Ja inderdaad. "Net zoals". Dat is inderdaad precies hetzelfde als die filmpjes.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:22 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Nee, je vindt het niet laag dat er kinderen worden gebruikt net zoals de Palestijnen kinderen gebruiken als schild tegen Israel en deze van kinds af aan worden gelndoctrineerd tegen het gevaarlijke westen.
Het zegt heel veel over jouw ongelooflijke bekrompenheid.
.
Hoezo, het logo wordt toch gebruikt? Dat mag niet zonder toestemming van de PVV.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:45 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
1. nee
2. dit is uiteraard niet van de pvv afkomstig, zo dom zijn ze eenvoudigweg niet, en zo verrot zijn de tegenstanders wel, is al vaker gebleken.
Voor volk en vaderland.quote:
Ben je nou echt zo dom?quote:
Ben je nou aan het trollen of niet? Dit slaat toch helemaal nergens op?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:35 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ben je nou echt zo dom?
Hint om over na te denken, wie en wat zijn de hoofrolspelers Fitna die niet eens acteren maar gewoon werkelijke beelden in een werkelijke wereld zijn?
Om uit je fantasiedroom te helpen, Wilders heeft slechts de beelden aan elkaar geknoopt. In Jip en Janneke Nedelands, de montage gedaan.
Dan is hij toch de regisseur? Hij heeft dat knippen en plakken gedaan. Het is zijn film.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:35 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ben je nou echt zo dom?
Hint om over na te denken, wie en wat zijn de hoofrolspelers Fitna die niet eens acteren maar gewoon werkelijke beelden in een werkelijke wereld zijn?
Om uit je fantasiedroom te helpen, Wilders heeft slechts de beelden aan elkaar geknoopt. In Jip en Janneke Nedelands, de montage gedaan.
Zat documentaire-makers die een complete film vullen met aan elkaar geplakte beelden die hij niet zelf heeft geschoten. Die persoon is dus niet de maker?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:35 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ben je nou echt zo dom?
Nee mij staan achterlijke persoonlijke aanvallen en stupide vergelijkingen niet aan.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:39 schreef Dr.Nikita het volgende:
Ach, lullo duke staat het tegengas niet aan.
Joh, het schiet gewoon in jouw extreemlinkse keelgat. Je bent nog steeds bevooroordeeld knul.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:40 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nee mij staan achterlijke persoonlijke aanvallen en stupide vergelijkingen niet aan.
Als jij nou eens fatsoenlijke argumenten ging gebruiken in plaats van persoonlijke aanvallen was er niets aan de hand. En wil je meer uitleg dan ga je maar naar het FB-topic.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:42 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Joh, het schiet gewoon in jouw extreemlinkse keelgat. Je bent nog steeds bevooroordeeld knul.
De meest hypocriete mod die ik tot nu toe tegen ben gekomen.quote:Prima campagne. Tegen het haatzaaien van de facsisten van de PVV kan je niet hard genoeg optreden.
Je mag politici van mij gewoon voor rotte vis uitmaken, heb ik geen enkel probleem mee. Wanneer je echter je medeusers aanvalt dan edit ik. Simpel zat.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:54 schreef Dr.Nikita het volgende:
Flikker toch een end op duke. Je laat vergelijkingen van je vriend remlof staan dat de PVV-ers fascistin zijn en de mijne vind je niet kunnen.
[..]
De meest hypocriete mod die ik tot nu toe tegen ben gekomen.
Vorig jaar gaf Witteman nog toe dat ie met Cohen sms-te na diens falende optreden bij NOVA, nadat beide dit eerst ontkenden...quote:
Dat klopt wel, een enkeling zal nog wel puur zijn en binnenkort dus ook ex-lid.quote:Ik ben zelf lid van de PvdA en ik heb niet het gevoel dat we allemaal leugenaars zijn.
Nog ff en deze en gene denken dat je met hier voorzetten geeft!quote:PvdA is echt niet anders dan GL, VVD of CDA.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |