klinkt goedquote:Op donderdag 17 februari 2011 07:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
een soort paintball maar dan nog sneuer
En ze noemen het nog een "sport" ookquote:Op donderdag 17 februari 2011 07:57 schreef Symphonic het volgende:
realistischer dan call of duty in ieder geval.quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:15 schreef HugoBaas het volgende:
Jeeej plastic pistooltjes met plastic balletjes
Ik heb nooit geairsoft maar ik zie geen enkele reden om paintball -niet- tot sport te rekenen? Zeker gezien het vaak een stuk zwaarder is dan de al gevestigde sportenquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:38 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En ze noemen het nog een "sport" ook
Van die airsoft-"wapens" zijn helemaal niet bedoeld om letsel te veroorzaken. In ons omringende landen worden ze vaak zelfs gewoon als speelgoed gezien. Eigenlijk is het dus weer een typisch geval van onnodige betutteling dat die dingen hier tot nu toe verboden zijn. Ik ben dan ook wel benieuwd wat het "wettelijk kader" zal gaan betekenen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:27 schreef Basp1 het volgende:
Aan de ene kant verbied men vlindermessen en andere steek gerei, maar aan de ander kant krijgen de wapenliefhebbers hier opeens weer hun zin.
Er is een verschil tussen luchtbuks en airsoftquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Het begint al goed.
http://www.nu.nl/binnenla(...)isman-in-almere.html
Paintball voor types die niet door de keuring zijn gekomen en toch in camouflage door een bos willen rennen.quote:
een airsoft wapen is meestal wel pijnlijker dan een bbgun pistooltjequote:Op donderdag 17 februari 2011 16:52 schreef Besjah het volgende:
Is airsoft zoals bibigun, maar dan minder pijnlijk/hard?
En nu mogen ze dus wel op een echt wapen lijken? Wat is er dan veranderd?quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:10 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
NEWSBREAK!
Airsoft is altijd al legaal geweest in Nederland. Zolang je Airsoft wapen maar niet te veel op een echt wapen lijkt.
Er zijn al enkele tientallen paintballlocaties in Nederland. Dus wat dat betreft zal er ook met de bossen weinig veranderen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:37 schreef GeenHelpdesk het volgende:
Eindelijk is Nederland niet meer het rare jongetje van de klas. Overal mocht het al, behalve hier.
Ik zie mogelijkheden om de particuliere bossen te verhuren voor de airsoft.
Ja, en overal zijn restricties op het maximum joule van buksen, behalve in Nederland. Hier kan je gewoon vrij luchtbuksen bezitten die de kracht van 9mm pistolen evenarenquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:37 schreef GeenHelpdesk het volgende:
Eindelijk is Nederland niet meer het rare jongetje van de klas. Overal mocht het al, behalve hier.
Ik zie mogelijkheden om de particuliere bossen te verhuren voor de airsoft.
Dat was waar ik ook op doeldequote:Op donderdag 17 februari 2011 22:06 schreef Andyy het volgende:
[..]
Ja, en overal zijn restricties op het maximum joule van buksen, behalve in Nederland. Hier kan je gewoon vrij luchtbuksen bezitten die de kracht van 9mm pistolen evenaren
Je snapt dat ik hier toch wel wat bewijs van wil zien niet?quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:25 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik heb nooit geairsoft maar ik zie geen enkele reden om paintball -niet- tot sport te rekenen? Zeker gezien het vaak een stuk zwaarder is dan de al gevestigde sporten
Doe het maar eens een keer, gegarandeerd dat je daarna helemaal kapot en bezweet bent.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:34 schreef fs180 het volgende:
[..]
Je snapt dat ik hier toch wel wat bewijs van wil zien niet?
Het was sarcastisch bedoeldquote:Op donderdag 17 februari 2011 07:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
geen idee, vast iets heel nuttigsquote:
ja de goedkopen zijn van plasticquote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:45 schreef Hoedjeman het volgende:
[..]
geen idee, vast iets heel nuttigs
edit: oh effe gegoegeld, het zijn plastic speelgoed pistooltjes.
leuk joh
Ooo is dat zo?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:20 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
Waarom in vredesnaam? Er worden nu al belachelijk veel overvallen gepleegd met nep wapens. En dan komt deze troep er ook nog eens bij.
Ik heb vroeger een hele tijd paintball gedaan en ik kan je zeggen, je kunt het zo zwaar maken als je zelf wilt hoor.quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:38 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En ze noemen het nog een "sport" ook
Rechterarm recht vooruit steken, in een schuine hoek van ongeveer 45 graden omhoog? En dan tegelijkertijd de hielen tegen elkaar klakken?quote:
nu jij nog naar de commando's van nederlandquote:
Nee dank je,quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:39 schreef AppieHein het volgende:
[..]
nu jij nog naar de commando's van nederland
Mail dit even naar het bestuur van Airsoft. Kunnen ze gelijk de hele juridische afdeling ontslaan.quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:10 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
NEWSBREAK!
Airsoft is altijd al legaal geweest in Nederland. Zolang je Airsoft wapen maar niet te veel op een echt wapen lijkt.
Ze hebben ook veters in hun schoenen, wat heeft dat te maken met een potje tennis?quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:25 schreef ghost010 het volgende:
[necro reactie]
voor de piepo's die airsoft voor watjes of sneue mense vinden
het word in de VS en andere landen gebruikt bij bepaalde militaire oefeningen.
en die zijn ook niet bepaald lichamelijke makkelijk.
gaan jullie hier maar es met een oefening van defensie mee doen als soldaat.
merk je het al genoeg.
ook veel van de huidige NLers die in belgie deze sport beoefenen zijn militairen of voormalige militairen.
de bedenker van airsoft heeft airsoft ontworpen om op elkaar te schieten zonder letsel er aan over te houden.
Want overvallers konden eerst niet aan een (nep) wapen komenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:20 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
Waarom in vredesnaam? Er worden nu al belachelijk veel overvallen gepleegd met nep wapens. En dan komt deze troep er ook nog eens bij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |