Of het huis is er al een paar keer opnieuw opgezet, en staat al langer te koop.quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:24 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk, dat huis staat pas 6 maanden te koop.
Waar zou die haast dan vandaan komen?
Kan zoveel zijn, emigratie, scheiding, nieuwe woning etc.quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:24 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Dit verhaal was vandaag op de radio, die mensen hebben een perceel grond gekocht en willen nieuw bouwen. Maar daarvoor hebben ze wel het geld nodig van hun oude huis. De prijs was al aardig gezakt (dus waarschijnlijk staat het al langer te koop) Het chalet is ook eigendom van die mensen, vandaar dat ze dat erbij aan bieden, je kunt er dan heen in weken dat zij er zelf niet zijn.quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:31 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Kan zoveel zijn, emigratie, scheiding, nieuwe woning etc.
EDIT: of bovenstaande idd.
Of dat dus...quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:19 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Dit verhaal was vandaag op de radio, die mensen hebben een perceel grond gekocht en willen nieuw bouwen. Maar daarvoor hebben ze wel het geld nodig van hun oude huis. De prijs was al aardig gezakt (dus waarschijnlijk staat het al langer te koop) Het chalet is ook eigendom van die mensen, vandaar dat ze dat erbij aan bieden, je kunt er dan heen in weken dat zij er zelf niet zijn.
Sowieso is 6+maanden het hoogste wat op funda staat.quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:24 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Toch handig Google!quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:33 schreef Ophelia85 het volgende:
[..]
Sowieso is 6+maanden het hoogste wat op funda staat.
Het gaat niet verder dan 6+, dus dan weet je nog niet hoe lang een huis er precies op staat.
Handig ja.....6+maanden is dus in dit geval 32 maandenquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:10 schreef -Lian- het volgende:
[..]
Toch handig Google!
20-02-2011 ¤ 649.000 ( ¤ 40.500 )
27-09-2009 ¤ 689.500 ( ¤ 30.500 )
21-06-2008 Gevonden voor ¤ 720.000
http://www.huizenzoeker.n(...)srop-25/details.html
Ik vind die vinger (of is het een kraag van een jas?) in beeld veel stommerquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:42 schreef -Lian- het volgende:
Bijzonder, de omliggende woningen liggen gewoon op het normale straatniveau. Gelukkig staat met het rode bordje bij de goot aangegeven dat je het trapje naar beneden moet nemen. Fraai uitzicht aan de voorzijde.
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)46-pastoriedijk-122/
Ha! Intrigerend. Wat is het?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 07:00 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik vind die vinger (of is het een kraag van een jas?) in beeld veel stommer
Of is dat geen vinger/kraag van een jas?
Oh myquote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:52 schreef Feyenoord_Epe het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is nou niet echt een kleur dat ik in een badkamer zou gebruiken![]()
Hier te vinden
ze hebben ook alle fotos even extra uitgerektquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:22 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Vergis ik me, of staat er hier een enorme barbecue in de woonkamer?
[ afbeelding ]
Hier kun je ook weinig anders dan zittend douchenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:18 schreef deadly_kiss het volgende:
^
wauw...wel een luxe badkamer, zittend douchen!
[ afbeelding ]
Ik ben altijd zo bang bij dat soort foto's dat ze wèl hebben opgeruimd...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:01 schreef DaMart het volgende:
Als je de andere foto's daar bekijkt, dan hebben ze ook niet echt van opruimen gehoord, zo lijkt het.
feestruimte ca. 5.90x4.00.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:32 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Is dit huis met overdekt zwembad al eerder gepost?
[ afbeelding ]
Wat is daar nou aanquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:32 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Is dit huis met overdekt zwembad al eerder gepost?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |