Lekker douchen....even schijten, zit er toch al.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:18 schreef deadly_kiss het volgende:
^
wauw...wel een luxe badkamer, zittend douchen!
[ afbeelding ]
Lijkt me echt onhygienisch, ik snap trouwens toch niet dat er zoveel mensen zijn die hun wc in de badkamer laten plaatsen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:18 schreef deadly_kiss het volgende:
^
wauw...wel een luxe badkamer, zittend douchen!
[ afbeelding ]
Ik ken iemand die in een studentenhuis woonde waar elke kamer zo'n badkamer had met wc + douche belachelijk dicht op elkaar. Kan je wel vertellen dat die wc er na een tijdje heel erg uitzag qua kalkaanslag etc. Met name in een studentenhuis waar vast niet elke keer alles goed wordt drooggemaakt en zo is het niet zo'n ideale opstellingquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:08 schreef Hiddendoe het volgende:
Lijkt me echt onhygienisch, ik snap trouwens toch niet dat er zoveel mensen zijn die hun wc in de badkamer laten plaatsen.
Dit heeft in studentenhuizen vaak een juridische oorzaak. Er wordt dan een douchekraan en doucheputje gemaakt op het toilet waardoor die ruimte een andere functie krijgt ofzo. Ingewikkeld verhaal dat ik niet meer exact weet maar daar had het mee te maken. Die douches worden in de praktijk zelden gebruikt als douche.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ken iemand die in een studentenhuis woonde waar elke kamer zo'n badkamer had met wc + douche belachelijk dicht op elkaar. Kan je wel vertellen dat die wc er na een tijdje heel erg uitzag qua kalkaanslag etc. Met name in een studentenhuis waar vast niet elke keer alles goed wordt drooggemaakt en zo is het niet zo'n ideale opstelling
Ik krijg de kriebels al als ik denk dat dat mieren oid zijn.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:06 schreef deadly_kiss het volgende:
wat zijn al die schimmel-look-a-like vlekken op die onderste keukendeurtjes, vaatwasser en zelfs nog boven op de prullenbak?![]()
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)en-152/fotos/#foto-6
Er was géén gezamenlijke doucheruimte hoorquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:36 schreef Niveath het volgende:
Dit heeft in studentenhuizen vaak een juridische oorzaak. Er wordt dan een douchekraan en doucheputje gemaakt op het toilet waardoor die ruimte een andere functie krijgt ofzo. Ingewikkeld verhaal dat ik niet meer exact weet maar daar had het mee te maken. Die douches worden in de praktijk zelden gebruikt als douche.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:33 schreef R2R het volgende:
En zie je wc papier maar eens droog te houden.
Spring je onder de douche, en spuit je em met de spuitkop op hard schoonquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:33 schreef R2R het volgende:
En zie je wc papier maar eens droog te houden.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:57 schreef Kreator het volgende:
[..]
Lekker douchen....even schijten, zit er toch al.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:26 schreef Hyman het volgende:
[..]
Spring je onder de douche, en spuit je em met de spuitkop op hard schoon
Voor zoiets kun je altijd naar de deuren kijken, naar de verhouding breedte/hoogte.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:19 schreef fh101 het volgende:
Ik snap het niet. Heeft dit huis nou 2 baden of is dit de gewraakte groothoeklens?
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)aat-23/fotos/#foto-7
Dacht al zoiets idd, maar in dit geval had t nog een schuifdeur voor de douche kunnen zijn.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:20 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Voor zoiets kun je altijd naar de deuren kijken, naar de verhouding breedte/hoogte.
Hier dus een groothoek-lens.
Gaaf huis, dat met die kroeg eronder!quote:Op donderdag 24 februari 2011 03:10 schreef Feyenoord_Epe het volgende:
[ afbeelding ]
Hier te vinden, overigens nog meer foto's van de betreffende figuren
Een ander huis:
[ afbeelding ]
Gaaf een eigen kroeg onder je huis![]()
Hier te vinden
Faal-fotoquote:Op donderdag 24 februari 2011 03:10 schreef Feyenoord_Epe het volgende:
[ afbeelding ]
Hier te vinden, overigens nog meer foto's van de betreffende figuren
"Riante living, waarin de bijzondere gashaard gecentreerd is opgesteld" aldus de omschrijving.quote:Op donderdag 24 februari 2011 08:37 schreef Kreator het volgende:
Op zich wel grappig huis, maar die 12 stijlen door elkaar heen vind ik wat minder.
En wat doet dat glazen ding in de woonkamer? Is dat een lift of een open haard...
Onbegrijpelijk, dat huis staat pas 6 maanden te koop.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:30 schreef Snoopyfrl het volgende:
Huis op zich is niet wat het zo bijzonder maakt, wel het extraatje..:
"inclusief 10 jaar gratis wintersport
Deze fraaie woning willen we graag extra promoten door de koper 10 jaar een gratis verblijf aan te bieden in een vrijstaand chalet (6-8 pers. nabij de liften /park direct aan de piste) skigebied: Dachstein West (Salzburger Land) www.alpendorf-dachsteinwest.at "
Bij aankoop van dit huis:
[ afbeelding ]
Hier:
http://www.funda.nl/koop/ureterp/huis-47855522-koekoeksrop-25/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |