Nietquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh noes, how WILL I survive....?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zal niet makkelijk zijn, maar je komt er vast wel overheenquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh noes, how WILL I survive....?
Met het verschil dat hij nu zei dat hij alleen de 2de helft van Ajax ging kijken bij zijn broer als hij toch de spulletjes ging halenquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zelfde liedje als vorige keer?
royco wie?quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
NietKom maar op mijn boobies uithuilen
is altijd beter dan half 7 tochquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mwah, tot 8 uur vind ik wel weer genoeg hoor
21:00 thuis en ziekquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:14 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
avondwas je nog beetje op tijd thuis vandaag?
1quote:
lekker laatquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:16 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
21:00 thuis en ziekkoud en dan weer warm pffff....
En al helemaal beter dan half 4quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:16 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
is altijd beter dan half 7 toch
Hij is nog aan het nagenieten van het pak slaag dat Ajax heeft uitgedeeld.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Met het verschil dat hij nu zei dat hij alleen de 2de helft van Ajax ging kijken bij zijn broer als hij toch de spulletjes ging halen
quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En al helemaal beter dan half 4
Anti Ajax. Dus als hij al zou drinken zou hij nu zijn verdriet verdrinken.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij is nog aan het nagenieten van het pak slaag dat Ajax heeft uitgedeeld.
Lig al plat, maar ja energielevel is weer hoog...quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:17 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
lekker laataaaah lekker onder de dekens duiken dus
Aikido is topquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:19 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Lig al plat, maar ja energielevel is weer hoog...
Echt ik en stil liggen dat werkt niet, moet in een dwangbuis. En ja een latertje ook vanwege een bedrijfsmeeting. En wat krijg je op die meeting? Een les aikido.
Als ik te lang blijf liggen voel ik me ook weer bagger, dus dan maar vroeg erin en vroeg eruitquote:
PSV kijken?quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:19 schreef Tally het volgende:
[..]
Anti Ajax. Dus als hij al zou drinken zou hij nu zijn verdriet verdrinken.
Ohw dan ben je nog niet ziek genoegquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:19 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Lig al plat, maar ja energielevel is weer hoog...
Echt ik en stil liggen dat werkt niet, moet in een dwangbuis. En ja een latertje ook vanwege een bedrijfsmeeting. En wat krijg je op die meeting? Een les aikido.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |