Dank jequote:
Achja smaken verschillen. Je bent niet verplicht om er naar te luisteren lijkt me ? Of heb je een strenge baas ?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:56 schreef svenistheman het volgende:
[..]
Ja maar laat dan 2 uur de 3FM computer zijn werk doen, Domien vindt ieder nummer geweldig of lekker. ( zegt die minimaal 1 keer na iedere aankondiging)Voor de rest hebben zijn spreeks helemaal geen toevoeging, bij Paul wel omdat die veel van muziek weet.
WIE HEEFT MIJN KAZOO GEJAT!?quote:
Haha geweldigquote:
Bingo met één balletjequote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:05 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb niet opgelet, wat was de omschrijving?
Claudiaaaa![]()
![]()
![]()
Ja daar fapt Giel toch zo op? Dan zal dat wel jaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:12 schreef Paul-89 het volgende:
Lucy Iris kon vandaag weleens de MH krijgen.
Ik vind het ook wel een puike plaat.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:13 schreef alors het volgende:
[..]
Ja daar fapt Giel toch zo op? Dan zal dat wel ja
Ik heb em nog niet gehoord, maar het stoort me sowieso dat alles wat Giel FAN-TAS-TISCH wauw wauw wauw vindt megahit wordt.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:13 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel een puike plaat.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:17 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb em nog niet gehoord, maar het stoort me sowieso dat alles wat Giel FAN-TAS-TISCH wauw wauw wauw vindt megahit wordt.
Ik hoop nog immer op Lola Kite, anders Plage
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:16 schreef Paul-89 het volgende:
http://www.omroepzeeland.(...)-voor-oplichter.html
Dat signalement.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:16 schreef Paul-89 het volgende:
http://www.omroepzeeland.(...)-voor-oplichter.html
Dat signalement.
quote:
Ekdom en consorten maken precies dezelfde grappen, maar dan is het opeens wel grappigquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:31 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Kan iemand die Claudia eens uitleggen dat ze totaal niet grappig is? Mijn god, wat ontzettend slecht dit.
Is het vakantie volgende week? Schijtkak, dan rijden de bussen hier veel minder vaakquote:
Omdat er op 3FM dat tenenkrommende krantenstukjes voorlezen wasquote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Waarom luister je dan ook naar 538?![]()
Ook al vind ik Ben Saunders nog best een goede zanger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |