Verleptquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:43 schreef Ole het volgende:
En, wat vinden jullie van de nieuwe look van Anouk?
[ afbeelding ]
Ik vind het maar een vieze vrouw gewordenquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:43 schreef Ole het volgende:
[ afbeelding ]
zeker op die fotoquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik vind het maar een vieze vrouw geworden
Ja best raar, maar in haar begin tijd zo eind jaren 90, vond ik haar best wel er goed uitzien. Dat is nu wel anders..quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:26 schreef Ole het volgende:
[..]
zeker op die foto
Ik vind haar altijd al een raar wijf trouwens.
ze heeft niet zulke goede ervaringen met mannen heb ik vernomen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja best raar, maar in haar begin tijd zo eind jaren 90, vond ik haar best wel er goed uitzien. Dat is nu wel anders..
Ja, maar ze heeft alleen maar donkere mannen versleten, die zijn lui en stinkenquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:30 schreef Ole het volgende:
[..]
ze heeft niet zulke goede ervaringen met mannen heb ik vernomen.
Nu wordt ze zo'n mannenhaatster
Natuurlijk heeft ze wel een keer een blanke gehad. Maar ze was toch al beroemd ver voor idols?quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:34 schreef Ole het volgende:
Maar klopt niet helemaal, haar eerste was een blanke, een jurylid van Idols geloof ik. Maar die heeft ze alleen gebruikt om zich hogerop te neuken
Zie je wel, ze heeft hem gewoon gebruiktquote:Via haar toenmalige echtgenoot, Edwin Jansen, leerde ze Barry Hay van de Golden Earring kennen.
Okeequote:Op donderdag 17 februari 2011 20:41 schreef Ole het volgende:
[..]
Zie je wel, ze heeft hem gewoon gebruikt
Maar ik denk niet dat ik het einde kan/ga zien. Moet ook aan mezelf denken en deze dag was al zwaar geneog.quote:
Zijn ze al begonnen?quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maar ik denk niet dat ik het einde kan/ga zien. Moet ook aan mezelf denken en deze dag was al zwaar geneog.
Nee, als het goed is pas na Ajax (om 21.05 ofzo)quote:
Ik doe mijn best, maar ik heb weer veel last van psychische problemen. Niet echt depressieve dit keer, maar weer iets anders.quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:49 schreef Ole het volgende:
Let je wel goed op jezelf Bos?![]()
Goed slapen is dan zeker belangrijk
Jij bent toch altijd wakker?quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja ik zal ook wakker liggen als de tonijn is uitgeroeid.
Met een beetje meer sluwheid win je ook nog gewoon van die Fransozen, een 4 tegen 2 situatie moet je gewoon goed uit kunnen spelen, alleen deed Doedelzak (als ik het me goed herinner) juist hetgene wat hij niet moest doen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 07:43 schreef appelsientje het volgende:
PSV![]()
Tjonge jonge... maar goed we hebben gelukkig alles nog in handen
goedemorgen trouwens
Mwah hij kon niet veel anders daar, valt die bal goed is het op zeker een doelpunt.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:39 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Met een beetje meer sluwheid win je ook nog gewoon van die Fransozen, een 4 tegen 2 situatie moet je gewoon goed uit kunnen spelen, alleen deed Doedelzak (als ik het me goed herinner) juist hetgene wat hij niet moest doen.
Sta er nog versteld van hoe PSV in 2 minuten tijd een verloren wedstrijd weer in handen krijgt...
Nouquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:55 schreef rubbereend het volgende:
Ik ben blij dat iedereen onder de indruk is van mijn post.
Succesquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:01 schreef rubbereend het volgende:
Ai, dat zou ook weleens kunnen ja.......
dadelijk naar een voetbalquiz hier bij de voetbalclub. Hopelijk bakken we er wat van met onze club
dank je, ik zal het nodig hebbenquote:
Een beetje voetballer speelt dit gewoon goed uit en speelt die bal tussen de verdedigers door.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Mwah hij kon niet veel anders daar, valt die bal goed is het op zeker een doelpunt.
verder natuurlijk gewoon heel goed van PSV om Europees een 2-0 achterstand weg te werken
Ja een neefje en naar verluidt met het talent van Pietertjequote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:18 schreef Bos81 het volgende:
Borisz ik zie dat bij Telstar ene Walcott heeft gescoord, familie van Theo?
Ik zou ook wel eens aan zo'n kwis willen meedoen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:01 schreef rubbereend het volgende:
Ai, dat zou ook weleens kunnen ja.......
dadelijk naar een voetbalquiz hier bij de voetbalclub. Hopelijk bakken we er wat van met onze club
Je zou echt goed scoren denk ik.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zou ook wel eens aan zo'n kwis willen meedoen.
Heb jij m'n video destijds gezien ?quote:
Ja die is toen ook bij mij rondgegaan jaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb jij m'n video destijds gezien ?
Meen je dat ?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:15 schreef Bos81 het volgende:
Dat is gewoon alweer 5 jaar geleden weet je dat:
Ja want mijn moeder leefde toen nog en die is in 2006 overledenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Meen je dat ?
Wat gaat de tijd toch snel.
Ik weet nog dat ik jou voor het eerst op MSN had. Je was een snotaap begin 20. Nu ben je bijna 30.
Ooit voegde ik ole toe op MSN. 's nachts om 4 uur. Ze komt nog steeds om 4 uur 's nachts thuis.
Ja vriend was bezig om hem op DVD te draaien en daarna op You Tube. Maar zijn video deed het niet. We gaan het later proberen met mijn recorder.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:19 schreef borisz het volgende:
Die aflevering zou nog eens online komen toch?
Time flies Bossie.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja want mijn moeder leefde toen nog en die is in 2006 overleden
Ik heb hem toch naar jou doorgestuurd? Ik weet het niet meer precies?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja die is toen ook bij mij rondgegaan ja![]()
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ooit voegde ik ole toe op MSN. 's nachts om 4 uur. Ze komt nog steeds om 4 uur 's nachts thuis.
Nee ik heb hem naar jou gestuurd. Ik kreeg hem van Pascalquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:24 schreef rubbereend het volgende:
Zo de quiz was best grappig, interactief met natuurlijk Jack van Gelder die via een scherm vragen steltwe zijn 2e geworden. Goed voor een bidon en munten die we vervolgens in bier hebben omgezet
[..]
Ik heb hem toch naar jou doorgestuurd? Ik weet het niet meer precies?
ojaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee ik heb hem naar jou gestuurd. Ik kreeg hem van Pascal
Te weinig, maar de culsc gaat veel harderquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:33 schreef Ole het volgende:
Toch gezellig dat bluezz hier af en toe komt buurten
het gaat niet over de snelheid maar over de kwaliteitquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Te weinig, maar de culsc gaat veel harder
Owquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:38 schreef rubbereend het volgende:
het gaat niet over de snelheid maar over de kwaliteit
Toffeesquote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:18 schreef borisz het volgende:
Everton wint van Chelsea in de FA CUP.
Leuk!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:57 schreef appelsientje het volgende:
Gisteren presentatie gegeven aan onze directeur
leuk z'n tweet
http://twitter.com/frkokke/status/38630695656099840
Best trots
gaat goed met Chelseaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:18 schreef borisz het volgende:
Everton wint van Chelsea in de FA CUP.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:55 schreef tong80 het volgende:
Trouwens is niet alleen bij de profd. Ik heb 40 jaar gevoetbald. En er was nooit een homo in het elftal.
Lijkt me sterk als je weet dat één op de tien homo of Bi is.
We hebben zelfs kutMarokkanenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]wonen er in Bommel dan homo's
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:51 schreef rubbereend het volgende:
Even mn laatste special spammen over Justin Fashanu, de voetballer die nog tijdens zijn carriere uitkwam voor zijn geaardheid. Een tragisch verhaal: Het tragische leven van Justin Fashanu
Das een leuke filmquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:07 schreef borisz het volgende:
Vanavond maar eens the King's speech kijken
Zeer mooie filmquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:07 schreef borisz het volgende:
Vanavond maar eens the King's speech kijken
Niet kunnen kijken door verjaardag van mijn broer. Maar dat is sowieso een leuke serie over top-albums. Rumours van Fleedwood Mac een paar dagen geleden. Je luisterr er dan echt anders naar.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:41 schreef Bos81 het volgende:
Mooie docu over Deep Purple net op Ned 3
Ja, ik heb er 4 van op DVDquote:Op zondag 20 februari 2011 00:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Niet kunnen kijken door verjaardag van mijn broer. Maar dat is sowieso een leuke serie over top-albums. Rumours van Fleedwood Mac een paar dagen geleden. Je luisterr er dan echt anders naar.
quote:Op zondag 20 februari 2011 00:22 schreef borisz het volgende:
Er zijn plannen om de FA CUp aan te passen.
- geplaatste lotingen voor topclubs
Okee, ja zou kunnen. Ik ken Rumours niet echt. Wel laatst Tango in the Night van hun gekocht. Ook goede cdquote:Op zondag 20 februari 2011 00:08 schreef tong80 het volgende:
Bij Fleedwood Mac was het mooi om te zien dat de relatieproblemen in de band zorgde voor een meesterwerl. Heb Bad out of Hell van Meat Loaf ook niet kunnen zien helaas. Volgens mij is het een Britse serie.
Don't stop en go your own way zijn klassiekers. Bill Clinton had don't stop als nummer bij zijn herverkiezing.quote:Op zondag 20 februari 2011 00:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, ja zou kunnen. Ik ken Rumours niet echt. Wel laatst Tango in the Night van hun gekocht. Ook goede cd
Die nummers ken ik uiteraartd welquote:Op zondag 20 februari 2011 00:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Don't stop en go your own way zijn klassiekers. Bill Clinton had don't stop als nummer bij zijn herverkiezing.
Ja. Het plan wordt ook door iedereen aangevallen. Maar de toeschouwersaantallen dalen in de stadions en daar proberen ze iets aan te doen.quote:
Mijn nummers toen ik de opleiding deed in Haarlem in het ziekenhuis in 76-77. Sweet memoriesquote:Op zondag 20 februari 2011 00:32 schreef tong80 het volgende:
Don't stop en go your own way zijn klassiekers.
Dat zijn mooie herinneringen danquote:Op zondag 20 februari 2011 00:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mijn nummers toen ik de opleiding deed in Haarlem in het ziekenhuis in 76-77. Sweet memories
Shit gemist ... zag het in de gids staan.....quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:41 schreef Bos81 het volgende:
Mooie docu over Deep Purple net op Ned 3
Hoezo? Hij werd gewoon geduwd hoor bij die eerste gele kaart. EN dat is gewoon geel.quote:
Bij de twee gele kaart rolt hij nog eens extreem door.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hoezo? Hij werd gewoon geduwd hoor bij die eerste gele kaart. EN dat is gewoon geel.
Toivonen overdrijft zijn acties, is er altijd op uit zijn tegenstanders kaarten aan te naaien.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hoezo? Hij werd gewoon geduwd hoor bij die eerste gele kaart. EN dat is gewoon geel.
Dat mag. Daar moet de scheids gewoon niet intrappen .Kun je TOivonen niet verwijten.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:29 schreef borisz het volgende:
[..]
Bij de twee gele kaart rolt hij nog eens extreem door.
Die spelers heb je altijd. Ja het is irritant, maar zolang het nog volgens de spelregels is, kan niemand hem wat aanrekenen. Amoah ging ook om iedere scheet liggen vandaag.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:32 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Toivonen overdrijft zijn acties, is er altijd op uit zijn tegenstanders kaarten aan te naaien.
De tuchtcommissie moet deze C-acteur voor x wedstrijden uitschakelen. Iemand moet hem dat gedrag afleren...
De KNVB moet de arbiters instructies geven aangaande de Ola-incidenten...quote:Op zondag 20 februari 2011 19:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat mag. Daar moet de scheids gewoon niet intrappen .Kun je TOivonen niet verwijten.
En dat is de helaasheid van de KNVB.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die spelers heb je altijd. Ja het is irritant, maar zolang het nog volgens de spelregels is, kan niemand hem wat aanrekenen. Amoah ging ook om iedere scheet liggen vandaag.
Hij was er nog trots op ook.quote:
Werden alle valsspelers net zo hard gestraft als Andreas Möller...quote:Op zondag 20 februari 2011 19:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij was er nog trots op ook.
Goeiemorgen
Nog een wedstrijd erbij dus. Het programma is nog niet druk genoeg.quote:
Ging je nou ineens op een normale tijd naar bed?quote:
quote:
Ook niet ergens anders?quote:Op maandag 21 februari 2011 17:32 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Geen Formule-1 in Bahrein.
Voorlopig niet ze beginnen over twee weken het is nog niet bekend of het later alsnog in Bahrein wordt gehouden of dat er een ander circuit wordt gezocht. Bijvoorbeeld Melbourne na de laatste race van het seizoen.quote:
Ach ja. Het is even niet anders. Vrijdag heb ik een gesprek over een of andere groepstraining (weet nog niet precies hoe en wat), maar hopelijk helpt het me.quote:
Je moet gewoon een lekkere blondine met grote borsten zien te vinden die goed is in bed en ook nog de vaat wil doen Bossiequote:Op maandag 21 februari 2011 18:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ach ja. Het is even niet anders. Vrijdag heb ik een gesprek over een of andere groepstraining (weet nog niet precies hoe en wat), maar hopelijk helpt het me.
Ik val op donker haar met kleine borstenquote:Op maandag 21 februari 2011 18:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je moet gewoon een lekkere blondine met grote borsten zien te vinden die goed is in bed en ook nog de vaat wil doen Bossie
OK....het gaat echt slecht met jequote:Op maandag 21 februari 2011 18:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik val op donker haar met kleine borsten
Erg slecht is ook wat overdreven, maar ja zit weer in een iets mindere periode..quote:
Vrouwen met donker haar en kleine tieten hebben ook hun periode Bos. Dat weet je toch ?quote:Op maandag 21 februari 2011 18:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Erg slecht is ook wat overdreven, maar ja zit weer in een iets mindere periode..
Ja dat weet ik. maar ik wil ook momenteel eigenlijk geen vriendinquote:Op maandag 21 februari 2011 18:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vrouwen met donker haar en kleine tieten hebben ook hun periode Bos. Dat weet je toch ?
Neem je een vriend Bossie ? Of is dat niks voor jou ?quote:Op maandag 21 februari 2011 18:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja dat weet ik. maar ik wil ook momenteel eigenlijk geen vriendin
Gewoon geen relatie.quote:Op maandag 21 februari 2011 18:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Neem je een vriend Bossie ? Of is dat niks voor jou ?
Ja hallo....zo zijn we niet getrouwd.quote:
Dan ga ik wel een scheiding aanvragenquote:Op maandag 21 februari 2011 18:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja hallo....zo zijn we niet getrouwd.
Ni hopen dat Bossie ook tien minuten heeft kunnen lachenquote:
15quote:Op maandag 21 februari 2011 18:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ni hopen dat Bossie ook tien minuten heeft kunnen lachen
Ik zei ooit op Fok! tegen iemand die zich voorstelde in het nieuwe users topic :quote:Op maandag 21 februari 2011 18:42 schreef chufi het volgende:
Je moet niet gaan zoeken .... Je komt vanzelf iemand tegen . Geforceerd daten werkt niet .... Is mijn mening, maar ja ik zit ook nog steeds zonder partner
Beetjequote:Op maandag 21 februari 2011 18:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ni hopen dat Bossie ook tien minuten heeft kunnen lachen
Weet je wat lullig is Bossie. Een scheiding aanvragen als je getrouwd bent met een kapster.quote:Op maandag 21 februari 2011 18:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan ga ik wel een scheiding aanvragen
quote:Op maandag 21 februari 2011 18:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Weet je wat lullig is Bossie. Een scheiding aanvragen als je getrouwd bent met een kapster.
Ja het kan raar lopen idd en soms werkt het via FOK. Zelf ook ooit een relatie gehad met een fokster, maar die heeft een andere fokker gevonden, nadat ik tegen een Finse aanliep op de Gayparade.quote:Op maandag 21 februari 2011 18:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zei ooit op Fok! tegen iemand die zich voorstelde in het nieuwe users topic :
'Ben je een Amsterdamse parkeerwachter ?'
2 jaar later lag ze hier in bed.
Veel plezierquote:Op maandag 21 februari 2011 19:00 schreef rubbereend het volgende:
nou ik ben er vandoor, zo naar Marc-Marie Huijbregts
Naar de DWDD?quote:Op maandag 21 februari 2011 19:00 schreef rubbereend het volgende:
nou ik ben er vandoor, zo naar Marc-Marie Huijbregts
in t theaterquote:
Briljant zijn laatste show.quote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 19:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tegen een deftige dame op de eerste rij :
'Mevrouw mag ik u een serieuze vraag stellen ?'
'Ja hoor.'
'Mevrouwen zoals u poepen die ook echt ?'
Trusten lieve Bossiequote:
Ik wist hetquote:
Niet vervelend zo'n hele avond langquote:
Nee, het is echt tranen in de ogen van het lachen leukquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Niet vervelend zo'n hele avond lang![]()
quote:Morgenavond (of eigenlijk vanavond) ga ik naar het nieuwe de la mar.. zo benieuwd naar dat pand alleen al met die prachtige foto's
De voorstelling wordt er eentje van herkenbaar zweten denk ik
Niet dat ik weet....quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:24 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Was SCH er ook appelsientje ?
Ja echt een drama daar.. ik zie echt veel plekken waar ik ook geweest ben...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:34 schreef tong80 het volgende:
Jeetje wat erg in Nieuw Zeeland. Al 70 doden en 200 vermisten.
Dat postte iemand ook in het nieuws-topic. Dat het zo'n mooie stad is met vriendelijke mensen. Als je die Kathedraal ziet...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:35 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja echt een drama daar.. ik zie echt veel plekken waar ik ook geweest ben...
Hoe is de stand ?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:41 schreef borisz het volgende:
Ja![]()
Ondertussen is het WKcricket begonnen voor NL. We spelen tegen Engeland.
De poetsvrouw is er ole.quote:
132/2 na 27 overs. Wij batten eerst. Het gaat aardig, maar of het straks genoeg is om de Engelsen te verslaan...quote:
2 jaar geleden lukte het. Was sensatie destijds.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:46 schreef borisz het volgende:
[..]
132/2 na 27 overs. Wij batten eerst. Het gaat aardig, maar of het straks genoeg is om de Engelsen te verslaan...
Maar 20 overs is wat anders dan 50 oversquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
2 jaar geleden lukte het. Was sensatie destijds.
IIIIIIIIII KNOOOOOOOOWWWW !quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:50 schreef borisz het volgende:
[..]
Maar 20 overs is wat anders dan 50 overs.
Vreselijkquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:34 schreef tong80 het volgende:
Jeetje wat erg in Nieuw Zeeland. Al 70 doden en 200 vermisten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt het is echt een mooie stad, mooie tuinen.. echt heel erg wat daar is gebeurd.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat postte iemand ook in het nieuws-topic. Dat het zo'n mooie stad is met vriendelijke mensen. Als je die Kathedraal ziet...
/Ik was even aan het stofzuigen. Ze komt tegenwoordig donderdag. Pa en ma komen straksquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
De poetsvrouw is er ole.
Ze is nu met de ramen bezig.
Naar boristownquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:04 schreef Ole het volgende:
Lekker fikkie trouwens. Gelukkig staat de wind de andere kant op
Zo te horen meer Castricum, maar hij hangt hoog en snel richting zeequote:
Wat anders op de Latexweg. Maar goed, lees net dat het richting Zaanstad gaat.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:16 schreef borisz het volgende:
Er staan houten pallets en rubber in de fik.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:18 schreef Ole het volgende:
En er vlakbij ligt cacao. Als dat ook gaat fikken krijgen we helemaal een lekkere stinkboel..
Arme Eendquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:16 schreef borisz het volgende:
Er staan houten pallets en rubber in de fik.
Gaat de prijs van rubbereendjes ook omhoogquote:
En ze waren al onbetaalbaarquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:28 schreef Ole het volgende:
[..]
Gaat de prijs van rubbereendjes ook omhoog
dan duurt het wat langer voor we wereldheerschappij hebbenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:28 schreef Ole het volgende:
[..]
Gaat de prijs van rubbereendjes ook omhoog
Nu mogen de Engelsen beginnen met scoren.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:55 schreef Ole het volgende:
Maar hebben ze nu gewonnen![]()
[/domme vraag]
Ik snap er ook niks van ole.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:56 schreef Ole het volgende:
Oh ze zijn natuurlijk een paar dagen bezig
zo'n briljant stukjequote:
Eindelijk iemand die de regels kent...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Nu mogen de Engelsen beginnen met scoren.
Ik vind een samenvatting voldoendequote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:59 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die de regels kent...
Heerlijk 5 dagen cricket.. geweldig toch
Ik een bericht op teletekstquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik vind een samenvatting voldoende![]()
goed zo..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:33 schreef borisz het volgende:
Gezellige avond gehad met medestudenten in Amsterdam
Het was even stil, maar het begint weer te lopen in deze kroegquote:
Ze kan zich net zo goed laten volspuiten met botox...quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:43 schreef Ole het volgende:
[ afbeelding ]
Nu wel even wel ja. Naar behoren dan.. Maar de ochtenden blijven een ramp..quote:
Met golfer ietsjes beter dan afgelopen week. Hij had een zware anti-biotica kuur voor een slokdarmbacterie en die hakte er zodanig in (in dat al zieke lijf) dat er een bloeding optrad en bijna een opname aan zat te komen. Maar het stabiliseert zich nu wel wat gelukkig.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:03 schreef Bos81 het volgende:
Nu wel even wel ja. Naar behoren dan.. Maar de ochtenden blijven een ramp..
En daar?
quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:38 schreef borisz het volgende:
Tong mooi resultaat --> Tong succesvol bij CAS
OEi dat is dan niet zo heel erg mooi met Golfer, maar gelukkig dat het nu weer beter is.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Met golfer ietsjes beter dan afgelopen week. Hij had een zware anti-biotica kuur voor een slokdarmbacterie en die hakte er zodanig in (in dat al zieke lijf) dat er een bloeding optrad en bijna een opname aan zat te komen. Maar het stabiliseert zich nu wel wat gelukkig.
En met mij gaat alles hetzelfdeBouwval maar stabiel
En als de ochtenden een ramp zijn slaap je wat langer uit?
Maar ja ik heb het al aangekaart met mijn contactpersoon binnen de GGZ, die is al bezig met stappen. Zo heb ik vrijdag een gesprek met iemand over een of andere training (hoe wat , hoor ik dan). Ook wil mijn contact persoon zsm weer met een psychiater praten.quote:
Dan ben je lekker met een begeleider die zelf psychische problemen heeft.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:51 schreef Bos81 het volgende:
Ook wil mijn contact persoon zsm weer met een psychiater praten.
Je weet wat ik bedoelquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan ben je lekker met een begeleider die zelf psychische problemen heeft.
Ik begrijp je helemaal Bossiequote:Op woensdag 23 februari 2011 21:56 schreef Bos81 het volgende:
Hij wil er waarschijnlijk ook gewoon bij zijn
Nu nog een zonnetjequote:
Jemig.. dat is ook best heftig!quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Met golfer ietsjes beter dan afgelopen week. Hij had een zware anti-biotica kuur voor een slokdarmbacterie en die hakte er zodanig in (in dat al zieke lijf) dat er een bloeding optrad en bijna een opname aan zat te komen. Maar het stabiliseert zich nu wel wat gelukkig.
En met mij gaat alles hetzelfdeBouwval maar stabiel
En als de ochtenden een ramp zijn slaap je wat langer uit?
Ik doe met je mee.quote:
Ik heb Belgische vooroudersquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik doe met je mee.
Maar dan moet je ook voor Ajax zijn vanavond
Ik Italiaanse. Sicilië zelfsquote:
Ik postte na de 0-1 5-1quote:
Kijkt ie niet naar Ajax-Anderlechtquote:
Nachtrust is gewoon voor mij belangrijkerquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kijkt ie niet naar Ajax-Anderlecht
Goed punt!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nachtrust is gewoon voor mij belangrijker
Mooiquote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:20 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Goed punt!
Finn slaapt eindelijk weer een beetje door
quote:
Weet ik nog niet, waarschijnlijk Groenlinks of PVDA (maar dat is hier in Brabant samen met D66 1 partij zie ik net op de stemlijst). Of anders SPquote:
Verstandigquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:19 schreef Ole het volgende:
Ik weet nog niet wat ik ga stemmen! Zeker gezien het beleid van deze regering t.a.v. onderwijs...
Dan misschien toch maar op dat cluppie van borisz stemmen
Niet? ZIjn er dan weer subforumbans ingevoerd?quote:
Kennelijk.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Niet? ZIjn er dan weer subforumbans ingevoerd?
Maar ik kan geen ban-melding tegen hem vinden.... maar goed waarschijnlijk is het het vermelden niet meer waardig... tong komt toch wel weer terugquote:
Oh?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:25 schreef borisz het volgende:
Tong kan niet slapen.
Banmeldtopic bestaat niet meer.
Ik weet het wel, maar zeg het niet.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:19 schreef Ole het volgende:
Ik weet nog niet wat ik ga stemmen! Zeker gezien het beleid van deze regering t.a.v. onderwijs...
Dan misschien toch maar op dat cluppie van borisz stemmen
Maar watquote:Op zaterdag 26 februari 2011 02:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh?
Hij moet toch maar eens proberen wat anders met zijn leven te gaan doen dan
ongeveerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |