Gaan we nu steeds de OP veranderen als iemand die er in staat een andere ava neemt?quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:46 schreef Zeeland het volgende:
De OP is inmiddels verouderd, maar uiteraard wil ik niets opdringen.
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/POLSC
Dat ziet er toch goed uit?quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:48 schreef EchtGaaf het volgende:
Stemwijzer ingevuld
PVV
SP
ChristenUnie-SGP
GroenLinks
Brabant-Nu
50PLUS
CDA
VVD
PvdA
Partij voor de Dieren
D66
Bij een andere stemwijzer kreeg ik CDA op 1.
Stemwijzers.
Mag een Gadaffi UI?quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Gaan we nu steeds de OP veranderen als iemand die er in staat een andere ava neemt?
Waarom adoreer jij dat figuur?quote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:51 schreef Zeeland het volgende:
Het is verleidelijk om een keertje vieze foto's in de wiki te plaatsen.
Sorry, wat vind je van een godwin cartoon?quote:
Nou nee....quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:54 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Sorry, wat vind je van een godwin cartoon?
Zolang het een cartoon is ,maar het mag niet iets te maken hebben met Wilders, anders wordt hij boos.quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:54 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Sorry, wat vind je van een godwin cartoon?
Dus mijn bureaublad achtergrond mag niet.quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:56 schreef betyar het volgende:
[..]
Zolang het een cartoon is ,maar het mag niet iets te maken hebben met Wilders, anders wordt hij boos.
En terecht. met demoniseren bereik je niks.quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:56 schreef betyar het volgende:
[..]
Zolang het een cartoon is ,maar het mag niet iets te maken hebben met Wilders, anders wordt hij boos.
De vraag is eerder waarom niet?quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:58 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
En terecht. met demoniseren bereik je niks.
Waarom moet iemand zo nodig de Hitlerkaart trekken?
Hitlerkaart trekken?quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:59 schreef Zeeland het volgende:
[..]
De vraag is eerder waarom niet?
Woon je in een flat?quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:57 schreef EchtGaaf het volgende:
B u r e n.
De planologen mogen wmb voorgoed achter slot en grendel. Het liefst in ene tuigdorp.
Ik, als volledig onafhankelijk criticus zie er geen Wilders in, alleen een mijnheer van achteren met een bos wilde haren.quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:58 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Dus mijn bureaublad achtergrond mag niet.![]()
Ik heb serieus die slechte cartoon als achtergrond.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |