klopt, maar na +10 bier slaap ik normaal meteen in, nu nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:32 schreef STING het volgende:
[..]
Ook al lig je niet wakker, alcohol screws up your sleep big time
heerlijkquote:
Dat is wel tofquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:32 schreef missbehavin het volgende:
Maar gelukkig lekker uit eten vanavond met beste vriendinnetje + vent
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
klopt, maar na +10 bier slaap ik normaal meteen in, nu niet
[..]
heerlijk
[..]
Dat is wel tofik heb vanavond een date
dus ga vanmiddag ff bijslapen denk ik.
Nicequote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:34 schreef stbabylon het volgende:
Vanavond pokeren, klein home-tournament bij een vrind
Hij heeft een date met jou, alleen weet jij dat nog nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hehe, de droogte eindelijk voorbij jong?
Nouja, dat is op date ga, betekent niet meteen dat ik ga neukenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hehe, de droogte eindelijk voorbij jong?
Heb je een plakkertje geplakt? Of zoek je nog een handige monteurquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Momenteel even niet, de achterband is lek
Is de kwaliteit van de fietsen net zo goed dan?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:33 schreef STING het volgende:
[..]
Ik heb er m'n huidige fiets vandaan. De lokale fietsenmaker kan simpelweg niet op tegen hun prijzen voor nieuwe fietsen
Ben je zo'n loser dan?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nouja, dat is op date ga, betekent niet meteen dat ik ga neuken
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:36 schreef STING het volgende:
[..]
Hij heeft een date met jou, alleen weet jij dat nog niet
Pa moet er maar even naar kijkenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:36 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Heb je een plakkertje geplakt? Of zoek je nog een handige monteur
Met Peu, alleen weet hij dat nog niet?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar dat kan niet, ik ben uit eten remember
Wait, what?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nouja, dat is op date ga, betekent niet meteen dat ik ga neuken
Peu heeft zichzelf uitgenodigt op je etentjequote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar dat kan niet, ik ben uit eten remember
Neehee, met vriendinnetje en vent, haar vent he.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:37 schreef STING het volgende:
[..]
Met Peu, alleen weet hij dat nog niet?
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Peu heeft zichzelf uitgenodigt op je etentje
Zie editquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Neehee, met vriendinnetje en vent, haar vent he.
Ik kan het zelf ook wel... Maar ik krijg de band nooit van de velgquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:38 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Altijd die handige papa's die de lul zijn als dochter lief iets kapot maakt
Trio... of een driehoeksverhoudingquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Neehee, met vriendinnetje en vent, haar vent he.
Geen idee.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is de kwaliteit van de fietsen net zo goed dan?
Ik weet wel dat ik er een van de beste dekens die ik ooit heb gehad, heb gekocht
Moet je wat harder eraan rukken.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan het zelf ook wel... Maar ik krijg de band nooit van de velg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |