geweest, die deze maand haar 2e lustrum viert
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:14 schreef PeuRac het volgende:
wtf, kijk je op facebook, staat Airwin ineens bij je friend suggesties
Oh dearSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Komende week is mn laatste week in Utrecht, dus ik geniet er nog even lekker vanquote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ah feest dus
Al een tijdje niet uit geweest eerlijk gezegd, ga eerder naar vrienden
[..]
Oh dear![]()
Ah, achterhoek dan he. Kan me voorstellenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Komende week is mn laatste week in Utrecht, dus ik geniet er nog even lekker van
Ja, lekker naar de Radstakequote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ah, achterhoek dan he. Kan me voorstellen
Haha, ach er zijn ergere dingenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, lekker naar de Radstakekansloze bende
![]()
Voor t stappen zal ik nog wel een paar keer naar Utrecht komenKan met een camper gratis in t centrum staan, incl stroom
Picsquote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:21 schreef PeuRac het volgende:
En ik zie net een foto van een fokster met een andere vrouw
Mag ze zelf doen, slapenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Haha, ach er zijn ergere dingen
[..]
Pics
Ik ga nu nog met de bus, wil wel een fiets gaan kopen. Had jij niet laatst een nieuwe voor weinig gekocht?quote:
Nee.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 07:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ga nu nog met de bus, wil wel een fiets gaan kopen. Had jij niet laatst een nieuwe voor weinig gekocht?
Ja, ik kan de fiets thuis ook niet binnen zetten, dus ik ga voor een wrak met een slot wat 2 keer zo duur is in het kader van "ontmoedigingsbeleid" .quote:Op vrijdag 18 februari 2011 08:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee.Dat moet ik nog doen.
Zet nu de hele tijd mn goede fiets overal neer maar dat gaat vast een keer fout.
.
Geen idee, je kan het proberen, mijn fietsen zijn nooit supergoedkoop. Bij mij in de wijk wordt weinig gejat, daar wonen alleen maar Marokkanen, die voelen zich te goed voor fietsen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 08:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, ik kan de fiets thuis ook niet binnen zetten, dus ik ga voor een wrak met een slot wat 2 keer zo duur is in het kader van "ontmoedigingsbeleid" .
Kan je niet bij de fietsenstalling op het station goedkoop een fiets scoren?
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 08:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Geen idee, je kan het proberen, mijn fietsen zijn nooit supergoedkoop. Bij mij in de wijk wordt weinig gejat, daar wonen alleen maar Marokkanen, die voelen zich te goed voor fietsen.Je TomTom is zn leven daar echter niet zeker.
Scheelt ook dat ik mn fietsen gewoon binnen kan zetten. Heb nog wel een nieuwe stapfiets nodig, ik ga wel ff een oma-fiets scoren bij de Halfords voor 150 euro oid.
Daar zit ik idd ook over na te denken. Gloednieuw, voor weinig.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 08:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Geen idee, je kan het proberen, mijn fietsen zijn nooit supergoedkoop. Bij mij in de wijk wordt weinig gejat, daar wonen alleen maar Marokkanen, die voelen zich te goed voor fietsen.Je TomTom is zn leven daar echter niet zeker.
Scheelt ook dat ik mn fietsen gewoon binnen kan zetten. Heb nog wel een nieuwe stapfiets nodig, ik ga wel ff een oma-fiets scoren bij de Halfords voor 150 euro oid.
Er zit een winkel in de stad waar je 2ehands fietsen voor weinig kunt halen, ook een optie.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 08:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Daar zit ik idd ook over na te denken. Gloednieuw, voor weinig.
junks?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 08:44 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Er zit een winkel in de stad waar je 2ehands fietsen voor weinig kunt halen, ook een optie.
Ja, moet ff de opties afwegen. Ik heb nl ook ooit een 2ehands omafiets gekocht bij zo'n soort zaakje, van 100 euro. Binnen een week 2 lekke banden, moest zowel de binnen- als buitenband laten vervangen, paar tientjes verder. Dan had ik beter een nieuwe kunnen kopen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 08:44 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Er zit een winkel in de stad waar je 2ehands fietsen voor weinig kunt halen, ook een optie.
Ja, maar die hippe dingen zijn zo jatgevoelig dat ik dan de hele dag bang zou zijn dat ie gejat wordt.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 08:48 schreef CherryLips het volgende:
Hier bij de fietsentoko staat een toffe fiets. Witmet van die ouderwetse banden en een bruin zadel.
Ik wil helemaal geen fietsquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:08 schreef stbabylon het volgende:
Iedereen hier wil gewoon netjes betalen voor zijn/haar fiets
Ik hou van jullie
Mijn oude omafiets (ook nieuw destijds, 150 euro) is inmiddels een beetje op maar ik heb er toch 4 jaar veel plezier van gehad.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 08:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Daar zit ik idd ook over na te denken. Gloednieuw, voor weinig.
Ik ben goed opgevoed.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:08 schreef stbabylon het volgende:
Ik hou van jullie
Wij ook van jou hoor!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:08 schreef stbabylon het volgende:
Ik hou van jullie
Het stalen ros wat op de NS lijkt... jij komt toch wel op tijd?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:20 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen
Ik heb nog steeds mijn knalgele omafiets van Old Dutch, fiets er nu al vijf jaar op of zo. En ik ben niet bang dat ie gejat wordt
Momenteel even niet, de achterband is lekquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:23 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Wij ook van jou hoor!![]()
Me love fietsen... alhoewel wielrennen
[..]
Het stalen ros wat op de NS lijkt... jij komt toch wel op tijd?
Oeh, Decathlon! Daar gingen wij altijd heen in Frankrijk, toen Nederland er nog geen hadquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:25 schreef STING het volgende:
Ik dacht, ik ga wat later van thuis, iets na 9:00, dan zal de Decathlon wel open zijn, zodat ik m'n fiets daar ff een beurt kan laten geven. Pas open om 9:30.
Stumpers
Lang leve de megastoresquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oeh, Decathlon! Daar gingen wij altijd heen in Frankrijk, toen Nederland er nog geen had
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:30 schreef PeuRac het volgende:
Wakker, brak, sliep om 4u nog nietaangeschoten wakker liggen is niet leuk
Truequote:
Ook al lig je niet wakker, alcohol screws up your sleep big timequote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:30 schreef PeuRac het volgende:
Wakker, brak, sliep om 4u nog nietaangeschoten wakker liggen is niet leuk
Ik heb er m'n huidige fiets vandaan. De lokale fietsenmaker kan simpelweg niet op tegen hun prijzen voor nieuwe fietsenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
TrueHeb daar toen een toffe set voor de poown gekocht.
klopt, maar na +10 bier slaap ik normaal meteen in, nu nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:32 schreef STING het volgende:
[..]
Ook al lig je niet wakker, alcohol screws up your sleep big time
heerlijkquote:
Dat is wel tofquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:32 schreef missbehavin het volgende:
Maar gelukkig lekker uit eten vanavond met beste vriendinnetje + vent
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
klopt, maar na +10 bier slaap ik normaal meteen in, nu niet
[..]
heerlijk
[..]
Dat is wel tofik heb vanavond een date
dus ga vanmiddag ff bijslapen denk ik.
Nicequote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:34 schreef stbabylon het volgende:
Vanavond pokeren, klein home-tournament bij een vrind
Hij heeft een date met jou, alleen weet jij dat nog nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hehe, de droogte eindelijk voorbij jong?
Nouja, dat is op date ga, betekent niet meteen dat ik ga neukenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hehe, de droogte eindelijk voorbij jong?
Heb je een plakkertje geplakt? Of zoek je nog een handige monteurquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Momenteel even niet, de achterband is lek
Is de kwaliteit van de fietsen net zo goed dan?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:33 schreef STING het volgende:
[..]
Ik heb er m'n huidige fiets vandaan. De lokale fietsenmaker kan simpelweg niet op tegen hun prijzen voor nieuwe fietsen
Ben je zo'n loser dan?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nouja, dat is op date ga, betekent niet meteen dat ik ga neuken
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:36 schreef STING het volgende:
[..]
Hij heeft een date met jou, alleen weet jij dat nog niet
Pa moet er maar even naar kijkenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:36 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Heb je een plakkertje geplakt? Of zoek je nog een handige monteur
Met Peu, alleen weet hij dat nog niet?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar dat kan niet, ik ben uit eten remember
Wait, what?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Peu heeft zichzelf uitgenodigt op je etentjequote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar dat kan niet, ik ben uit eten remember
Neehee, met vriendinnetje en vent, haar vent he.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:37 schreef STING het volgende:
[..]
Met Peu, alleen weet hij dat nog niet?
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Peu heeft zichzelf uitgenodigt op je etentje
Zie editquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Neehee, met vriendinnetje en vent, haar vent he.
Ik kan het zelf ook wel... Maar ik krijg de band nooit van de velgquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:38 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Altijd die handige papa's die de lul zijn als dochter lief iets kapot maakt
Trio... of een driehoeksverhoudingquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Neehee, met vriendinnetje en vent, haar vent he.
Geen idee.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is de kwaliteit van de fietsen net zo goed dan?
Ik weet wel dat ik er een van de beste dekens die ik ooit heb gehad, heb gekocht
Moet je wat harder eraan rukken.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan het zelf ook wel... Maar ik krijg de band nooit van de velg
Ik spring wel uit de steakquote:
quote:
Niet? Wat een kutdatequote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Welke wil je zien?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:39 schreef Tally het volgende:
En de film die we willen zien draait niet meer bij ons
Zou ze dat vaker horen, denk je?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:39 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Moet je wat harder eraan rukken.
Juist nietquote:
Ik wilde hubbie trakteren op Newkidsquote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:39 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Trio... of een driehoeksverhouding
Die wil ik ook nog steeds zien, maar dat gaat hem in de bios niet meer wordenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:40 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik wilde hubbie trakteren op Newkids
quote:
Hij heeft dus bij ons 1 week gedraaid!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:40 schreef STING het volgende:
[..]
Die wil ik ook nog steeds zien, maar dat gaat hem in de bios niet meer worden
*prik*quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niemand komt aan mijn steak!
Crap, nu heb ik zin in steakquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niemand komt aan mijn steak!
quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:39 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Moet je wat harder eraan rukken.
quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:43 schreef STING het volgende:
[..]
Iets zegt me dat je het nu niet meer over haar steak hebt.
You're not helpingquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Vorige keer had ik daar zo'n heerlijke struisvogelbiefstuk
Daar mocht ik niet aan komenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:43 schreef STING het volgende:
[..]
Iets zegt me dat je het nu niet meer over haar steak hebt.
Draait die überhaupt nog ergens?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:40 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik wilde hubbie trakteren op Newkids
Ja in de turkenbioscoop in Utrechtquote:
Dat helpt nietquote:
Aan haar steak ook nietquote:
In Enschede, iedere dag om tien voor vierquote:
Mooie tijd ookquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
In Enschede, iedere dag om tien voor vier
Catharijne?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:46 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja in de turkenbioscoop in Utrecht
Bij ons heeft hij 3 dagen gedraaid. Zondag en woensdag om 16:00 uur en vrijdag om 18:45quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
In Enschede, iedere dag om tien voor vier
Briljant, ooit een film heel graag willen zien en hij was al een week uitverkocht in de Rembrandt, dus wij toch maar naar HC lopen omdat die daar 15min later zou beginnen. Zitten we met 10man in een zaal 2x zo groot als de grootste bij de Rembrandtquote:
Wat een tijden ook hequote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:49 schreef Tally het volgende:
[..]
Bij ons heeft hij 3 dagen gedraaid. Zondag en woensdag om 16:00 uur en vrijdag om 18:45
Ik was het niet!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:50 schreef missbehavin het volgende:
Verrek, mijn knie is helemaal blauw, wtf?
Het is dan ook een enorme kutbioscoop.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Briljant, ooit een film heel graag willen zien en hij was al een week uitverkocht in de Rembrandt, dus wij toch maar naar HC lopen omdat die daar 15min later zou beginnen. Zitten we met 10man in een zaal 2x zo groot als de grootste bij de Rembrandt![]()
Zou wel je hele reputatie teniet doen he, als ik het niet gemerkt had.quote:
Ja, precies! Bij mij merk je het welquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zou wel je hele reputatie teniet doen he, als ik het niet gemerkt had.
Or so you sayquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, precies! Bij mij merk je het wel
Daarom hadden we ook geen tijd om er naar toe te gaanquote:
Waar de bontkraagjes het liefst boven in zitten zodat ze naar beneden kunnen tuffen of gooien met eten/drank.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is dan ook een enorme kutbioscoop..
Ik ga niet om geloofsbrieven vragen bij ex-bedpartners, dus je zult me op mijn woord moeten geloven.quote:
Gezelligquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:54 schreef Tally het volgende:
[..]
Waar de bontkraagjes het liefst boven in zitten zodat ze naar beneden kunnen tuffen of gooien met eten/drank.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:53 schreef missbehavin het volgende:
Zal ik vanavond eens leuk een jurkje aandoen?
quote:
Het leven van andere mensen verzieken als hobby!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:54 schreef Tally het volgende:
[..]
Waar de bontkraagjes het liefst boven in zitten zodat ze naar beneden kunnen tuffen of gooien met eten/drank.
Vroeger! Toen minderheden nog juist niet overal achterin wilde zittenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:54 schreef Tally het volgende:
[..]
Jij hebt je niet eens opgetut voor ons in Duitsland??quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:56 schreef missbehavin het volgende:
Bedenk dat ik me echt te lang al niet meer heb opgetut, ik verslons nog als ik niet oppas
Een beetjequote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij hebt je niet eens opgetut voor ons in Duitsland??
Met wat voor een spel?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:56 schreef Kreator het volgende:
Morgé. Zo. Vrij.
Gisteren 300 euro gewonnen in het casino. Altijd goed. Nu maar es BBT en Community kijken.
Is toch niet helemaal hetzelfde schatquote:
Mja mij hoef je niet te vertellen wat voor gasten dat zijn.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Het leven van andere mensen verzieken als hobby!
http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/330359
Ook weer zoiets!
Ik krijg hier altijd van die nare vergelijkingen bij als ik die gasten zulke dingen zie doen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vroeger! Toen minderheden nog juist niet overal achterin wilde zitten
Pssssssst.......zwanguhr maisje.....zwanguhr maisjequote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:58 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja mij hoef je niet te vertellen wat voor gasten dat zijn.
[..]
Ik krijg hier altijd van die nare vergelijkingen bij als ik die gasten zulke dingen zie doen.
Of meisjes lastig vallenZo'n schurfthekel aan maar oke
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:59 schreef STING het volgende:
[..]
Pssssssst.......zwanguhr maisje.....zwanguhr maisje
You're not alonequote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:58 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja mij hoef je niet te vertellen wat voor gasten dat zijn.
[..]
Ik krijg hier altijd van die nare vergelijkingen bij als ik die gasten zulke dingen zie doen.
Of meisjes lastig vallenZo'n schurfthekel aan maar oke
Oud nieuws toch, leidsche rijn wordt het nieuwe Kanalen Eiland.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Het leven van andere mensen verzieken als hobby!
http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/330359
Ook weer zoiets!
Wij zijn weer niet goed genoegquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Is toch niet helemaal hetzelfde schat
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wij zijn weer niet goed genoeg
Ja zo gaat het nog ookquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:59 schreef STING het volgende:
[..]
Pssssssst.......zwanguhr maisje.....zwanguhr maisje
Ze vragen er zelf om, ik ben helemaal klaar met pamperen en 'ach, zielig minderheidje' zeggen. Hard aanpakken dat tuig.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:58 schreef Tally het volgende:
[..]
Met wat hogere huisprijzenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:59 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Oud nieuws toch, leidsche rijn wordt het nieuwe Kanalen Eiland.
Vind ik ook.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze vragen er zelf om, ik ben helemaal klaar met pamperen en 'ach, zielig minderheidje' zeggen. Hard aanpakken dat tuig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |