Dan moet er wel eerst wat gebeuren. Het ligt nu al een paar jaar helemaal stil.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe dát nou uiteindelijk wordt, kan best leuk zijn
Blijkbaar ben ik de enige die het ontwerp maar niks vind iddquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:21 schreef SimtekF1 het volgende:
Daar heb ik in 2006 nog gewerkt.
Toen was het Philips, nu is het NXP.
Maar ook weer zo'n voorbeeld van een gebouw dat toch niet lelijk is?!
leuk uitzicht als je er boven op staat hoor! Maar idd erg lelijk.quote:Op zondag 13 februari 2011 09:28 schreef SimtekF1 het volgende:
Dit was jarenlang wat je zag als je met de trein Zutphen binnen reed:
[ afbeelding ]
Gelukkig is het pand inmiddels compleet gesloopt.
Denk dat het tientallen miljoenen gaat kosten om het weer enigszins bewoonbaar/toonbaar te maken. Gebouw is echt zo rot als wat.quote:Op zondag 13 februari 2011 11:48 schreef Hexagon het volgende:
Zo'n silo is op zich een best vet gebouw. Het mag alleen wel een verfje hebben. Maar ik zou het nooit slopen als gemeente. Dan zou ik het ding renoveren en verfraaien.
Het is natuurlijk maar de vraag in hoeverre de gemeente daar invloed op heeft.quote:Op zondag 13 februari 2011 12:07 schreef Hexagon het volgende:
Ja zoiets doet mij pijn in het hart. Prachtig gebouw. Wat een faalgemeente om dat zo te laten verslonzen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |