Heel goedquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:34 schreef Lips het volgende:
Kom even hoi zeggen en vervolgens hoor je weer weeeeeken niks omdat ik doe alsof ik een leven heb
quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:34 schreef Lips het volgende:
Kom even hoi zeggen en vervolgens hoor je weer weeeeeken niks omdat ik doe alsof ik een leven heb
Ik offer me op, zo ben ikquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Heel goed, doet iemand het tenminste.
quote:
Heuj! Ik heb ook een leven hoor! En ik kom buiten!quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Heel goed, doet iemand het tenminste.
Waar nam ik het woord walgelijk in de mond?quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beetje à la Geert Wilders? Jij mag ongestraft van alles roepen en als daarop wordt gereageerd is het walgelijk?
Maar als ik dat gevoel nooit heb gehad, kan ik dat ook niet missenquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het is een gevoel denk ik, lastig uit te leggen.liefde, emotie
Nam je maar es wat anders in je mond.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:36 schreef Samzz het volgende:
Waar nam ik het woord walgelijk in de mond?
Maar ik zeg ook niet dat jij het moet missen. Maar je kunt je ms wel voorstellen dat iemand anders het wel zo voelt.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waar nam ik het woord walgelijk in de mond?
[..]
Maar als ik dat gevoel nooit heb gehad, kan ik dat ook niet missen
walgelijkquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nam je maar es wat anders in je mond.
Jawel, dat kan ik ook wel.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar ik zeg ook niet dat jij het moet missen. Maar je kunt je ms wel voorstellen dat iemand anders het wel zo voelt.
Net nog een ijsjequote:Op donderdag 17 februari 2011 21:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nam je maar es wat anders in je mond.
Dus snap je het wel, maar voel je het zelf niet. Prima toch.quote:
Het puriteinse Noorden is ook weer aanwezig zie ik.quote:
Zeker. Ik heb ook niet het idee dat ik ergens een probleem van maak, hoor.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dus snap je het wel, maar voel je het zelf niet. Prima toch.
Oosten.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het puriteinse Noorden is ook weer aanwezig zie ik.
Ieuw, seks, bahquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het puriteinse Noorden is ook weer aanwezig zie ik.
Daarvan ben jij de afvaardiging.quote:
Nou, je komt aardig in de hoogte hoorquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ieuw, seks, bah![]()
Maar Noorden, zo hoog zit ik niet hoor.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeker. Ik heb ook niet het idee dat ik ergens een probleem van maak, hoor.
Ik ga morgen ook naar de kapperquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ga mezelf zo eens in bed stoppen, en dan morgen op een christelijke tijd opstaan en naar de kapper
Gelukkig maar, anders zou je nóg erger reageren.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:39 schreef missbehavin het volgende:
Ieuw, seks, bah![]()
Maar Noorden, zo hoog zit ik niet hoor.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nou, je komt aardig in de hoogte hoor
Truequote:Op donderdag 17 februari 2011 21:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daarvan ben jij de afvaardiging.
En niet meer dan terechtquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wel, een hetze, dat is het!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |