Ik heb iets meer dan een halve nogquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb nog een hele bak staanWaar drie lepels uit zijn
Hij is er ook nog nietquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:26 schreef Wicked-Game het volgende:
Heb niks gemerkt van die zonnevlam...
Gecondoleerd.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
Yay vrouw van m'n beste vriend is ook bij de huisarts positief getest, ze is 100% zwanger
Oh ja, dat ding.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij is er ook nog niet
Maar waarschijnlijk gaan wij er sowieso weinig last van krijgen.
Pacemaker van slagquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij is er ook nog niet
Maar waarschijnlijk gaan wij er sowieso weinig last van krijgen.
Ik kwam vandaag een oud stalgenootje tegen die zes weken geleden haar 2e kledder uitgepoept heeft. Ik snap het nietquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik had m al opgegeven toen ie ging trouwen..
Ik snap nooit zo waarom jij het zo raar vindt dat sommige mensen wel kledders willen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kwam vandaag een oud stalgenootje tegen die zes weken geleden haar 2e kledder uitgepoept heeft. Ik snap het niet
Toch he, lijkt me dat echt briljant als dat gebeurtquote:
Vechten tegen haar onderbewuste. Geloof mij, over tien jaar heeft ze vier kids rondlopen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:30 schreef missbehavin het volgende:
Ik snap nooit zo waarom jij het zo raar vindt dat sommige mensen wel kledders willen.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Toch he, lijkt me dat echt briljant als dat gebeurtDat het universum maar even aantoont dat wij nietig zijn en zo
Ik vind het niet raar. ik snap het gewoon niet. Er lijkt mij geen voordeel aan te zitten.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik snap nooit zo waarom jij het zo raar vindt dat sommige mensen wel kledders willen.
Da's best kortzichtig van je dan.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het niet raar. ik snap het gewoon niet. Er lijkt mij geen voordeel aan te zitten.
Ja, ik vind het ook wel slecht... Maar tochquote:
Gaan we weer ja? Laat mij lekker zeggen wat ik wil.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vechten tegen haar onderbewuste. Geloof mij, over tien jaar heeft ze vier kids rondlopen.
Ik ben ook kortzichtigquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Da's best kortzichtig van je dan.Ik snap het nl best als mensen het niet willen...
We blijven wel oefenenquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben ook kortzichtig
Maar, wat is het voordeel dan? Ja, je genen voortzetten, maar dat zie ik niet zo zitten wat mij betreft.
Beetje à la Geert Wilders? Jij mag ongestraft van alles roepen en als daarop wordt gereageerd is het walgelijk?quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:32 schreef Samzz het volgende:
Gaan we weer ja? Laat mij lekker zeggen wat ik wil.
Het is een gevoel denk ik, lastig uit te leggen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben ook kortzichtig
Maar, wat is het voordeel dan? Ja, je genen voortzetten, maar dat zie ik niet zo zitten wat mij betreft.
Heel goedquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:34 schreef Lips het volgende:
Kom even hoi zeggen en vervolgens hoor je weer weeeeeken niks omdat ik doe alsof ik een leven heb
quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:34 schreef Lips het volgende:
Kom even hoi zeggen en vervolgens hoor je weer weeeeeken niks omdat ik doe alsof ik een leven heb
Ik offer me op, zo ben ikquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Heel goed, doet iemand het tenminste.
quote:
Heuj! Ik heb ook een leven hoor! En ik kom buiten!quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Heel goed, doet iemand het tenminste.
Waar nam ik het woord walgelijk in de mond?quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beetje à la Geert Wilders? Jij mag ongestraft van alles roepen en als daarop wordt gereageerd is het walgelijk?
Maar als ik dat gevoel nooit heb gehad, kan ik dat ook niet missenquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het is een gevoel denk ik, lastig uit te leggen.liefde, emotie
Nam je maar es wat anders in je mond.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:36 schreef Samzz het volgende:
Waar nam ik het woord walgelijk in de mond?
Maar ik zeg ook niet dat jij het moet missen. Maar je kunt je ms wel voorstellen dat iemand anders het wel zo voelt.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waar nam ik het woord walgelijk in de mond?
[..]
Maar als ik dat gevoel nooit heb gehad, kan ik dat ook niet missen
walgelijkquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nam je maar es wat anders in je mond.
Jawel, dat kan ik ook wel.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar ik zeg ook niet dat jij het moet missen. Maar je kunt je ms wel voorstellen dat iemand anders het wel zo voelt.
Net nog een ijsjequote:Op donderdag 17 februari 2011 21:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nam je maar es wat anders in je mond.
Dus snap je het wel, maar voel je het zelf niet. Prima toch.quote:
Het puriteinse Noorden is ook weer aanwezig zie ik.quote:
Zeker. Ik heb ook niet het idee dat ik ergens een probleem van maak, hoor.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dus snap je het wel, maar voel je het zelf niet. Prima toch.
Oosten.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het puriteinse Noorden is ook weer aanwezig zie ik.
Ieuw, seks, bahquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het puriteinse Noorden is ook weer aanwezig zie ik.
Daarvan ben jij de afvaardiging.quote:
Nou, je komt aardig in de hoogte hoorquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ieuw, seks, bah![]()
Maar Noorden, zo hoog zit ik niet hoor.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeker. Ik heb ook niet het idee dat ik ergens een probleem van maak, hoor.
Ik ga morgen ook naar de kapperquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ga mezelf zo eens in bed stoppen, en dan morgen op een christelijke tijd opstaan en naar de kapper
Gelukkig maar, anders zou je nóg erger reageren.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:39 schreef missbehavin het volgende:
Ieuw, seks, bah![]()
Maar Noorden, zo hoog zit ik niet hoor.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nou, je komt aardig in de hoogte hoor
Truequote:Op donderdag 17 februari 2011 21:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daarvan ben jij de afvaardiging.
En niet meer dan terechtquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wel, een hetze, dat is het!
quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig maar, anders zou je nóg erger reageren.
Ik weet alleen nog niet wat ik met m'n haar wilquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:40 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik ga morgen ook naar de kapper
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Ik doe het gewoon korter, geen speciale dingen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik weet alleen nog niet wat ik met m'n haar wil![]()
Maar als die leuke blonde me knipt dan kan ze er vast wel iets mee
En dan ga je d'r aanklagen?quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:42 schreef missbehavin het volgende:
Oh echt samzz, als jij en kleine man elkaar ooit ontmoeten, ga ik 'm van tevoren omkopen, zodat ie in je armen springt en je hard gaat knuffelen
Teh horror.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:40 schreef missbehavin het volgende:
Uhuh, dan zou ik nóg onuitstaanbaarder zijn.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:42 schreef missbehavin het volgende:
Oh echt samzz, als jij en kleine man elkaar ooit ontmoeten, ga ik 'm van tevoren omkopen, zodat ie in je armen springt en je hard gaat knuffelen
Mits goeie kopquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:41 schreef Wicked-Game het volgende:
heerlijk die gemillimeterde kop!
Die aantrekkingskracht heb ik van nature op kinderen... Die zijn mij als een klimboom of een kinderspeeltoestel... oefquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:42 schreef missbehavin het volgende:
Dan klaag ik 'm aan wegens ongewenste intimiteitenquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:42 schreef missbehavin het volgende:
Tittiehug!quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:42 schreef missbehavin het volgende:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:41 schreef Wicked-Game het volgende:
heerlijk die gemillimeterde kop!
Just added a kiss...quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan klaag ik 'm aan wegens ongewenste intimiteiten
Korter sowieso, maar ik wil een model erin kweken..quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:42 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik doe het gewoon korter, geen speciale dingen.
Mjah, dat dient per kop bepaald te wordenquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:43 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Wanneer is een kop goed daarvoor?
Imo nooitquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:43 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Wanneer is een kop goed daarvoor?
quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oj! Straks gaat ie ze recht hangen
My kinda guy.quote:
Of met zijn neus er in en dan zegt ie droog: 'Ja, Biggles zit ook altijd overal met zijn neus in te wroeten'quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oj! Straks gaat ie ze recht hangen
Ja en dan ik straks voor de rechtbank verantwoorden waarom ik een minderjarige aan m'n boobs heb laten zitten zekerquote:
Ach die kleine stoere jongen moet toch ergens beginnenquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja en dan ik straks voor de rechtbank verantwoorden waarom ik een minderjarige aan m'n boobs heb laten zitten zeker
Dat plan klikt zo gek nog nietquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja en dan ik straks voor de rechtbank verantwoorden waarom ik een minderjarige aan m'n boobs heb laten zitten zeker
quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Welnee, je grijpt 'm even in z'n kruis en zegt dan vervolgens dat hij over tien jaar terug mag komen als 'ie een man is.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:45 schreef Samzz het volgende:
Ja, bij jonge meisjes van 12quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:45 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ach die kleine stoere jongen moet toch ergens beginnen
quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
"Notoire fokster aangehouden in verband met ontucht bij 10-jarige jongen"quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welnee, je grijpt 'm even in z'n kruis en zegt dan vervolgens dat hij over tien jaar terug mag komen als 'ie een man is.
Ach hij is al begonnen bij Yuki..quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, bij jonge meisjes van 12niet bij zo'n ouwe als ik.
Jawel, dat klinkt het welquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat plan klikt zo gek nog niet
En nog harder aangeklaagd worden! Echt nietquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welnee, je grijpt 'm even in z'n kruis en zegt dan vervolgens dat hij over tien jaar terug mag komen als 'ie een man is.
Zo'n ouwe? Wat ben ik dan? Bejaard?quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, bij jonge meisjes van 12niet bij zo'n ouwe als ik.
Die heeft ie niet bij haar boobs gegrepen hoor!quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ach hij is al begonnen bij Yuki..
Kan ze mooi afkicken in de cel.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:47 schreef missbehavin het volgende:
"Notoire fokster aangehouden in verband met ontucht bij 10-jarige jongen"
Bijnaquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:47 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Zo'n ouwe? Wat ben ik dan? Bejaard?
Vast wel.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:47 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Zo'n ouwe? Wat ben ik dan? Bejaard?
Nee, maar toch wel lieve dingen tegen/over gezegd?quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die heeft ie niet bij haar boobs gegrepen hoor!
quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, maar toch wel lieve dingen tegen/over gezegd?
quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:49 schreef Samzz het volgende:
' They tried to make me go to rehab, but I said: No, no no'
Jezelf ontoerekeningsvatbaar verklaren een optie?quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:49 schreef Samzz het volgende:
' They tried to make me go to rehab, but I said: No, no no'
Tja, vergeleken met een langharig joch van 10quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:49 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
In haar obtiek ben ik bejaard en is het not done met mijn millimeter kop
Dat bestaat lekker nietquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Verplicht naar interne kledder-knuffel therapie.
Ja dan ben ik bejaard, had zijn papa kunnen zijnquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tja, vergeleken met een langharig joch van 10
Ik ben gek zekerquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jezelf ontoerekeningsvatbaar verklaren een optie?
quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:51 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ja dan ben ik bejaard, had zijn papa kunnen zijn
Dat doen ze in de bak welquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:52 schreef Techno het volgende:
[..]
Lekker kêk, nu dat korte en pittige nog.
Op het nippertje wel, hoorquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:51 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ja dan ben ik bejaard, had zijn papa kunnen zijn
Als een 16 jarigequote:Op donderdag 17 februari 2011 21:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik kan het me niet herinneren, hoe zag je er elf jaar geleden uit?
Ik merk wel dat jij me het allerbeste toewenstquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:52 schreef Techno het volgende:
[..]
Lekker kêk, nu dat korte en pittige nog.
quote:
Welnee, dat zie je helemaal verkeerd.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:53 schreef Samzz het volgende:
Ik merk wel dat jij me het allerbeste toewenst
Had toen langer haar in een peter andré look... whaha.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik kan het me niet herinneren, hoe zag je er elf jaar geleden uit?
quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:54 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Had toen langer haar in een peter andré look... whaha.
Vertel eens hoe ik het dan moet zienquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:54 schreef Techno het volgende:
[..]
Welnee, dat zie je helemaal verkeerd.
Ik heb heel de week naar morgen uitgekeken, tot ik er net achter kwam dat het pas volgende week isquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:54 schreef Techno het volgende:
[..]
Welnee, dat zie je helemaal verkeerd.
Dan was je vast heel dronken als je als 23/24 jarige met een 16 jarige knul 't bed in duiktquote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan was je vast heel dronken als je als 23/24 jarige met een 16 jarige knul 't bed in duikt
quote:
Was Miss 10 jaar geleden pas 23 ja?quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan was je vast heel dronken als je als 23/24 jarige met een 16 jarige knul 't bed in duikt
quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:55 schreef MissMSX het volgende:
Ik heb heel de week naar morgen uitgekeken, tot ik er net achter kwam dat het pas volgende week is
Hallo je bent 16 en moet hip zijnquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:55 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat was toendertijd al een faal...
MissM! Nee, eventjes geduld nog.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:55 schreef MissMSX het volgende:
Ik heb heel de week naar morgen uitgekeken, tot ik er net achter kwam dat het pas volgende week is
Sshhht!quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:56 schreef L-E het volgende:
[..]
Was Miss 10 jaar geleden pas 23 ja?
Zoiets jaquote:
Beetje uitstel is dan wel weer geilquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:56 schreef Techno het volgende:
[..]
MissM! Nee, eventjes geduld nog.
Ik zag het ook als grapjequote:Op donderdag 17 februari 2011 21:57 schreef Techno het volgende:
[..]
Als een garpje natuurlijk. Je weet best dat mijn voorkeur naar lang haar uitgaat.
Zolang er maar geen afstel van komt.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:57 schreef MissMSX het volgende:
Beetje uitstel is dan wel weer geil
Als uitstel geen afstel wordquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Beetje uitstel is dan wel weer geil
Meestal wel hequote:Op donderdag 17 februari 2011 21:58 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Als uitstel geen afstel word
PI's, got to love them.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:57 schreef Samzz het volgende:
Ik zag het ook als grapjeMijn reactie was ook een grapje
Ik moet die PI eens gaan gebruiken
Wat mij betreft hadden we het hoogtepunt al gehad, maar iemand moest zonodig een slappe vaatdoek wordenquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:58 schreef Techno het volgende:
[..]
Zolang er maar geen afstel van komt.
dat overleef ik nietquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:58 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Als uitstel geen afstel word
I do! Ik moet ze alleen meer gaan gebruikenquote:
Ach, toen ik je foto voor 't eerst zag dacht ik dat je nú ergens rond de 25 zou zitten..quote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ach, toen ik je foto voor 't eerst zag dacht ik dat je nú ergens rond de 25 zou zitten..
Meisje dat ik ken via m'n werk is net 21, en ik had haar juist ouder gegokt.. Die zal niet blij geweest zijnGokte haar 4 a 5 jaar ouder
Alleen de laatste maanden, vroeger zat ik meestal meteen goedquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dus jij bent gewoon beroerd in schatten..
Jaquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:01 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Oh dear is het al zo erg....
Aiii.... euhm kan ik je op andere gedachten brengenquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja
Weten dat ik het genot dat ik dan zou gaan proeven nooit meer zal proeven is reden genoeg om voor de tram te springen
Techno Viking had er moeten staanquote:
Wat voor gedachten?quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:04 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Aiii.... euhm kan ik je op andere gedachten brengen
quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Techno Viking had er moeten staan
Geloof me, jij zou ook springenquote:
Godver, nu wil ik dansenquote:
Hihiquote:
Ik moet echt altijd om hem lachenquote:
quote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
![]()
Ik ga weer te vroeg slapen hoor
Vanavond?quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ben in een foute bui vanavond
Ik heb nog wel suggesties, maar die hou ik wijselijk maar voor mequote:Op donderdag 17 februari 2011 22:08 schreef Memento-Mori het volgende:
Nog vrijwilligers die ik mag afzeiken?of moet ik willekeurig mensen gaan kiezen?
quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb nog wel suggesties, maar die hou ik wijselijk maar voor me
Ja zegquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb nog wel suggesties, maar die hou ik wijselijk maar voor me
Nee, juist nietquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:08 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]wat dan?
ik jaag je toch niet weg???
quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ben in een foute bui vanavond
Pick me, pick me!quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:08 schreef Memento-Mori het volgende:
Nog vrijwilligers die ik mag afzeiken?of moet ik willekeurig mensen gaan kiezen?
quote:
teer zieltjequote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maak je nu mijn muziek smaak belachelijk?
Ja maar hij begintquote:
Verslavingquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ging slapen, maar nu blijf ik toch weer hangen![]()
quote:
gezellig tochquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ging slapen, maar nu blijf ik toch weer hangen![]()
Alleen Takkyuquote:
Ja, maar pas om 3 uur 's middags ofzo, wilde in de ochtend even naar de kapper etcquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:13 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
gezellig tochmoet je morgen werken?
Jij, er moest jij staanquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan schop je hem, moet je niet tegen mij beginnen
avondquote:
ohw lekker uitslapen danquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, maar pas om 3 uur 's middags ofzo, wilde in de ochtend even naar de kapper etc
quote:
Zelfde liedje als vorige keer?quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:14 schreef Tally het volgende:
Ik wilde gaan slapen. Een uur geleden. Moest alleen "ff" wachten op mijn man.
Hijs nog niet thuisAls Levenslied is afgelopen ga ik toch ECHT naar bed.
Nietquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh noes, how WILL I survive....?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zal niet makkelijk zijn, maar je komt er vast wel overheenquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh noes, how WILL I survive....?
Met het verschil dat hij nu zei dat hij alleen de 2de helft van Ajax ging kijken bij zijn broer als hij toch de spulletjes ging halenquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zelfde liedje als vorige keer?
royco wie?quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
NietKom maar op mijn boobies uithuilen
is altijd beter dan half 7 tochquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mwah, tot 8 uur vind ik wel weer genoeg hoor
21:00 thuis en ziekquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:14 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
avondwas je nog beetje op tijd thuis vandaag?
1quote:
lekker laatquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:16 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
21:00 thuis en ziekkoud en dan weer warm pffff....
En al helemaal beter dan half 4quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:16 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
is altijd beter dan half 7 toch
Hij is nog aan het nagenieten van het pak slaag dat Ajax heeft uitgedeeld.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Met het verschil dat hij nu zei dat hij alleen de 2de helft van Ajax ging kijken bij zijn broer als hij toch de spulletjes ging halen
quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En al helemaal beter dan half 4
Anti Ajax. Dus als hij al zou drinken zou hij nu zijn verdriet verdrinken.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij is nog aan het nagenieten van het pak slaag dat Ajax heeft uitgedeeld.
Lig al plat, maar ja energielevel is weer hoog...quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:17 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
lekker laataaaah lekker onder de dekens duiken dus
Aikido is topquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:19 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Lig al plat, maar ja energielevel is weer hoog...
Echt ik en stil liggen dat werkt niet, moet in een dwangbuis. En ja een latertje ook vanwege een bedrijfsmeeting. En wat krijg je op die meeting? Een les aikido.
Als ik te lang blijf liggen voel ik me ook weer bagger, dus dan maar vroeg erin en vroeg eruitquote:
PSV kijken?quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:19 schreef Tally het volgende:
[..]
Anti Ajax. Dus als hij al zou drinken zou hij nu zijn verdriet verdrinken.
Ohw dan ben je nog niet ziek genoegquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:19 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Lig al plat, maar ja energielevel is weer hoog...
Echt ik en stil liggen dat werkt niet, moet in een dwangbuis. En ja een latertje ook vanwege een bedrijfsmeeting. En wat krijg je op die meeting? Een les aikido.
Ja maar daar baal ik van. 1. niet de afspraak en 2. ik ben kapot van het klussen en wil naar bedquote:
Ja gelijk heb je hoor, ik kan de laatste tijd ook niet zo lekker in- of uitslapenquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als ik te lang blijf liggen voel ik me ook weer bagger, dus dan maar vroeg erin en vroeg eruit
Bel hem op dat hij NU moet thuis komen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:21 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja maar daar baal ik van. 1. niet de afspraak en 2. ik ben kapot van het klussen en wil naar bed
Vond het wel humor...quote:
Nee inderdaad maar zit er tegenaan. En waarom, tja dat is mij ook niet echt duidelijk. Maar leuk was het welquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:20 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ohw dan ben je nog niet ziek genoeg![]()
waarom dat dan?
Das bagger, ik krijg gelukkig vaak genoeg die kans, alleen deze week wat minder..quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:21 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja gelijk heb je hoor, ik kan de laatste tijd ook niet zo lekker in- of uitslapen
Nou ik hoop dat het niet doorzet voor jequote:Op donderdag 17 februari 2011 22:21 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Vond het wel humor...
[..]
Nee inderdaad maar zit er tegenaan. En waarom, tja dat is mij ook niet echt duidelijk. Maar leuk was het wel
quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:15 schreef Techno het volgende:
[..]
But...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
dat lijkt me heerlijkquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Das bagger, ik krijg gelukkig vaak genoeg die kans, alleen deze week wat minder..
Zn telefoon ligt hierquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Bel hem op dat hij NU moet thuis komen.
Niet aanspreekbaar voordat je koffie gehad hebt?quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:23 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
dat lijkt me heerlijkben echt geen ochtendmens
Het maakt je echt niet vervelend hoor dan moet hij maar afspreken dat ie ook naar PSV gaat kijken.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:24 schreef Tally het volgende:
[..]
Zn telefoon ligt hier
En ik ben niet zoals de vriendin van zijn broer
Dus ik ga zo gewoon naar bed.
Ja zo ongeveer wel jah en zeker als ik niet uit mezelf ben wakker gewordenquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niet aanspreekbaar voordat je koffie gehad hebt?
Zulke dingen maken je wel vervelend.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Het maakt je echt niet vervelend hoor dan moet hij maar afspreken dat ie ook naar PSV gaat kijken.
Mja ik weet. En zal het hem ook zeggen. Maar ik ben niet zo'n muts die meteen aan de telefoon hangt of boos smstquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Het maakt je echt niet vervelend hoor dan moet hij maar afspreken dat ie ook naar PSV gaat kijken.
Ik zou het niet vervelend als een vrouw dat zou doen. Zal wel aan mij liggen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:27 schreef L-E het volgende:
[..]
Zulke dingen maken je wel vervelend.
Toch vind ik dat apart... Je spreekt toch wat af? En als het niet lukt of wat, dan bel je.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:27 schreef L-E het volgende:
[..]
Zulke dingen maken je wel vervelend.
Haha, geen last van eigenlijk, broertje wel, ik ben de enige die wat tegen 'm kan zeggen 's morgensquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:27 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja zo ongeveer wel jah en zeker als ik niet uit mezelf ben wakker geworden
Mij ook. En als het mij vervelend maakt dat ik iemand aan zijn afspraak houdt dan ben ik maar vervelendquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Toch vind ik dat apart... Je spreekt toch wat af? En als het niet lukt of wat, dan bel je.
Lijkt mij.
Nee ik kan echt wel een bitch zijn als ik nog moe ben en wordt wakker gemaakt of beneden op bank nog wakker aan t worden benquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Haha, geen last van eigenlijk, broertje wel, ik ben de enige die wat tegen 'm kan zeggen 's morgens
Oh ik ben toch niet de enige.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Toch vind ik dat apart... Je spreekt toch wat af? En als het niet lukt of wat, dan bel je.
Lijkt mij.
Oh, dat vind ik ook hoor. Maar er is geen man ter wereld die graag ter verantwoording wordt geroepen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lijkt mij.
Dat is waar. Mannenquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik ook hoor. Maar er is geen man ter wereld die graag ter verantwoording wordt geroepen.
Oi, das iets om te onthouden?quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:29 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nee ik kan echt wel een bitch zijn als ik nog moe ben en wordt wakker gemaakt of beneden op bank nog wakker aan t worden ben
Er is ook geen vrouw ter wereld die graag wacht zonder tegen bericht.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik ook hoor. Maar er is geen man ter wereld die graag ter verantwoording wordt geroepen.
Dit dus.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:30 schreef L-E het volgende:
[..]
De toon is belangrijk als ze meteen boos is is het overdreven. Als ze gewoon opbelt om te vragen waar je blijft is normaal als je af hebt gesproken dat je rond die tijd al thuis zou zijn.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:30 schreef L-E het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oi, das iets om te onthouden?
quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dit dus.
Wij hebben onze vrijheid nodig.
Zeker als er voetbal bij betrokken is.
Jullie kunnen me wat. Ik vind voetbal ook tof. En kijk onwijs graag.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dit dus.
Ik doe even niet aan nuance vandaagquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Correctie, onverantwoordelijke mannen..
Dan zeg je: Er is voetbal op en ik ga het kijken je ziet me wel verschijnen, doei!quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dit dus.
Naaah, vast nietquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:31 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]kom je zo vroeg koffie drinken?
Dat merk ik jaquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik doe even niet aan nuance vandaag
pff gelukkig want dan ben ik echt niet op mijn best hoorquote:
ja johquote:
Welke randdebiel neemt zijn telefoon nou niet mee als zijn vrouw ieder moment kan bevallen?quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:32 schreef littledrummergirl het volgende:
ik vind je hoogzwangere vrouw thuislaten en je telefoon niet meenemen nou niet heel erg sociaal
Voetbal kijkende mannen ookquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:33 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja johonverantwoordelijke voetbalkijker was t!
Dat is inderdaad wel stomquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Welke randdebiel neemt zijn telefoon nou niet mee als zijn vrouw ieder moment kan bevallen?
Gohquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:30 schreef L-E het volgende:
[..]
En ditquote:
Misschien vergetenquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Welke randdebiel neemt zijn telefoon nou niet mee als zijn vrouw ieder moment kan bevallen?
Ieder moment? Nee toch?quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Zo issie. Maar als ik hem echt nodig had dan kan ik hem wel bereikenquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:32 schreef littledrummergirl het volgende:
ik vind je hoogzwangere vrouw thuislaten en je telefoon niet meenemen nou niet heel erg sociaal
Mjah, daar hebben vast meer dames last vanquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:33 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
pff gelukkig want dan ben ik echt niet op mijn best hoor
Ik moet wel zeggen dat het toch wel gaaf klinkt later in de kroeg.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Mja, vind dat je dan op z'n minst kan bellen, als man zijnde. Dat heeft niks met vrijheid nodig hebben te maken, dat is gewoon goed fatsoen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:34 schreef Tally het volgende:
[..]
Zo issie. Maar als ik hem echt nodig had dan kan ik hem wel bereikenHij was immers de babyspullen ophalen.
Maar zoals elke vent: tijd vergeten, dom aan t ouwehoeren, voetbal nabespreken en toen bedenken ah kan ik PSV ook nog wel ff kijken
Nou als het mijn vriendin was zou ik hem altijd op luid hebben staan zorgen dat hij opgeladen is en dat ik hem ten allen tijden bij me heb.quote:
en mannen ookquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mjah, daar hebben vast meer dames last van
"Schat, 't wordt wat later, ik kijk PSV nog even.."quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, vind dat je dan op z'n minst kan bellen, als man zijnde. Dat heeft niks met vrijheid nodig hebben te maken, dat is gewoon goed fatsoen.
precies, ditchen die handelquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Voetbal kijkende mannen ook![]()
Wat heb je daar nou aan![]()
' Je gelooft nooit wat ik thuis tegen kwam, jonge! M'n vrouw met totaalruptuur, half dood met een kledder tussen d'r benen'quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen dat het toch wel gaaf klinkt later in de kroeg.
Wat heb jij tegen voetbalkijkende mannen?quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Voetbal kijkende mannen ook![]()
Wat heb je daar nou aan
Zo moeilijk is dat niet, lijkt mequote:Op donderdag 17 februari 2011 22:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
"Schat, 't wordt wat later, ik kijk PSV nog even.."
Ik niet hoor! Ik sta op en ben meteen het zonnetje in huis!quote:
Daar heb je maar tien seconden voor nodig.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo moeilijk is dat niet, lijkt me
Waardeloos zeg ik je!quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:35 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
precies, ditchen die handel
Nee johquote:
Als er iemand niet in zijn vrijheid beperkt is dan is dat mijn man welquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, vind dat je dan op z'n minst kan bellen, als man zijnde. Dat heeft niks met vrijheid nodig hebben te maken, dat is gewoon goed fatsoen.
Moeilijker dan je denkt.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Afschieten, allemaal!quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat heb jij tegen voetbalkijkende mannen?![]()
Vind ik allemaal best als je mij er maar niet mee lastig valtquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik niet hoor! Ik sta op en ben meteen het zonnetje in huis!![]()
..
quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:35 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
precies, ditchen die handel
Onzinnige mensen!quote:
Lijkt mij ook niet, maar ja..quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je dat moeilijk vindt, ben je imo behoorlijk triest.quote:
Smsje is voldoende! Kan ik dan gewoon naar bed! Alleenquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Daar heb je maar tien seconden voor nodig.
Dat duurt net iets langerquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Smsje is voldoende! Kan ik dan gewoon naar bed! Alleen
Geen grappen en grollen als je net op bent gestaan?quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:37 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Vind ik allemaal best als je mij er maar niet mee lastig valt
Vaak is het gewoon een kwestie van er niet aan denken.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je dat moeilijk vindt, ben je imo behoorlijk triest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |