Klopt dacht echt dat het Janice Dickinson was.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:21 schreef Spees_Eend het volgende:
Twijfelgevalletje want niet super onflatteus maar ik ben vast niet de enige die eerder Janice Dickinson ziet dan Courtney Cox
[ afbeelding ]
nou iddquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:21 schreef Spees_Eend het volgende:
Twijfelgevalletje want niet super onflatteus maar ik ben vast niet de enige die eerder Janice Dickinson ziet dan Courtney Cox
[ afbeelding ]
Zo, zij is in één klap 20 jaar ouder!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:58 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Stacey Rookhuizen staat stom op de foto mét stom nieuw kapsel.
[ afbeelding ]
Ze zijn zo bekend dat ik ze nog nooit heb gezienquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:28 schreef tliciouz het volgende:
Die foto's van Demi Moore zijn hartstikke bekend.
Ik kan me niet herinneren dat ze tijdens Friends zoveel volume had in het borst-gebied? Of heb ik niet opgelet?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:33 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[ afbeelding ]
Nu we toch bezig waren met Courtney Cox
Tussen de 100 wél mooie foto's van haar...klik
Best wel volgens mij hoor, maar ik denk dat ze toen zeker 10kg lichter was. Dus dat zal zeker ook schelen. Het ziet er niet echt boob-job-achtig uit. Of het is gewoon een damn goede boob-job.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:37 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat ze tijdens Friends zoveel volume had in het borst-gebied? Of heb ik niet opgelet?
Caro Emerald lijkt wel een bezoekje aan Prinsjesdag gebracht te hebbenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:14 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[ afbeelding ]
Patty Brard, Caro Emerals en Joke Buijs (NUjij Foto)
Die ouwe wijven make up maakt het er ook niet beter opquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:15 schreef Blossom86 het volgende:
[..]
Zo, zij is in één klap 20 jaar ouder!
Ik vond haar altijd al de belichaming van Het Suffe. Maar het kon dus nog erger.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:11 schreef Skaai het volgende:
[..]
Die ouwe wijven make up maakt het er ook niet beter op.
GILF!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:58 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Stacey Rookhuizen staat stom op de foto mét stom nieuw kapsel.
[ afbeelding ]
Volgens mij is dat een kenmerk van een 'kort pittig kapsel'.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:15 schreef Blossom86 het volgende:
[..]
Zo, zij is in één klap 20 jaar ouder!
Zag net een foto bij Boulevard, stukken minder bleek. Deze foto heeft gewoon een megaflits, zondequote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:55 schreef Marloes het volgende:
De kleur van haar jurk maakt haar nog bleker
En dat gelukzalige open mondje er nog bijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |