Valt wel mee,quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:15 schreef deadly_kiss het volgende:
wtf is het uitzicht van die eetkamer zo verrot dat ze het maar zo opgelost hebben voor de foto's?
Voor de oplettende kijker,quote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 05:37 schreef Hiddendoe het volgende:
Een huis met 198 kamers?![]()
En dat voor iets meer dan 2 miljoen.
En dat voor ¤ 2.195.000,-quote:Bijgebouwen
Fraaie oude vakwerkschuur van 8 x 9 meter met oude gebinten, hooizolder en antieke rode klinkers. Aan de voor- en de achterzijde bevinden zich niendeuren. Deze schuur is gedekt met gebakken pannen.
Stijlvolle carport met parkeergelegenheid voor twee auto’s. De carport is net als de schuur in vakwerk uitgevoerd, en is gedekt met gebakken pannen.
Nostalgisch houten bijgebouw met carport, fietsenberging, hondenhok, houtopslag en overdekt prieeltje.
Grote kapschuur van 10 x 14 meter, uitgevoerd in damwandprofiel, voor meerdere doeleinden geschikt.
Verspreid over het landgoed staan verder nog twee schaapskooitjes.
Infantiel, kijk eens naar dat perceel ook andersquote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:52 schreef Divje het volgende:
[..]
1 groot landhuis met inpandig gastenverblijf plus nog een kleiner landhuisje? Plus nog meer gebouwen:
[..]
En dat voor ¤ 2.195.000,-
WTF.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:48 schreef fh101 het volgende:
Douchen in de keuken??
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)ark-21/fotos/#foto-1
Ik denk het niet. Kijk maar eens naar de tunnels, de brug en de boxjes met snoeren die eronder hangen. En het is te smal voor katten.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:05 schreef Resistor het volgende:
Ik denk dat die 'trein' langs het plafond een 'kattenpad' is, waarover de katten lopen.
Is gewoon een oud huis uit de tijd dat er nog geen badkamers in gebouwd werden. Tegenwoordig hebben veel huizen uit die tijd een slaapkamer opgeofferd om als badkamer te dienen. Hier hebben ze gekozen om het zo op te lossen zodat je een slaapkamer meer hebt. Er zijn best veel huizen die dit zo hebben.quote:
Ik meende dat ik dat huis eerder gezien had, van een Fok!ker, die inspiratie hier en hier had opgedaan. Maar het is niet te zienquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:04 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Kijk maar eens naar de tunnels, de brug en de boxjes met snoeren die eronder hangen. En het is te smal voor katten.
Wouw, die links. Daar is mijn 'catwalk' helemaal niets bij:quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:48 schreef Resistor het volgende:
[..]
Ik meende dat ik dat huis eerder gezien had, van een Fok!ker, die inspiratie hier en hier had opgedaan. Maar het is niet te zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoeff...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:48 schreef Resistor het volgende:
[..]
Ik meende dat ik dat huis eerder gezien had, van een Fok!ker, die inspiratie hier en hier had opgedaan. Maar het is niet te zien
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:06 schreef morticia2u het volgende:
Zoek de verschillen....link
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dokter, mijn dochter is zo onrustig, hoe zou dat nou komen? link
[ afbeelding ]
Huis met veel marmer en zelfs de ingebouwde bank. link
[ afbeelding ]
1-kamerappartementje, met grappige slaapruimte. link
[ afbeelding ]
Rare constructie...link
[ afbeelding ]
Nog wat wansmaak in Den Haag, paars met goud plafond. link
[ afbeelding ]
Behang en gordijnen van dezelfde stof, psychedelisch....link
[ afbeelding ]
Zelfde verhaal maar deze mensen vonden het leuker om de gordijnen en stoeltjes in dezelfde stof te hebben. link
[ afbeelding ]
Wat een akelig donker huis, het lijkt wel een mortuarium, de urnen staan zelfs al in de kast. link
[ afbeelding ]
Dat zijn pilatesapparaten volgens mijquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:57 schreef morticia2u het volgende:
Vorige bewoners zijn SM liefhebbers?! link
[ afbeelding ]
En volgns mij zijn het ook nog erg dure apparaten ook.quote:Op zondag 6 maart 2011 11:00 schreef Clubsoda het volgende:
Dat zijn pilatesapparaten volgens mijMaar ik zou ze voor de foto toch even aan de kant geschoven hebben...
Als je in een huis van 4 miljoen woont kijk je er denk ik niet opquote:Op zondag 6 maart 2011 12:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En volgns mij zijn het ook nog erg dure apparaten ook.
Dat is jouw kromme fantasie.quote:Op zondag 6 maart 2011 13:01 schreef morticia2u het volgende:
Pilates-apparaten? Nooit van gehoord...Volgens mij zie ik toch echt ook iets van een soort handboeien aan dat linkerapparaat zitten aan de bovenkant
google maar eens op pilates toestel. dan kom je vergelijkbare dingen tegen.quote:Op zondag 6 maart 2011 13:01 schreef morticia2u het volgende:
Pilates-apparaten? Nooit van gehoord...Volgens mij zie ik toch echt ook iets van een soort handboeien aan dat linkerapparaat zitten aan de bovenkant
Nog nooit zulke lelijke eetkamerstoelen gezienquote:Op zondag 6 maart 2011 15:40 schreef morticia2u het volgende:
Olifanten w.c. pot en bedstee. Link
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bewoners doen de straatnaam eer aan...(witter dan witstraat)link
[ afbeelding ]
Dat behanglink
[ afbeelding ]
Ik vind het sowieso lelijk behang, maar opvallend behang moet je op 1 of hooguit 2 (parallele) wanden doen.quote:Op zondag 6 maart 2011 18:25 schreef Isabeau het volgende:
Heel veel behang lijkt wel geinig op een rol....tot je je hele kamer ermee gaat behangen
En in een éénkamerappartement ook nog met kind wonenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:06 schreef morticia2u het volgende:
1-kamerappartementje, met grappige slaapruimte. link
[ afbeelding ]
Lijkt me een goede reden om te verhuizenquote:Op zondag 6 maart 2011 18:43 schreef Ole het volgende:
[..]
En in een éénkamerappartement ook nog met kind wonen![]()
[ afbeelding ]
Maar wel met "riante inloopkast" !quote:Op zondag 6 maart 2011 18:43 schreef Ole het volgende:
[..]
En in een éénkamerappartement ook nog met kind wonen![]()
[ afbeelding ]
Super handig om een emmer te vullen !!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:56 schreef morticia2u het volgende:
Dat bovenste kraantje snap ik wel, maar die onderste? link
Staat er een 0 te weinig of zo?quote:Aan de rand van Wijhe gelegen vrijstaande (woon)boerderij, onderdeel van Landgoed De Gelder gebouwd in de jaren 20, met aangebouwde stal (gebouwd in de jaren 60), vrijstaande schuur en 1.535 m² grond. Gesitueerd in een zeer bosrijke omgeving tegenover Landgoed De Gelder met tevens fraai uitzicht op het water.
Het hoofdgebouw heeft een inhoud van circa 850 m3.
quote:Koopsom ¤ 410.000,-- k.k.
De genoemde koopsom ad. ¤ 410.000 ,-- v.o.n. is fictief, gebaseerd op de gekapitaliseerde canon.
Dat wil zeggen dat de periodieke betaling van de canon is uitgedrukt in het bedrag dat tegen de normale rentevoet een gelijke interest zou opleveren (contante waarde).
Koopsom van het erfpachtsrecht (gebouwen) ¤ 115.000,-- k.k.
Erfpachtscanon (grond) ¤ 11.800,-- per jaar.
Het erfpachtsrecht wordt gevestigd voor de duur van 40 jaar.
bij de 1na laatste hadden ze vast wat bakstenen over. Het is nog wel een nieuw gebouw..typisch geval van nu niet mooi, over 10 jaar afzichtelijk.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:59 schreef Gwywen het volgende:
Er is trouwens zo'n topic op Fok hè.
Kom ik dit tegen op Funda, ik moest er meteen aan denken
[ link | afbeelding ]
Of dit
[ link | afbeelding ]
Of dit
[ link | afbeelding ]
Of dit
[ link | afbeelding ]
En aangezien we nou toch bezig zijn, wilde ik jullie deze memorabele badkamer ook niet onthouden
[ link | afbeelding ]
Zo zag onze badkamer er ook uit toen we ons huis kochtenquote:Op maandag 7 maart 2011 21:59 schreef Gwywen het volgende:
Er is trouwens zo'n topic op Fok hè.
Kom ik dit tegen op Funda, ik moest er meteen aan denken
[ link | afbeelding ]
Of dit
[ link | afbeelding ]
Of dit
[ link | afbeelding ]
Of dit
[ link | afbeelding ]
En aangezien we nou toch bezig zijn, wilde ik jullie deze memorabele badkamer ook niet onthouden
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |