quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:14 schreef S95Sedan het volgende:
*rent, hard, heel hard!
There after me!
[ afbeelding ]
Wat als ik nou imuun ben.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zou wel fijn zijn als het dan bij jou bleef, ben ik er eens van af.
Ja godver, wat is dat toch met ons? Stelletje kuttenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:13 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
al een tijdje hoorgister een migraine-aanval, gaat dus ook prima hier
Nee ik gun het een ander ook niet, zo lief ben ik nouquote:
En mij welquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee ik gun het een ander ook niet, zo lief ben ik nou
Wie is er lief?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee ik gun het een ander ook niet, zo lief ben ik nou
Nee, jij bent toch ook een ander?quote:
quote:
Ben je daar nu zelf ook achterquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ik, stiekem toch wel, helaas.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ik, stiekem toch wel, helaas.
Ik weet het al een tijdje hoorquote:
Waarom ben je dan zo niet lief tegen mij altijdquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik weet het al een tijdje hoor
Vind jij het soms ook zo lastig?quote:
En maar volhouden dat je zo'n harde bitch bentquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik weet het al een tijdje hoor
Ja eh, dat werkt twee kanten uit hoor!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarom ben je dan zo niet lief tegen mij altijd
Nee, dat heb ik niet gezegd.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En maar volhouden dat je zo'n harde bitch bent
ja vooral als de mensen dan niet lief voor jou zijnquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Vind jij het soms ook zo lastig?
Ik doe altijd lief tegen jequote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja eh, dat werkt twee kanten uit hoor!
Meer dan eens, althans dat probeerde je jezelf wijs te makenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik niet gezegd.
Niet, ik zei dat ik vind dat ik dat meer moet zijn.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Meer dan eens, althans dat probeerde je jezelf wijs te maken
Dat werd het later omdat ik er niet intraptequote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niet, ik zei dat ik vind dat ik dat meer moet zijn.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat werd het later omdat ik er niet intrapte
Ja nee, dat doe ik niet hoor. Zie je, ik heb nog een lange weg te gaanquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:24 schreef Memento-Mori het volgende:
wil iemand even iets heel gemeens tegen me zeggen? misschien moet ik ervan huilen, en dat zou wel behoorlijk opluchten heb ik t idee
Zeg je nou dat mijn geheugen me in de steek laat?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Als jij dat er van wil maken...
Kan er niet tegen als een vrouw huilt, sorryquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:24 schreef Memento-Mori het volgende:
wil iemand even iets heel gemeens tegen me zeggen? misschien moet ik ervan huilen, en dat zou wel behoorlijk opluchten heb ik t idee
ja hallo als ik hier achter mn pc jank, merk jij daar toch niks vanquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kan er niet tegen als een vrouw huilt, sorry
Jawel, want ik weet het nuquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja hallo als ik hier achter mn pc jank, merk jij daar toch niks van
marlies dekkers is lelijk en friesland is kut!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:24 schreef Memento-Mori het volgende:
Laat maar.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zeg je nou dat mijn geheugen me in de steek laat?
ik was niet helemaal nuchter toen, maar dat weet ik nog wel.
jij was toen trouwens ook niet nuchter
t werkt nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:29 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
marlies dekkers is lelijk en friesland is kut!
* littledrummergirl rent weer hard weg
gelukkigquote:
Oeh, ook naar de kroeg geweest?quote:
Ik ben naar een ouderwetse 'dorpskroeg' geweest, die deze maand haar 2e lustrum viertquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Ik zie net dat ik een cover heb gehaald op de website van die kroegquote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben naar een ouderwetse 'dorpskroeg' geweest, die deze maand haar 2e lustrum viert
Ah feest dusquote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben naar een ouderwetse 'dorpskroeg' geweest, die deze maand haar 2e lustrum viert
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:14 schreef PeuRac het volgende:
wtf, kijk je op facebook, staat Airwin ineens bij je friend suggesties
Oh dearSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Komende week is mn laatste week in Utrecht, dus ik geniet er nog even lekker vanquote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ah feest dus
Al een tijdje niet uit geweest eerlijk gezegd, ga eerder naar vrienden
[..]
Oh dear![]()
Ah, achterhoek dan he. Kan me voorstellenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Komende week is mn laatste week in Utrecht, dus ik geniet er nog even lekker van
Ja, lekker naar de Radstakequote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ah, achterhoek dan he. Kan me voorstellen
Haha, ach er zijn ergere dingenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, lekker naar de Radstakekansloze bende
![]()
Voor t stappen zal ik nog wel een paar keer naar Utrecht komenKan met een camper gratis in t centrum staan, incl stroom
Picsquote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:21 schreef PeuRac het volgende:
En ik zie net een foto van een fokster met een andere vrouw
Mag ze zelf doen, slapenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Haha, ach er zijn ergere dingen
[..]
Pics
Ik ga nu nog met de bus, wil wel een fiets gaan kopen. Had jij niet laatst een nieuwe voor weinig gekocht?quote:
Nee.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 07:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ga nu nog met de bus, wil wel een fiets gaan kopen. Had jij niet laatst een nieuwe voor weinig gekocht?
Ja, ik kan de fiets thuis ook niet binnen zetten, dus ik ga voor een wrak met een slot wat 2 keer zo duur is in het kader van "ontmoedigingsbeleid" .quote:Op vrijdag 18 februari 2011 08:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee.Dat moet ik nog doen.
Zet nu de hele tijd mn goede fiets overal neer maar dat gaat vast een keer fout.
.
Geen idee, je kan het proberen, mijn fietsen zijn nooit supergoedkoop. Bij mij in de wijk wordt weinig gejat, daar wonen alleen maar Marokkanen, die voelen zich te goed voor fietsen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 08:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, ik kan de fiets thuis ook niet binnen zetten, dus ik ga voor een wrak met een slot wat 2 keer zo duur is in het kader van "ontmoedigingsbeleid" .
Kan je niet bij de fietsenstalling op het station goedkoop een fiets scoren?
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 08:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Geen idee, je kan het proberen, mijn fietsen zijn nooit supergoedkoop. Bij mij in de wijk wordt weinig gejat, daar wonen alleen maar Marokkanen, die voelen zich te goed voor fietsen.Je TomTom is zn leven daar echter niet zeker.
Scheelt ook dat ik mn fietsen gewoon binnen kan zetten. Heb nog wel een nieuwe stapfiets nodig, ik ga wel ff een oma-fiets scoren bij de Halfords voor 150 euro oid.
Daar zit ik idd ook over na te denken. Gloednieuw, voor weinig.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 08:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Geen idee, je kan het proberen, mijn fietsen zijn nooit supergoedkoop. Bij mij in de wijk wordt weinig gejat, daar wonen alleen maar Marokkanen, die voelen zich te goed voor fietsen.Je TomTom is zn leven daar echter niet zeker.
Scheelt ook dat ik mn fietsen gewoon binnen kan zetten. Heb nog wel een nieuwe stapfiets nodig, ik ga wel ff een oma-fiets scoren bij de Halfords voor 150 euro oid.
Er zit een winkel in de stad waar je 2ehands fietsen voor weinig kunt halen, ook een optie.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 08:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Daar zit ik idd ook over na te denken. Gloednieuw, voor weinig.
junks?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 08:44 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Er zit een winkel in de stad waar je 2ehands fietsen voor weinig kunt halen, ook een optie.
Ja, moet ff de opties afwegen. Ik heb nl ook ooit een 2ehands omafiets gekocht bij zo'n soort zaakje, van 100 euro. Binnen een week 2 lekke banden, moest zowel de binnen- als buitenband laten vervangen, paar tientjes verder. Dan had ik beter een nieuwe kunnen kopen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 08:44 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Er zit een winkel in de stad waar je 2ehands fietsen voor weinig kunt halen, ook een optie.
Ja, maar die hippe dingen zijn zo jatgevoelig dat ik dan de hele dag bang zou zijn dat ie gejat wordt.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 08:48 schreef CherryLips het volgende:
Hier bij de fietsentoko staat een toffe fiets. Witmet van die ouderwetse banden en een bruin zadel.
Ik wil helemaal geen fietsquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:08 schreef stbabylon het volgende:
Iedereen hier wil gewoon netjes betalen voor zijn/haar fiets
Ik hou van jullie
Mijn oude omafiets (ook nieuw destijds, 150 euro) is inmiddels een beetje op maar ik heb er toch 4 jaar veel plezier van gehad.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 08:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Daar zit ik idd ook over na te denken. Gloednieuw, voor weinig.
Ik ben goed opgevoed.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:08 schreef stbabylon het volgende:
Ik hou van jullie
Wij ook van jou hoor!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:08 schreef stbabylon het volgende:
Ik hou van jullie
Het stalen ros wat op de NS lijkt... jij komt toch wel op tijd?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:20 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen
Ik heb nog steeds mijn knalgele omafiets van Old Dutch, fiets er nu al vijf jaar op of zo. En ik ben niet bang dat ie gejat wordt
Momenteel even niet, de achterband is lekquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:23 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Wij ook van jou hoor!![]()
Me love fietsen... alhoewel wielrennen
[..]
Het stalen ros wat op de NS lijkt... jij komt toch wel op tijd?
Oeh, Decathlon! Daar gingen wij altijd heen in Frankrijk, toen Nederland er nog geen hadquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:25 schreef STING het volgende:
Ik dacht, ik ga wat later van thuis, iets na 9:00, dan zal de Decathlon wel open zijn, zodat ik m'n fiets daar ff een beurt kan laten geven. Pas open om 9:30.
Stumpers
Lang leve de megastoresquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oeh, Decathlon! Daar gingen wij altijd heen in Frankrijk, toen Nederland er nog geen had
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:30 schreef PeuRac het volgende:
Wakker, brak, sliep om 4u nog nietaangeschoten wakker liggen is niet leuk
Truequote:
Ook al lig je niet wakker, alcohol screws up your sleep big timequote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:30 schreef PeuRac het volgende:
Wakker, brak, sliep om 4u nog nietaangeschoten wakker liggen is niet leuk
Ik heb er m'n huidige fiets vandaan. De lokale fietsenmaker kan simpelweg niet op tegen hun prijzen voor nieuwe fietsenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
TrueHeb daar toen een toffe set voor de poown gekocht.
klopt, maar na +10 bier slaap ik normaal meteen in, nu nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:32 schreef STING het volgende:
[..]
Ook al lig je niet wakker, alcohol screws up your sleep big time
heerlijkquote:
Dat is wel tofquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:32 schreef missbehavin het volgende:
Maar gelukkig lekker uit eten vanavond met beste vriendinnetje + vent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |