Levert misschien wel hele gezellige taferelen op.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:52 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
maar dan mag ik hopen dat ie zich wel n beetje in houdt qua zuipenstel je moet een die dagen bevallen zou t niet tof zijn dat je man stomdronken bij de bevalling zit
Dat is een mooie drogredeneringquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat het ok is.
Maar het is ook niet het einde van de wereld he
Het is ook niet einde van de wereld. Toch is het niet netjes. Ik vraag niet of hij elke 5 minuten laat weten waar hij is of wat hij doet. Ik vraag enkel of hij op tijd wil zijn zodat ik op tijd naar bed kan. Das alquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat het ok is.
Maar het is ook niet het einde van de wereld he
Ik ben op een zondagochtend bevallen en die zaterdag was er een feest waar vrienden en broer van ex heen gingen. Ik 'm nog pushen om met ze mee te gaan.. heeft ie uiteindelijk niet gedaan. Maar goed ook dus, anders was ie thuis gekomen 's ochtends en zo niet nuchter middenin een bevalling gevallenquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:52 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
maar dan mag ik hopen dat ie zich wel n beetje in houdt qua zuipenstel je moet een die dagen bevallen zou t niet tof zijn dat je man stomdronken bij de bevalling zit
Moet voor alles een hele goede reden zijn dan?quote:
Als je het gezellig vind dat er naast je een vent in elkaar gemept word door zijn vrouw die moet bevallen. Dan is het inderdaad gezellig!quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Levert misschien wel hele gezellige taferelen op.
Ja hoor. Ik heb mijn Bobquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:55 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
oke, das wel fijn dan iig
Straks! In bedquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:55 schreef S95Sedan het volgende:
Tal, geef die vent gewoon eens een schop
Is weer eens wat anders dan de standaard bevallingsverhalenquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:57 schreef Tally het volgende:
[..]
Als je het gezellig vind dat er naast je een vent in elkaar gemept word door zijn vrouw die moet bevallen. Dan is het inderdaad gezellig!
Ik heb er ook geen groot probleem van gemaakt hoorquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Moet voor alles een hele goede reden zijn dan?
Het gebeurt gewoon, en nee het is inderdaad niet netjes.
Maar zolang er geen belangrijke dingen in de planning stonden die dan dus niet meer door kunnen gaan, vind ik het ook overdreven om er zo'n groot probleem van te maken.
Gewoon even boos zijn en ons even laten kruipen en dan beloven we dat we het nooit meer zullen doen.
Nee jij maakt er zelf niet zo'n groot probleem van, meer de andere vrouwen hierquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:58 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb er ook geen groot probleem van gemaakt hoorDat maakte jezelf door te roepen dat het normaal is
Dan ken jij mijn man nietquote:
ook als ik zulke verhalen hoor, steekt het even en mis ik m'n ventjequote:Op donderdag 17 februari 2011 23:00 schreef L-E het volgende:
Godverdegodver. Gisteren de oppas gezegd dat ik vandaag hoor hoe laat ik morgen moet werken ivm hoe laat Peuter bij haar komt. Vond ze prima. Ik hoor dat vanmiddag van werk, sms haar. Foon uit, smsje wordt vanavond pas verzonden, toen ze m aanzette dus. Is ze boos dat ik het zo laat pas laat weten, want ze kan morgen niet. En ik moet werken. Paniek.
Wil je morgen oppassen op een soortgelijke Peuter?quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:04 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ook als ik zulke verhalen hoor, steekt het even en mis ik m'n ventje
Oh is ie de deur uit?quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:04 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ook als ik zulke verhalen hoor, steekt het even en mis ik m'n ventje
Ja, weet ik ook niet goed eigenlijk. Als zij eerder had geweten dat ik morgenvroeg moet werken doordat ze haar telefoon aan had, had ze eerder kunnen zeggen dat ze niet kan, had ik nog mensen kunnen bellen. Om 22.45 's avonds doe ik dat niet meer.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:09 schreef Ripley het volgende:
Hoezo wordt zij kwaad als haar telefoon uitstaat?
Het lijkt me de omgekeerde wereld iig. Jij geeft aan haar te berichten, zij vindt het goed, zet vervolgens haar telegoon uit en laat je dan zitten en wordt nog boos ookquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:11 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, weet ik ook niet goed eigenlijk. Als zij eerder had geweten dat ik morgenvroeg moet werken doordat ze haar telefoon aan had, had ze eerder kunnen zeggen dat ze niet kan, had ik nog mensen kunnen bellen. Om 22.45 's avonds doe ik dat niet meer.
willen is het probleem nietquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:07 schreef L-E het volgende:
[..]
Wil je morgen oppassen op een soortgelijke Peuter?
quote:
Nooit eerder voorgekomen, iets als dit. Ze is altijd heel meegaand. Op mijn werk heb ik gelukkig de afspraak dat ik, mocht er iets zijn met de oppas - ze kan ook eens ziek worden -, hem meeneem zodat er iig iemand is op de werkvloer, en dat ik dan vanaf het werk vervanging regel. Hoef ik me niet ziek te melden, en hij kan wel drie uurtjes met me mee daarheen. Dus het komt wel goed.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:13 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het lijkt me de omgekeerde wereld iig. Jij geeft aan haar te berichten, zij vindt het goed, zet vervolgens haar telegoon uit en laat je dan zitten en wordt nog boos ookhoop dat je nog een goeie oplossing vindt
Fijn zeg!quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:17 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
![]()
vandaag voor de 3e keer in 2,5 week te horen gekregen dat ze zeer tevreden zijn
Ik word er bloednerveus van
tof geregeldquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:18 schreef L-E het volgende:
[..]
Nooit eerder voorgekomen, iets als dit. Ze is altijd heel meegaand. Op mijn werk heb ik gelukkig de afspraak dat ik, mocht er iets zijn met de oppas - ze kan ook eens ziek worden -, hem meeneem zodat er iig iemand is op de werkvloer, en dat ik dan vanaf het werk vervanging regel. Hoef ik me niet ziek te melden, en hij kan wel drie uurtjes met me mee daarheen. Dus het komt wel goed.
collega's zijn leuk, sfeer is goed en ik verveel me nog niet, dus jaquote:
Klinkt goed. En dit was tijdelijk, toch?quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:19 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
collega's zijn leuk, sfeer is goed en ik verveel me nog niet, dus ja
vacature ging over 2 a3 maanden, maar heb al te horen gekregen dat ik wel uit mag gaan van 6 maanden. Mogelijk nog langer, maar dat hangt helemaal van de orderportefeuille af.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Klinkt goed. En dit was tijdelijk, toch?
Wauw, dus voor een tijdje ben je onder de pannen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:23 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
vacature ging over 2 a3 maanden, maar heb al te horen gekregen dat ik wel uit mag gaan van 6 maanden. Mogelijk nog langer, maar dat hangt helemaal van de orderportefeuille af.
* Memento-Mori schopt meequote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:01 schreef missbehavin het volgende:
* missbehavin geeft zichzelf een schop onder haar kont, muts
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
* Memento-Mori schopt mee
Ja! Muts!
what did you do?
Mag ik ook schoppen?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mijn arme achterwerkje...
mezelf laten meeslepen in een rotgevoel en gepieker
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:11 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb nu een verdrietig gevoel dat totaal niet verklaarbaar is, ook best vervelend
al een tijdje hoorquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Sorry, ik wist niet dat ik afgaf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |