Er is ook geen vrouw ter wereld die graag wacht zonder tegen bericht.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik ook hoor. Maar er is geen man ter wereld die graag ter verantwoording wordt geroepen.
Dit dus.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik ook hoor. Maar er is geen man ter wereld die graag ter verantwoording wordt geroepen.
De toon is belangrijk als ze meteen boos is is het overdreven. Als ze gewoon opbelt om te vragen waar je blijft is normaal als je af hebt gesproken dat je rond die tijd al thuis zou zijn.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:30 schreef L-E het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oi, das iets om te onthouden?
quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dit dus.
Wij hebben onze vrijheid nodig.
Zeker als er voetbal bij betrokken is.
Jullie kunnen me wat. Ik vind voetbal ook tof. En kijk onwijs graag.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dit dus.
Ik doe even niet aan nuance vandaagquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Correctie, onverantwoordelijke mannen..
Dan zeg je: Er is voetbal op en ik ga het kijken je ziet me wel verschijnen, doei!quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dit dus.
Naaah, vast nietquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:31 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]kom je zo vroeg koffie drinken?
Dat merk ik jaquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik doe even niet aan nuance vandaag
pff gelukkig want dan ben ik echt niet op mijn best hoorquote:
ja johquote:
Welke randdebiel neemt zijn telefoon nou niet mee als zijn vrouw ieder moment kan bevallen?quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:32 schreef littledrummergirl het volgende:
ik vind je hoogzwangere vrouw thuislaten en je telefoon niet meenemen nou niet heel erg sociaal
Voetbal kijkende mannen ookquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:33 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja johonverantwoordelijke voetbalkijker was t!
Dat is inderdaad wel stomquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Welke randdebiel neemt zijn telefoon nou niet mee als zijn vrouw ieder moment kan bevallen?
Gohquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:30 schreef L-E het volgende:
[..]
En ditquote:
Misschien vergetenquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Welke randdebiel neemt zijn telefoon nou niet mee als zijn vrouw ieder moment kan bevallen?
Ieder moment? Nee toch?quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Zo issie. Maar als ik hem echt nodig had dan kan ik hem wel bereikenquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:32 schreef littledrummergirl het volgende:
ik vind je hoogzwangere vrouw thuislaten en je telefoon niet meenemen nou niet heel erg sociaal
Mjah, daar hebben vast meer dames last vanquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:33 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
pff gelukkig want dan ben ik echt niet op mijn best hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |