De kat heeft er geen moeite mee zo te zienquote:Op zondag 20 februari 2011 01:16 schreef kvd het volgende:
slaapt vast heel lekker...een bed zonder matras
[ afbeelding ]
huis
Lol. Een bondagedeur. Sta je daarmee op fundaquote:Op zondag 20 februari 2011 00:55 schreef aloe_vera het volgende:
de deur van die slaapkamer ookPraktisch hoor, al die ringen!
[ afbeelding ]
Is dat handig voor de seks, iemand aan een deur knopen?quote:Op zondag 20 februari 2011 14:58 schreef Bootje84 het volgende:
Lol. Een bondagedeur. Sta je daarmee op funda
Welnee, de foto is gewoon schaamteloos uitgerekt omdat anders duidelijk zou zijn dat ramen naast de deur niet meer dan schiet gleuven zijn.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:12 schreef skrn het volgende:
Wat hebben ze met deze foto gedaan? Het lijkt wel een 3D-foto die ze weer naar 2D moesten omzetten. Of zoiets. Foto-experts hier?
[ afbeelding ]
Wel als je hem (of haar) ondersteboven hangtquote:Op zondag 20 februari 2011 15:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is dat handig voor de seks, iemand aan een deur knopen?
Kweenie hoorquote:Op zondag 20 februari 2011 00:55 schreef aloe_vera het volgende:
de deur van die slaapkamer ookPraktisch hoor, al die ringen!
[ afbeelding ]
Is dat niet gewoon een kussentje?quote:Op zondag 20 februari 2011 09:48 schreef Erasmo het volgende:
[..]
De kat heeft er geen moeite mee zo te zien
Ik vind die zwevende plank boven dat bed chic.quote:Op zondag 20 februari 2011 01:16 schreef kvd het volgende:
slaapt vast heel lekker...een bed zonder matras
[ afbeelding ]
huis
Kat.quote:Op zondag 20 februari 2011 09:48 schreef Erasmo het volgende:
[..]
De kat heeft er geen moeite mee zo te zien
quote:
Mogelijk hangt aan de muur een TVquote:Op zondag 20 februari 2011 19:52 schreef Dual.Flipflop het volgende:
Lijkt inderdaad op een poepbruin kussen.
Wat me meer verbaasd aan foto is dat iemand bed plaatst met uitzicht op muur ipv raam.
Met het bekijken van de foto's zie ik in ene een straatnaambord.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:06 schreef deadly_kiss het volgende:
wat zijn al die schimmel-look-a-like vlekken op die onderste keukendeurtjes, vaatwasser en zelfs nog boven op de prullenbak?![]()
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)en-152/fotos/#foto-6
Goeie! Scherp opgevat!quote:Op zondag 20 februari 2011 23:03 schreef jpajs het volgende:
[..]
Met het bekijken van de foto's zie ik in ene een straatnaambord.
[ afbeelding ]
En waar hoort het werkelijk thuis, denk op dit paaltje. Hoe komt het hier op zolder ???
Je kunt het kussen toch ook aan de andere kant leggen en dan heb je toch je uitzicht op het raam?quote:
Ik praatte Messina na.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:40 schreef Xantalien het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het viel me niet eens op totdat ik beter ging kijken.
quote:
En dat las ik dan weer niet.quote:Op maandag 21 februari 2011 09:06 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik praatte Messina na.Dat leek me stoer.
Want ze zei:
[..]
Het is helemaal een beetje een rare keuken; de vaatwasser zit ook maar half ingebouwd. En wat zou dat buizenstelsel boven de zonnebloemolie zijnquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:24 schreef dikke_donder het volgende:
Handig geplaatst fornuis...
[ afbeelding ]
hier de rest van het huis
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:24 schreef dikke_donder het volgende:
Handig geplaatst fornuis...
[ afbeelding ]
hier de rest van het huis
dat zullen de aansluitingen zijn voor de CV-ketel die er zo te zien boven hangt.....quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het is helemaal een beetje een rare keuken; de vaatwasser zit ook maar half ingebouwd. En wat zou dat buizenstelsel boven de zonnebloemolie zijn
quote:grote doorzon woonkamer, 3 ruime slaapkamers. De fraaie hoekkeuken
Je hebt gelijk denk ik!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:06 schreef Leipo666 het volgende:
dat zullen de aansluitingen zijn voor de CV-ketel die er zo te zien boven hangt.....
Als je goed kijkt zie je de aansluiting van de vaatwasser met het waterslot. Rest is verder een cv ketel met warm water.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je hebt gelijk denk ik!
En de openslaande deur was zo te zien aanvankelijk een schuifdeur. Wel creatief
Nee, toch niet denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |