Dat niet nee maar ik heb een BlackBerry (ja ik weet hetquote:
Krea.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
Godver, wie heeft de OP gekilled?
Ga eens heel snel naar de spiegel.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
Godver, wie heeft de OP gekilled?
Dat is echt flauwekul, je weet toch dat er iemand op je zit te wachten?quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vaak is het gewoon een kwestie van er niet aan denken.
Of niet in de gaten hebben dat het zo'n probleem is.
Da kennie..quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Ga eens heel snel naar de spiegel.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is echt flauwekul, je weet toch dat er iemand op je zit te wachten?
Ja ligt er ook aan hoe en wiequote:Op donderdag 17 februari 2011 22:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geen grappen en grollen als je net op bent gestaan?
Owh..
Onzin.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vaak is het gewoon een kwestie van er niet aan denken.
Of niet in de gaten hebben dat het zo'n probleem is.
Oowwh, dus niet helemaal bad news dusquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:41 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja ligt er ook aan hoe en wie
Nou toen ik jonger was vergat ik ook steeds dat ik mijn moeder moest inlichten dat ik later was of langer bleef. Heb haar zo vaak aan de lijn gehad in de trant van: Kon je niet even bellen?quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is echt flauwekul, je weet toch dat er iemand op je zit te wachten?
Dat ken ik ja, al is dat zonder bril nog best trickyquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:41 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ben ook echt niet aanspreekbaar sochtends als ik echt vroeg op moetdoe het liefst zoveel mogelijk met het licht nog uit dan
Nou mooi zo die stress is toch niet goed voor je zeker nu niet.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:41 schreef Tally het volgende:
Mja. Hijs thuis. Mijn hart gelucht. Hij snapt het. Ik heb mijn excuus gehad. En dan is het over he
De boosheid dus![]()
quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oowwh, dus niet helemaal bad news dus![]()
En nu ga ik echt m'n kussens knuffelen, bij gebrek aan beter!
Ik blijf het liefst eerst een half uur naar 3fm luisteren wil er dan echt niet uit.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:41 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ben ook echt niet aanspreekbaar sochtends als ik echt vroeg op moetdoe het liefst zoveel mogelijk met het licht nog uit dan
Die zuigt de laatste restjes coke uit z'n poriënquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:43 schreef littledrummergirl het volgende:
er zit hier in de metro gewoon n negert van n jaar of 30 te duimen
Omdat ik daar geen zin in had.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En waarom heb jij niet gewoon de OP gefixt jongedame?
Uhuh, weet ik wel, ligt aan mij vandaagquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is niet iets typisch man eigen hoor
Echte stress is het niet. Ik weet waar hij naar toe ging. Hij hing niet in de kroeg of zoquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou mooi zo die stress is toch niet goed voor je zeker nu niet.
Vandaag?quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh, weet ik wel, ligt aan mij vandaag
ik kan ook echt woest worden als iemand anders dan wel ineens t licht aangooit zonder dat ff te meldenquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat ken ik ja, al is dat zonder bril nog best tricky
Echt welquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is niet iets typisch man eigen hoor
ja ja, rotweekquote:
Daar geloof ik geen kut vanquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Echte stress is het niet. Ik weet waar hij naar toe ging. Hij hing niet in de kroeg of zo
Ik vind het alleen jammer dat ik door dat "geintje" gewoon over mijn slaap ben terwijl ik dood op ben
Maar waarschijnlijk "pak" ik hem vannacht wel terug (niet eens expres) en houdt ik hem lekker wakker
Nou is mij ook weleens gebeurt hoor.quote:
2 keer je lult teveel!quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
Daar geloof ik geen kut van![]()
Een Nympho die zegt iemand niet expres te pakken, jaja
Ja ik ga lekker met je mee naar bedquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij ook straks/later![]()
![]()
Weltrusten andere dames![]()
En heren
Gezelligquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:47 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja ik ga lekker met je mee naar bed
Zolang je me laat slapen wel jahquote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:48 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Zolang je me laat slapen wel jah
Ik vind het niet netjes.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou is mij ook weleens gebeurt hoor.
In het cafe voetbal kijken, en dan nog snel 1 biertje.
Voor je het weet worden dat er 4 omdat er elke keer maar bijgezet word door iedereen en ben je anderhalf uur verder.
En een wedstrijd kijken in een kroeg vind ik ook iets anders dan ditquote:
Dus dat maakt het oke? Want het is niet oke iemand die op je wacht niks te laten horen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is wat anders.
Het is ook niet netjes, maar het gebeurt wel.
Het gaat nu even om het principequote:Op donderdag 17 februari 2011 22:49 schreef Tally het volgende:
[..]
En een wedstrijd kijken in een kroeg vind ik ook iets anders dan dit
Alstie naar de kroeg was geweest dan had ik heus wel geweten dat ik niet op hem had hoeven wachtenEn dan wacht ik ook echt niet!
Ik zeg toch niet dat het ok is.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dus dat maakt het oke? Want het is niet oke iemand die op je wacht niks te laten horen.
maar dan mag ik hopen dat ie zich wel n beetje in houdt qua zuipenquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:51 schreef Tally het volgende:
Over 2 weken gaattie Carnaval vierenHier in de stad. En dan weet ik ook heus dat ik niet om 01:00 op hem hoef te rekenen (terwijl hij dat nu al roept).
Mocht onze dochter zich niet eerder aandienen natuurlijk![]()
Mijn man drinkt nietquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:52 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
maar dan mag ik hopen dat ie zich wel n beetje in houdt qua zuipenstel je moet een die dagen bevallen zou t niet tof zijn dat je man stomdronken bij de bevalling zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |