Maar dit is volgens de omschrijving de hobbyruimte, niet de feestruimte. Moet je nagaan hoe tof dat vertrek dan wel niet is.quote:
Het zijn in ieder geval verzamelaars, die daar wonen, zo te zienquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben altijd zo bang bij dat soort foto's dat ze wèl hebben opgeruimd...
Eerder enge mensen met 23 kinderen in de kelder waardoor ze geen tijd hebben om op te ruimenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het zijn in ieder geval verzamelaars, die daar wonen, zo te zien.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:50 schreef Iemand91 het volgende:
Je zou je huis hier maar toevallig langs zien komen...
Heb je die WC al gezien?quote:
Wat een eng bad in de badkamer!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:32 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Is dit huis met overdekt zwembad al eerder gepost?
[ afbeelding ]
wij wel hoor, hoef ik niet in de nacht naar beneden toe. Maar onze badkamer is wel groter.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:08 schreef Hiddendoe het volgende:
Lijkt me echt onhygienisch, ik snap trouwens toch niet dat er zoveel mensen zijn die hun wc in de badkamer laten plaatsen.
Gewoon de URL kopiëren toch?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:16 schreef Mercer het volgende:
Hoe doe je een foto plaatsen? Rechtsklikken, copy image location werkt niet (meer)?
die methode toepassen op de kleine foto die er onder staat en dan in de URL "klein" vervangen voor "groot".quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:16 schreef Mercer het volgende:
Hoe doe je een foto plaatsen? Rechtsklikken, copy image location werkt niet (meer)?
Werkt wel, maar je moet een goede plek op de foto uitzoeken.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:16 schreef Mercer het volgende:
als ik dit zo zie,dan krijg ik het gevoel dat de rest van het huis vrij kaal is.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:25 schreef douche-eendje het volgende:
Wat een eng bad in de badkamer!
[ afbeelding ]
Plaatje plakken.quote:Op zondag 27 februari 2011 17:59 schreef du_ke het volgende:
De 7e foto hier is wel fijn. Mooie schrootjes. Lijkt een vakantiehuisje in een bos maar het is gewoon een woning in een woonwijk
http://www.funda.nl/koop/(...)liestraat-11/fotos/#
Tophuisje dacht ik zoquote:Op zondag 27 februari 2011 18:25 schreef Rewimo het volgende:
Zelfs de bedden zijn van schrootjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wajoo.quote:Op zondag 27 februari 2011 17:59 schreef du_ke het volgende:
De 7e foto hier is wel fijn. Mooie schrootjes. Lijkt een vakantiehuisje in een bos maar het is gewoon een woning in een woonwijk
http://www.funda.nl/koop/(...)liestraat-11/fotos/#
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |