Gaan we nu steeds de OP veranderen als iemand die er in staat een andere ava neemt?quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:46 schreef Zeeland het volgende:
De OP is inmiddels verouderd, maar uiteraard wil ik niets opdringen.
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/POLSC
Dat ziet er toch goed uit?quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:48 schreef EchtGaaf het volgende:
Stemwijzer ingevuld
PVV
SP
ChristenUnie-SGP
GroenLinks
Brabant-Nu
50PLUS
CDA
VVD
PvdA
Partij voor de Dieren
D66
Bij een andere stemwijzer kreeg ik CDA op 1.
Stemwijzers.
Mag een Gadaffi UI?quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Gaan we nu steeds de OP veranderen als iemand die er in staat een andere ava neemt?
Waarom adoreer jij dat figuur?quote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:51 schreef Zeeland het volgende:
Het is verleidelijk om een keertje vieze foto's in de wiki te plaatsen.
Sorry, wat vind je van een godwin cartoon?quote:
Nou nee....quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:54 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Sorry, wat vind je van een godwin cartoon?
Zolang het een cartoon is ,maar het mag niet iets te maken hebben met Wilders, anders wordt hij boos.quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:54 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Sorry, wat vind je van een godwin cartoon?
Dus mijn bureaublad achtergrond mag niet.quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:56 schreef betyar het volgende:
[..]
Zolang het een cartoon is ,maar het mag niet iets te maken hebben met Wilders, anders wordt hij boos.
En terecht. met demoniseren bereik je niks.quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:56 schreef betyar het volgende:
[..]
Zolang het een cartoon is ,maar het mag niet iets te maken hebben met Wilders, anders wordt hij boos.
De vraag is eerder waarom niet?quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:58 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
En terecht. met demoniseren bereik je niks.
Waarom moet iemand zo nodig de Hitlerkaart trekken?
Hitlerkaart trekken?quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:59 schreef Zeeland het volgende:
[..]
De vraag is eerder waarom niet?
Woon je in een flat?quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:57 schreef EchtGaaf het volgende:
B u r e n.
De planologen mogen wmb voorgoed achter slot en grendel. Het liefst in ene tuigdorp.
Ik, als volledig onafhankelijk criticus zie er geen Wilders in, alleen een mijnheer van achteren met een bos wilde haren.quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:58 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Dus mijn bureaublad achtergrond mag niet.![]()
Ik heb serieus die slechte cartoon als achtergrond.![]()
Nee. Je hoeft niet perse in een flat te wonen om op elkaar gepropt te zitten.quote:
Mja, als je een compleet eigen huis hebt snap ik het niet echt. Of je gaat verhuizen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:03 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nee. Je hoeft niet perse in een flat te wonen om op elkaar gepropt te zitten.
En al helemaal met kut b u r e n.![]()
Laag niveau. T o kkies.Laag niveau. Ongeschoold . Niveau dieren. Trainingspakken.
Moet je vooral geen SP gaan stemmen, die zijn daartegen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:04 schreef EchtGaaf het volgende:
Liever in een buurt met hoogopgeleiden.
Misschien wel een idee: een buurt met alleen mensen die hoger opgeleid zijn. Zou geweldig zijn.
Helpt niet. Je komt tuig overal weer tegen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:04 schreef eriksd het volgende:
[..]
Mja, als je een compleet eigen huis hebt snap ik het niet echt. Of je gaat verhuizen.
Ik wil helemaal niet in een buurt wonen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:05 schreef eriksd het volgende:
[..]
Moet je vooral geen SP gaan stemmen, die zijn daartegen.
En dat wordt ook een dure buurt qua huizen --> VVD. Nee, ik zie er niet echt een voordeel voor jou in.
Je wil vrijstaand?quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:06 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niet in een buurt wonen.
Ik wel, erger mij er verder niet aan. Het is toch tijdelijk. Succes moet je zelf maken en ervan genietenquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:06 schreef GSbrder het volgende:
Wat gek, ik kom dat tuig nooit tegen in de buurten waar ik woon of woonde.
Tja wie niet. Hoe betaal je het is dan het volgende probleemquote:
Het volk is verpauperd.quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:07 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik wel, erger mij er verder niet aan. Het is toch tijdelijk. Succes moet je zelf maken en ervan genietenEen fijne woonomgeving is daar wat mij betreft onderdeel van.
Ja want alles in regeletjes gieten was een groot succesquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:57 schreef EchtGaaf het volgende:
B u r e n.
De planologen mogen wmb voorgoed achter slot en grendel. Het liefst in ene tuigdorp.
vertel mij eens: waarom dat alleen marktgoddelijken dit mogenquote:
Gewoon kopen. Aflossingsvrij hypotheek nemen. Als je dood gaat is de bank goed met je huis.quote:Hoe betaal je het is dan het volgende probleem
Als je het goed doet. En het niveau ambtenaren fors omhoog ipv het afvoerputje.quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:09 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja want alles in regeletjes gieten was een groot succes.
En terecht. zo blijkt menigmaal .quote:Een echte ouderwetse planoloog krijgt de kriebels van jouw casus die vindt het heel eng wanneer mensen hun eigen achtertuin willen inrichten
Uh, van mij mag iedereen het kopen. Alleen de prijs is niet voor iedereen weggelegd. Dus porbeer bij die groep te komen zou ik zeggen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:10 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
vertel mij eens: waarom dat alleen marktgoddelijken dit mogen
[..]
Gewoon kopen. Aflossingsvrij hypotheek nemen. Als je dood gaat is de bank goed met je huis.
Nee op een gegeven moment loop je gewoon vast door alle regelzucht.quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:12 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Als je het goed doet. En het niveau ambtenaren fors omhoog ipv het afvoerputje.
[..]
Wat een onzin. Wat is er tegen lekker in je eigen tuin doen wat je wilt mits dat binnen de gestelde kaders blijft?quote:En terecht. zo blijkt menigmaal .
Apen kan je geen eigen initiatief geven. Alleen ontwikkelde mensen. Maar wat is tegen een toets van overheidswege?
Ik doe mijn best.quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:12 schreef eriksd het volgende:
[..]
Uh, van mij mag iedereen het kopen. Alleen de prijs is niet voor iedereen weggelegd. Dus porbeer bij die groep te komen zou ik zeggen.
Van de zotte inderdaad. Lenen zou gericht moeten zijn op aflossen, niet op zo lang mogelijk een schuld in stand houden.quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:13 schreef Cerbie het volgende:
Aflossingsvrije hypotheek. De Duitsers verklaren je voor gek als je zegt dat dat kan hier.
Tja dat is niet de definitie die men aan de bebouwde kom heeft gegevenquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:15 schreef GSbrder het volgende:
Feitelijk gezien woont iedereen binnen een bebouwde kom. Of die kom nu bestaat uit 1000 huizen of 1 huis
Laat mij toch ook even flauw en bijdehand doenquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:16 schreef du_ke het volgende:
[..]
Tja dat is niet de definitie die men aan de bebouwde kom heeft gegeven
Daar heb je eigenlijk wel een punt, bebouwing in een bepaalde omtrek en daar in wonen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:15 schreef GSbrder het volgende:
Feitelijk gezien woont iedereen binnen een bebouwde kom. Of die kom nu bestaat uit 1000 huizen of 1 huis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een kul argument. Maar jullie ambtenaren moeten eens na leren denken. Maar ik vrees dat ik je dan overvraag.quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:15 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nee op een gegeven moment loop je gewoon vast door alle regelzucht.
[..]
De kaders zijn hiervoor veel te ruim. Te ruim voor de intelligentie van een aap.quote:Wat een onzin. Wat is er tegen lekker in je eigen tuin doen wat je wilt mits dat binnen de gestelde kaders blijft?
Jij mag dat.quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Laat mij toch ook even flauw en bijdehand doen
Waarom?quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:15 schreef du_ke het volgende:
[..]
Van de zotte inderdaad. Lenen zou gericht moeten zijn op aflossen, niet op zo lang mogelijk een schuld in stand houden.
Wat een onzin, jij was met die halve meter minder ook nooit tevreden geweest. Jij gunt je buurman gewoon geen uitbouw, simpel zat.quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:17 schreef EchtGaaf het volgende:
De kaders zijn hiervoor veel te ruim. Te ruim voor de intelligentie van een aap.
Het is pervers.quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:18 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Waarom?
Zolang het onderpand zijn waarde houdt, wat is dan het probleem eigenlijk?
Wie zegt dat zo blijft dan?quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:18 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Waarom?
Oh, prima hoor. Geef mij een leuk appartement in Montevideo of New Amsterdam en ik ben gelukkig.quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:16 schreef Cerbie het volgende:
Zolang ik maar niet in de ghetto die we Randstad noemen hoef te wonen.
Niet, omdat het totaal niet bij veelste kleine bebouwing past. Wat is een halve meter?quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:18 schreef du_ke het volgende:
[..]
Wat een onzin, jij was met die halve meter minder ook nooit tevreden geweest. Jij gunt je buurman gewoon geen uitbouw, simpel zat.
Dat gaat je alleen maar veel frustraties opleveren EG. En dat weet je.quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:19 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Niet, omdat het totaal niet bij veelste kleine bebouwing past. Wat is een halve meter?
Ik maak hem af bij de rechter.
Vetgedrukte is het probleem.quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:18 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Waarom?
Bij wie: bij hem of bij mij?quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:20 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat gaat je alleen maar veel frustraties opleveren EG. En dat weet je.
Je stimuleert het leven op de pof. Lijkt me niet verstandig. Ik ben van de conservatieve financiële huishouding.quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:20 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Leg uit?
Bezit huis-hypotheek = neutraal.
Dat is gen probleem de banken lopen dat risico. En ja, die calculeren dat echt wel in hun tarieven. Ze gaan niet voor niets uit van de executiewaarde.quote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:23 schreef EchtGaaf het volgende:
Vraag: wat gebeurt er als je vier ratten in ene schoenendoos stopt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent tegen hypotheken?quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:22 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je stimuleert het leven op de pof. Lijkt me niet verstandig. Ik ben van de conservatieve financiële huishouding.
Je bedoelt dat je RB een halfbakken poging doet en het er dan bij laat zitten?quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:24 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nee hoor.
Ik procedeer door totdat die crepeert en failliet gaat aan de proceskosten.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:24 schreef betyar het volgende:
[..]
Als ze dat kunnen. Maar anders vreten ze elkaar op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een gemiddelde planoloog snapt dat niet. Het mag ook geen universitaire studie heten![]()
Nee natuurlijk niet. Net zolang doorprocederen dat ze de uitbouw moeten slopen. Want daar ga ik voor. Of anders een enorme schadeclaim.quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:25 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je RB een halfbakken poging doet en het er dan bij laat zitten?
Maar jij gaat zelf procederen? Administratief?quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:27 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Net zolang doorprocederen dat de uitbouw moetne slopen. Want daar ga ik voor.
En verder: ik gun ze minsten 5 jaar tergende onzekerheid. ik denk niet dat ze ervan kunnen genieten.
Nee, mijn RB moet dat doen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:27 schreef eriksd het volgende:
[..]
Maar jij gaat zelf procederen? Administratief?
Gaat je niet lukken. Tegen die tijd is je rechtsbijstandsverzekering er al lang en breed mee gekapt en dan mag je de proceskosten van je buurman ook nog eens gaan betalen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:24 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nee hoor.
Ik procedeer door totdat die crepeert en failliet gaat aan de proceskosten.
Dat zei ik al, die wagen een poging en vinden het dan ook wel leuk geweest. Interesseert ze geen reet.quote:
Doemdenker.quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:28 schreef du_ke het volgende:
[..]
Gaat je niet lukken. Tegen die tijd is je rechtsbijstandsverzekering er al lang en breed mee gekapt en dan mag je de proceskosten van je buurman ook nog eens gaan betalen.
Realistisch bedoel je? Die verzekeraar wil ook winst maken, op papier doet hij een poging en klaar. RB is een wassen neus. Daarom heb ik er ook geeneen.quote:
Wait, whut? Je zegt dat vrij wonen een basisrecht is, maar beseft daarnaast wel dat je nooit meer dan 100% van de executiewaarde aflossingsvrij kan kopen. De discrepantie executiewaarde vs. marktwaarde + k.k. heeft iedereen thuis liggen? Natuurlijk is vrij wonen geen basisrecht, net zoals gratis voedsel geen basisrecht is. Het Nederlandse woonmodel zit prima in elkaar, sociale huur is te vergelijken met de basis, kaal brood en een glas melk elke ochtend, wanneer jij het kaviaar of een haasje op de woningmarkt wilt eten, betaal je gewoon de hoofdprijs. Vrijstaand wonen is geen basisrecht. Een bank die iets dergelijks in z'n tarieven calculeerd, zal gewoonweg 3 keer zoveel rente vragen op een aflossingsvrije hypotheek, dan een annuiteiten of spaarhypotheek, omdat dat kleiner risico's zijn.quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:23 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat is gen probleem de banken lopen dat risico. En ja, die calculeren dat echt wel in hun tarieven. Ze gaan niet voor niets uit van de executiewaarde.
Ik geniet enorm van de Ruimtelijke Ordening in Nederland en ben blij dat ik niet op een industrieterrein m'n tentje hoef op te zetten, noch in de natuur anderen in hun privacy schaadt. Gezondheidsrisico's zijn er nauwelijks, want woonwijken zijn juist plekken met strenge milieunormen en -eisen. Als je mensen echter vrij laat om naast een staalfabriek te wonen, lopen ze pas echt gezondheidsrisico's. Woonwijken zijn geoptimaliseerd voor de woonfunctie, een groot goed.quote:Verder vind ik vrij wonen een basisrecht. Een mens heeft ruimte nodig om te leven. Weet je wat de maatschappij aan geld kost door ze te proppen in woonwijken? gezondheidsrisico's?
Onzin. ze kunnen er zich niet gemakkelijk vanaf maken. Eea is wettelijk geregeld. (kivid)quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:31 schreef eriksd het volgende:
[..]
Realistisch bedoel je? Die verzekeraar wil ook winst maken, op papier doet hij een poging en klaar. RB is een wassen neus. Daarom heb ik er ook geeneen.
Je kan je RB overigens ook nergens toe dwingen, dat besef je hé?
Tegen aflossingsvrije hypotheken en dan met name tegen de fiscale stimulering er van.quote:
Ik kan je even niet volgen. Enerzijds heb je geen vertrouwen in simpele, controleerbare wetgeving; bouwvergunningen. En dan klamp je je nu vast aan zo'n symboolpolitieke oplossing als het gaat om de verplichtingen van de RB?quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:33 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Onzin. ze kunnen er zich niet gemakkelijk vanaf maken. Eea is wettelijk geregeld. (kivid)
En ja verder: de elite dwingt mensen wel tot eigenrichting. Desnoods sloop ik de boel eigenhandig.
Het houdt een keer op natuurlijk.quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:33 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Onzin. ze kunnen er zich niet gemakkelijk vanaf maken. Eea is wettelijk geregeld. (kivid)
Tja... Dat zegt voldoende.quote:En ja verder: de elite dwingt mensen wel tot eigenrichting. Desnoods sloop ik de boel eigenhandig.
Aflossingsvrije hypotheken zijn onwenselijk inderdaad.quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:33 schreef du_ke het volgende:
[..]
Tegen aflossingsvrije hypotheken en dan met name tegen de fiscale stimulering er van.
Ik weet nu niet of ze nou een grapje maken of serieus zijn.quote:ARNHEM - De Gelderse PVV vindt dat "geïmporteerde exotische" dieren niet in de natuur thuishoren. Daarom moeten de Schotse hooglanders en konikspaarden worden verwijderd uit Gelderland.
Olof Wullink, nummer vier op de Gelderse PVV-lijst, zei tegenover Omroep Gelderland dat de Schotse hooglanders beter in Schotland kunnen blijven en de konikspaarden in Polen "en hier hoort onze eigen natuur".
Natuurmonumenten noemt het idee donderdag "absurd". De dieren spelen volgens de organisatie een belangrijke rol in de Gelderse natuur, omdat de Nederlandse 'oergrazers' zijn uitgestorven.
Er zijn minimale groten voor een woonhuis en dat is ruim genoeg om in te leven.quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:26 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Als ze dat kunnen. Maar anders vreten ze elkaar op.
Een gemiddelde planoloog snapt dat niet. Het mag ook geen universitaire studie heten
De weg van de minste weerstand is toch echt naar buiten...quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:26 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Als ze dat kunnen. Maar anders vreten ze elkaar op.
Je snapt niet waar je het over hebt. Althans ze denken daar aan ondermeer de universiteiten in Utrecht, Nijmegen en Groningen anders over. Het was zelfs eerder universitair dan de TU's gevormd werden...quote:Een gemiddelde planoloog snapt dat niet. Het mag ook geen universitaire studie heten
Realist zou ik zeggen.quote:
'links' is juist eerder van het behouden van die regelsquote:Maar de linkse maffia sluit liever mensen in een woonwijk op dan criminelen in de bak![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |