Verleptquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:43 schreef Ole het volgende:
En, wat vinden jullie van de nieuwe look van Anouk?
[ afbeelding ]
Ik vind het maar een vieze vrouw gewordenquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:43 schreef Ole het volgende:
En, wat vinden jullie van de nieuwe look van Anouk?
[ afbeelding ]
zeker op die fotoquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik vind het maar een vieze vrouw geworden
Ja best raar, maar in haar begin tijd zo eind jaren 90, vond ik haar best wel er goed uitzien. Dat is nu wel anders..quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:26 schreef Ole het volgende:
[..]
zeker op die foto
Ik vind haar altijd al een raar wijf trouwens.
ze heeft niet zulke goede ervaringen met mannen heb ik vernomen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja best raar, maar in haar begin tijd zo eind jaren 90, vond ik haar best wel er goed uitzien. Dat is nu wel anders..
Ja, maar ze heeft alleen maar donkere mannen versleten, die zijn lui en stinkenquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:30 schreef Ole het volgende:
[..]
ze heeft niet zulke goede ervaringen met mannen heb ik vernomen.
Nu wordt ze zo'n mannenhaatster
Natuurlijk heeft ze wel een keer een blanke gehad. Maar ze was toch al beroemd ver voor idols?quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:34 schreef Ole het volgende:
Maar klopt niet helemaal, haar eerste was een blanke, een jurylid van Idols geloof ik. Maar die heeft ze alleen gebruikt om zich hogerop te neuken
Zie je wel, ze heeft hem gewoon gebruiktquote:Via haar toenmalige echtgenoot, Edwin Jansen, leerde ze Barry Hay van de Golden Earring kennen.
Okeequote:Op donderdag 17 februari 2011 20:41 schreef Ole het volgende:
[..]
Zie je wel, ze heeft hem gewoon gebruikt
Maar ik denk niet dat ik het einde kan/ga zien. Moet ook aan mezelf denken en deze dag was al zwaar geneog.quote:
Zijn ze al begonnen?quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maar ik denk niet dat ik het einde kan/ga zien. Moet ook aan mezelf denken en deze dag was al zwaar geneog.
Nee, als het goed is pas na Ajax (om 21.05 ofzo)quote:
Ik doe mijn best, maar ik heb weer veel last van psychische problemen. Niet echt depressieve dit keer, maar weer iets anders.quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:49 schreef Ole het volgende:
Let je wel goed op jezelf Bos?![]()
Goed slapen is dan zeker belangrijk
Jij bent toch altijd wakker?quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja ik zal ook wakker liggen als de tonijn is uitgeroeid.
Met een beetje meer sluwheid win je ook nog gewoon van die Fransozen, een 4 tegen 2 situatie moet je gewoon goed uit kunnen spelen, alleen deed Doedelzak (als ik het me goed herinner) juist hetgene wat hij niet moest doen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 07:43 schreef appelsientje het volgende:
PSV![]()
Tjonge jonge... maar goed we hebben gelukkig alles nog in handen
goedemorgen trouwens
Mwah hij kon niet veel anders daar, valt die bal goed is het op zeker een doelpunt.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:39 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Met een beetje meer sluwheid win je ook nog gewoon van die Fransozen, een 4 tegen 2 situatie moet je gewoon goed uit kunnen spelen, alleen deed Doedelzak (als ik het me goed herinner) juist hetgene wat hij niet moest doen.
Sta er nog versteld van hoe PSV in 2 minuten tijd een verloren wedstrijd weer in handen krijgt...
Nouquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:55 schreef rubbereend het volgende:
Ik ben blij dat iedereen onder de indruk is van mijn post.
Succesquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:01 schreef rubbereend het volgende:
Ai, dat zou ook weleens kunnen ja.......
dadelijk naar een voetbalquiz hier bij de voetbalclub. Hopelijk bakken we er wat van met onze club
dank je, ik zal het nodig hebbenquote:
Een beetje voetballer speelt dit gewoon goed uit en speelt die bal tussen de verdedigers door.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Mwah hij kon niet veel anders daar, valt die bal goed is het op zeker een doelpunt.
verder natuurlijk gewoon heel goed van PSV om Europees een 2-0 achterstand weg te werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |