Inderdaad. Vóór die tijd waren er überhaupt niet zo gek veel naaktfoto's in 12 megapixel te vinden he, en ook geen goeie scheermesjes. Haar is niet eng, toch? Niet veel enger dan mensen zelf...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:03 schreef sherezade het volgende:
[..]
Volens mij in de jaren 70/80 wisten de mensen niet beter??
ik denk als we gaan googlen dat we alleen meer zulke nakedpics tegen komen met zo'n volle haardos
Inclusief paint!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:13 schreef Skull-splitter het volgende:
Puhlease, een pagina aan gekut over haar op een schaamstreek. Grow up!
Alsof je iets ziet door al dat haar.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:19 schreef Spees_Eend het volgende:
Ben ik even blij dat ik niet op mijn werk was toen ik door deze pagina scrollde
ja doei, die is hardstikke gesoept. En dat is te zien ook. De enige keer dat Demi Moore naakt geposeerd heeft. was dit het resultaat.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:19 schreef sherezade het volgende:
haha sorry mensen kon het niet laten
hier nog een foto van Demi Moore in de jaren 80
[ afbeelding ]
Niet dus :quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:51 schreef SEMTEX het volgende:
ja doei, die is hardstikke gesoept. En dat is te zien ook. De enige keer dat Demi Moore naakt geposeerd heeft. was dit het resultaat.
Vaag. Die foto's zien er allemaal overtuigend uit (en een beetje korrelig ingescand van kwaliteit), behalve de grote versie van die haarfoto. Het gezicht lijkt er enorm op geplakt...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:51 schreef Ericr het volgende:
[..]
Niet dus :
http://glitzybits.blogspo(...)l-for-oui-at-18.html
En ja die 'Oui' bestaat, zelfs nog wel eens in bezit gehad zo'n 25 jaar terug.
haha dus echt niet he, ze heeft meerdere malen geposseerdquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:51 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
ja doei, die is hardstikke gesoept. En dat is te zien ook. De enige keer dat Demi Moore naakt geposeerd heeft. was dit het resultaat.
[ afbeelding ]
Ik kom niet meer bijquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:01 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen mening over jouw vagina, en ik heb daar dan ook niets over gezegd.
Als je het haar wegdenkt dan is het net broer Tjeerdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |