Ik heb iets meer dan een halve nogquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb nog een hele bak staanWaar drie lepels uit zijn
Hij is er ook nog nietquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:26 schreef Wicked-Game het volgende:
Heb niks gemerkt van die zonnevlam...
Gecondoleerd.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
Yay vrouw van m'n beste vriend is ook bij de huisarts positief getest, ze is 100% zwanger
Oh ja, dat ding.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij is er ook nog niet
Maar waarschijnlijk gaan wij er sowieso weinig last van krijgen.
Pacemaker van slagquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij is er ook nog niet
Maar waarschijnlijk gaan wij er sowieso weinig last van krijgen.
Ik kwam vandaag een oud stalgenootje tegen die zes weken geleden haar 2e kledder uitgepoept heeft. Ik snap het nietquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik had m al opgegeven toen ie ging trouwen..
Ik snap nooit zo waarom jij het zo raar vindt dat sommige mensen wel kledders willen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kwam vandaag een oud stalgenootje tegen die zes weken geleden haar 2e kledder uitgepoept heeft. Ik snap het niet
Toch he, lijkt me dat echt briljant als dat gebeurtquote:
Vechten tegen haar onderbewuste. Geloof mij, over tien jaar heeft ze vier kids rondlopen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:30 schreef missbehavin het volgende:
Ik snap nooit zo waarom jij het zo raar vindt dat sommige mensen wel kledders willen.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Toch he, lijkt me dat echt briljant als dat gebeurtDat het universum maar even aantoont dat wij nietig zijn en zo
Ik vind het niet raar. ik snap het gewoon niet. Er lijkt mij geen voordeel aan te zitten.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik snap nooit zo waarom jij het zo raar vindt dat sommige mensen wel kledders willen.
Da's best kortzichtig van je dan.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het niet raar. ik snap het gewoon niet. Er lijkt mij geen voordeel aan te zitten.
Ja, ik vind het ook wel slecht... Maar tochquote:
Gaan we weer ja? Laat mij lekker zeggen wat ik wil.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vechten tegen haar onderbewuste. Geloof mij, over tien jaar heeft ze vier kids rondlopen.
Ik ben ook kortzichtigquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Da's best kortzichtig van je dan.Ik snap het nl best als mensen het niet willen...
We blijven wel oefenenquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben ook kortzichtig
Maar, wat is het voordeel dan? Ja, je genen voortzetten, maar dat zie ik niet zo zitten wat mij betreft.
Beetje à la Geert Wilders? Jij mag ongestraft van alles roepen en als daarop wordt gereageerd is het walgelijk?quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:32 schreef Samzz het volgende:
Gaan we weer ja? Laat mij lekker zeggen wat ik wil.
Het is een gevoel denk ik, lastig uit te leggen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben ook kortzichtig
Maar, wat is het voordeel dan? Ja, je genen voortzetten, maar dat zie ik niet zo zitten wat mij betreft.
Heel goedquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:34 schreef Lips het volgende:
Kom even hoi zeggen en vervolgens hoor je weer weeeeeken niks omdat ik doe alsof ik een leven heb
quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:34 schreef Lips het volgende:
Kom even hoi zeggen en vervolgens hoor je weer weeeeeken niks omdat ik doe alsof ik een leven heb
Ik offer me op, zo ben ikquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Heel goed, doet iemand het tenminste.
quote:
Heuj! Ik heb ook een leven hoor! En ik kom buiten!quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Heel goed, doet iemand het tenminste.
Waar nam ik het woord walgelijk in de mond?quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beetje à la Geert Wilders? Jij mag ongestraft van alles roepen en als daarop wordt gereageerd is het walgelijk?
Maar als ik dat gevoel nooit heb gehad, kan ik dat ook niet missenquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het is een gevoel denk ik, lastig uit te leggen.liefde, emotie
Nam je maar es wat anders in je mond.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:36 schreef Samzz het volgende:
Waar nam ik het woord walgelijk in de mond?
Maar ik zeg ook niet dat jij het moet missen. Maar je kunt je ms wel voorstellen dat iemand anders het wel zo voelt.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waar nam ik het woord walgelijk in de mond?
[..]
Maar als ik dat gevoel nooit heb gehad, kan ik dat ook niet missen
walgelijkquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nam je maar es wat anders in je mond.
Jawel, dat kan ik ook wel.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar ik zeg ook niet dat jij het moet missen. Maar je kunt je ms wel voorstellen dat iemand anders het wel zo voelt.
Net nog een ijsjequote:Op donderdag 17 februari 2011 21:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nam je maar es wat anders in je mond.
Dus snap je het wel, maar voel je het zelf niet. Prima toch.quote:
Het puriteinse Noorden is ook weer aanwezig zie ik.quote:
Zeker. Ik heb ook niet het idee dat ik ergens een probleem van maak, hoor.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dus snap je het wel, maar voel je het zelf niet. Prima toch.
Oosten.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het puriteinse Noorden is ook weer aanwezig zie ik.
Ieuw, seks, bahquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het puriteinse Noorden is ook weer aanwezig zie ik.
Daarvan ben jij de afvaardiging.quote:
Nou, je komt aardig in de hoogte hoorquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ieuw, seks, bah![]()
Maar Noorden, zo hoog zit ik niet hoor.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeker. Ik heb ook niet het idee dat ik ergens een probleem van maak, hoor.
Ik ga morgen ook naar de kapperquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ga mezelf zo eens in bed stoppen, en dan morgen op een christelijke tijd opstaan en naar de kapper
Gelukkig maar, anders zou je nóg erger reageren.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:39 schreef missbehavin het volgende:
Ieuw, seks, bah![]()
Maar Noorden, zo hoog zit ik niet hoor.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nou, je komt aardig in de hoogte hoor
Truequote:Op donderdag 17 februari 2011 21:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daarvan ben jij de afvaardiging.
En niet meer dan terechtquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wel, een hetze, dat is het!
quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig maar, anders zou je nóg erger reageren.
Ik weet alleen nog niet wat ik met m'n haar wilquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:40 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik ga morgen ook naar de kapper
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Ik doe het gewoon korter, geen speciale dingen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik weet alleen nog niet wat ik met m'n haar wil![]()
Maar als die leuke blonde me knipt dan kan ze er vast wel iets mee
En dan ga je d'r aanklagen?quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:42 schreef missbehavin het volgende:
Oh echt samzz, als jij en kleine man elkaar ooit ontmoeten, ga ik 'm van tevoren omkopen, zodat ie in je armen springt en je hard gaat knuffelen
Teh horror.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:40 schreef missbehavin het volgende:
Uhuh, dan zou ik nóg onuitstaanbaarder zijn.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:42 schreef missbehavin het volgende:
Oh echt samzz, als jij en kleine man elkaar ooit ontmoeten, ga ik 'm van tevoren omkopen, zodat ie in je armen springt en je hard gaat knuffelen
Mits goeie kopquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:41 schreef Wicked-Game het volgende:
heerlijk die gemillimeterde kop!
Die aantrekkingskracht heb ik van nature op kinderen... Die zijn mij als een klimboom of een kinderspeeltoestel... oefquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:42 schreef missbehavin het volgende:
Dan klaag ik 'm aan wegens ongewenste intimiteitenquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:42 schreef missbehavin het volgende:
Tittiehug!quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:42 schreef missbehavin het volgende:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:41 schreef Wicked-Game het volgende:
heerlijk die gemillimeterde kop!
Just added a kiss...quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan klaag ik 'm aan wegens ongewenste intimiteiten
Korter sowieso, maar ik wil een model erin kweken..quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:42 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik doe het gewoon korter, geen speciale dingen.
Mjah, dat dient per kop bepaald te wordenquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:43 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Wanneer is een kop goed daarvoor?
Imo nooitquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:43 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Wanneer is een kop goed daarvoor?
quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oj! Straks gaat ie ze recht hangen
My kinda guy.quote:
Of met zijn neus er in en dan zegt ie droog: 'Ja, Biggles zit ook altijd overal met zijn neus in te wroeten'quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oj! Straks gaat ie ze recht hangen
Ja en dan ik straks voor de rechtbank verantwoorden waarom ik een minderjarige aan m'n boobs heb laten zitten zekerquote:
Ach die kleine stoere jongen moet toch ergens beginnenquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja en dan ik straks voor de rechtbank verantwoorden waarom ik een minderjarige aan m'n boobs heb laten zitten zeker
Dat plan klikt zo gek nog nietquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja en dan ik straks voor de rechtbank verantwoorden waarom ik een minderjarige aan m'n boobs heb laten zitten zeker
quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Welnee, je grijpt 'm even in z'n kruis en zegt dan vervolgens dat hij over tien jaar terug mag komen als 'ie een man is.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:45 schreef Samzz het volgende:
Ja, bij jonge meisjes van 12quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:45 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ach die kleine stoere jongen moet toch ergens beginnen
quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
"Notoire fokster aangehouden in verband met ontucht bij 10-jarige jongen"quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welnee, je grijpt 'm even in z'n kruis en zegt dan vervolgens dat hij over tien jaar terug mag komen als 'ie een man is.
Ach hij is al begonnen bij Yuki..quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, bij jonge meisjes van 12niet bij zo'n ouwe als ik.
Jawel, dat klinkt het welquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat plan klikt zo gek nog niet
En nog harder aangeklaagd worden! Echt nietquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welnee, je grijpt 'm even in z'n kruis en zegt dan vervolgens dat hij over tien jaar terug mag komen als 'ie een man is.
Zo'n ouwe? Wat ben ik dan? Bejaard?quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, bij jonge meisjes van 12niet bij zo'n ouwe als ik.
Die heeft ie niet bij haar boobs gegrepen hoor!quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ach hij is al begonnen bij Yuki..
Kan ze mooi afkicken in de cel.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:47 schreef missbehavin het volgende:
"Notoire fokster aangehouden in verband met ontucht bij 10-jarige jongen"
Bijnaquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:47 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Zo'n ouwe? Wat ben ik dan? Bejaard?
Vast wel.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:47 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Zo'n ouwe? Wat ben ik dan? Bejaard?
Nee, maar toch wel lieve dingen tegen/over gezegd?quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die heeft ie niet bij haar boobs gegrepen hoor!
quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, maar toch wel lieve dingen tegen/over gezegd?
quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:49 schreef Samzz het volgende:
' They tried to make me go to rehab, but I said: No, no no'
Jezelf ontoerekeningsvatbaar verklaren een optie?quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:49 schreef Samzz het volgende:
' They tried to make me go to rehab, but I said: No, no no'
Tja, vergeleken met een langharig joch van 10quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:49 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
In haar obtiek ben ik bejaard en is het not done met mijn millimeter kop
Dat bestaat lekker nietquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Verplicht naar interne kledder-knuffel therapie.
Ja dan ben ik bejaard, had zijn papa kunnen zijnquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tja, vergeleken met een langharig joch van 10
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |