FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:42 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Uhhuh, ik ging bijna denken dat er een taart aan het aanbranden was.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:42 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Uhhuh, ik ging bijna denken dat er een taart aan het aanbranden was.
ik normaal ook, maar die pag. wil niet ladenquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:47 schreef 08gnoT. het volgende:
Waarom heeft stream 2 geen geluid? ik kijk op hole1988 trouwens
Mooohhh! Gertjuuuh! Eh, ja, stream 2 is een overzichts stream, daar heb je meestal niet zo snel geluidquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:47 schreef 08gnoT. het volgende:
Geluid doet het wel op die stream, maar heel zachtjes, net als bij stream 4. Dat zijn zoals gezegd overzichtscams.quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:47 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik heb daar ook al de hele dag via verschillende streams last van.quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:48 schreef Kwaliteit het volgende:
heeft iemand enig idee waarom deze link niet meer werkt? heb al 1 en ander aangepast maar het lukt me niet.
gaat om stream 03
http://admin.brightcove.c(...)15&wmode=transparant
Deze loopt goed: http://streams.selfip.com/secret/quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb daar ook al de hele dag via verschillende streams last van.
Oh, oke. Nou ja, spixtv werkt weer dus ik kijk daar verderquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:48 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Geluid doet het wel op die stream, maar heel zachtjes, net als bij stream 4. Dat zijn zoals gezegd overzichtscams.
Inderdaadquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:49 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Deze loopt goed: http://streams.selfip.com/secret/
Hij speelt non-stop, en dat is nu juist waar de anderen helemaal de kriebels van krijgenquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:50 schreef Aethereal het volgende:
Gerard enige die echt vragen stelt, beste speler imo.
HiDiHoquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:49 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Deze loopt goed: http://streams.selfip.com/secret/
Ojee ja, wie was dat ook al weer?quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:50 schreef Krambo het volgende:
Die Gerard is net zo irritant als die ene met dat kunstbeen uit BB5(of6?)
Rob dacht ik, toch?quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:51 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ojee ja, wie was dat ook al weer?
dat was rob toch?quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:51 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ojee ja, wie was dat ook al weer?
quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:50 schreef UFC_Wanda het volgende:
En nu met wegzetten, laten vallen......
hahahahahaha k vroeg me al af wat voor thema de taart hadquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:51 schreef MissJ.24 het volgende:
Het gaat een grafstuk lijken die taart.....rest in piece
'bak' chocolade.quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:53 schreef charmed_angel het volgende:
Is dat nou chocolade spul wat ze erop doen
http://www.spixtv.nl/quote:
KLOPT.....(aangenaam MissJeanettequote:Op woensdag 16 februari 2011 23:53 schreef Rafq het volgende:
haha er zitten al 2 ss in Miss, dat is leuk
't is een regelrechte Guido taartquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:54 schreef Krambo het volgende:
Het wordt wel een lekker mannelijke taart zo
Volgens mij heb je gelijk!quote:Op woensdag 16 februV[quote]
[b] Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1608657/1/25#92898146]woensdag 16 februari 2011 23:52 schreef Stability het volgende:
[..]
dat was rob toch?
Schattigquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:54 schreef Krambo het volgende:
Het wordt wel een lekker mannelijke taart zo
Ahhww, ach, de afvaller word mooi gecremeerd in de vriezer.quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:55 schreef MissJ.24 het volgende:
Miss U ......snif.... word altijd snifferig van mooie grafstukken.
quote:
Hahahaha.quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:56 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ahhww, ach, de afvaller word mooi gecremeerd in de vriezer.
Kijk gewoon streams danquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:59 schreef Ceetje.. het volgende:
gvd, bij upc al weer het oog, krijg er de hik van
quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:59 schreef Studiotje het volgende:
AAAAH! Tyf toch op johIk wil die taart zien sneuvelen.
Vliegtuig regelen en bevroren taarten droppen !!!!!quote:
Gekookte..quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Vliegtuig regelen en bevroren taarten droppen !!!!!
quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:02 schreef Lyza666 het volgende:
Nou een nipplegate is wel 't minst waar Guido zich druk om moet maken.
Dat wil dus zeggen dat we zo weer een streamlock krijgenquote:Op donderdag 17 februari 2011 00:03 schreef Studiotje het volgende:
Zie de taartop 4
Oh, nu een stuk backstage en dubbel beeld
Guido lult zich compleet vast, of hij doet het expres om Gerard te fuckenquote:Op donderdag 17 februari 2011 00:04 schreef MissJ.24 het volgende:
Guido en Geer tellen kappersbeurten.......
het is zijn manier van ondervragen: zo van: zo, ome gerard zal jou eens eventjes snel je geheimpje ontfutselen hoor, vertel het maar snel, want ik weet het toch al. BAH. Maar hij moet wel blijven, zorgt voor stress in de tent, dus aktiequote:Op donderdag 17 februari 2011 00:05 schreef Lyza666 het volgende:
Gerard is op zich een goede speler hoor, denk ik. Maar toch vind ik z'n methode wel wat érg opzichtig. Iedereen die met hem praat is al gelijk op zijn/haar hoede. Je krijgt toch veel meer info met lullen over koetjes en kalfjes en dan kijken of je daar iets in kunt ontdekken of kunt sturen in zo'n gesprek? Denk ik..
Gerard fuckt Guido maar kan hem niet doorgronden.quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:05 schreef Krambo het volgende:
[..]
Guido lult zich compleet vast, of hij doet het expres om Gerard te fucken
Ja, maar hij liet vanmiddag zelf al doorklinken, dat hij zich daarvan bewust is. Hij gaat psychologische trucjes toepassen in dit spel.quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:05 schreef Lyza666 het volgende:
Gerard is op zich een goede speler hoor, denk ik. Maar toch vind ik z'n methode wel wat érg opzichtig. Iedereen die met hem praat is al gelijk op zijn/haar hoede. Je krijgt toch veel meer info met lullen over koetjes en kalfjes en dan kijken of je daar iets in kunt ontdekken of kunt sturen in zo'n gesprek? Denk ik..
Mee eens hoor, dat 'ie nog even moet blijven voor de aktie. Vraag me alleen af of zijn methode zo goed gaat werken. We zullen 't zienquote:Op donderdag 17 februari 2011 00:06 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
het is zijn manier van ondervragen: zo van: zo, ome gerard zal jou eens eventjes snel je geheimpje ontfutselen hoor, vertel het maar snel, want ik weet het toch al. BAH. Maar hij moet wel blijven, zorgt voor stress in de tent, dus aktie
Ik heb het idee dat Guido hem harder terugfuckt (figuurlijk dan he)quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:06 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Gerard fuckt Guido maar kan hem niet doorgronden.
Als ik jhem zo eens bekijk, gok ik het laatstequote:Op donderdag 17 februari 2011 00:08 schreef Aethereal het volgende:
Ik weet het niet met Guido hoor. Hij speelt geniaal omdat zelfs Gerard er niet achter kan komen, hij mindfucked hem zo hard, alleen ik weet niet of die het express doet (dan zou die geniaal zijn) of dat hij het per ongeluk doet en dus geen idee heeft waar hij mee bezig is.
Ik gok op het eerstequote:Op donderdag 17 februari 2011 00:08 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Als ik jhem zo eens bekijk, gok ik het laatste
Die is nog niet geweest, dacht ikquote:Op donderdag 17 februari 2011 00:09 schreef Rafq het volgende:
wat was eigenlijk de uitkomst van Cynthia? ik heb dat stukje gemist
Dat is nog niet geweestquote:Op donderdag 17 februari 2011 00:09 schreef Rafq het volgende:
oke thanks!quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:10 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Die is nog niet geweest, dacht ik
Doe ik ook dagelijksquote:Op donderdag 17 februari 2011 00:10 schreef das_phantom het volgende:
Sharon: Ik ga ff mn bikini aantrekken want ik ga douchen. HEEL LOGISCH
Tot morgenquote:Op donderdag 17 februari 2011 00:11 schreef MissJ.24 het volgende:
Wat valt die Maik me tegen zeg. Werd voorgesteld als een gozer die wel van aktie houdt, seks en sportschool. Maar het is een muurbloem.
(tadaah, tot morgen allemaal)
Ik hoorde ze net wel zeggen dat ze daar zo nog op terug komenquote:Op donderdag 17 februari 2011 00:09 schreef Rafq het volgende:
Nee, die is morgen pas ontdooitquote:Op donderdag 17 februari 2011 00:12 schreef Banjerkanjer het volgende:
Ze gaan douchen en slapen etc... Moest die taart niet gepresenteerd worden dan?
Ik zou terugkomenquote:Op donderdag 17 februari 2011 00:11 schreef MissJ.24 het volgende:
Wat valt die Maik me tegen zeg. Werd voorgesteld als een gozer die wel van aktie houdt, seks en sportschool. Maar het is een muurbloem.
(tadaah, tot morgen allemaal)
2?quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:13 schreef snetje het volgende:
hoeveel rode banken hebben ze daar wel niet![]()
Haha had ik ook aan t begin, gewoon 24/7 kijken!quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:13 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik kan ze nog steeds niet uit elkaar houdenZeker al die blonde dames niet
zij heeft gedruktquote:Op donderdag 17 februari 2011 00:13 schreef ko_On het volgende:
Waarom Cynthia de hele tijd in beeld?
Die denkt een geheim te weten, dacht van Sharon?quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:13 schreef ko_On het volgende:
Waarom Cynthia de hele tijd in beeld?
Was er bijna........mijn kruisje was al aangewezen door mijn muisaanwijzer............(lijkt 18+ zo)quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:12 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Tot morgenKom terug ze moeten op de rode bank
Wb...niet geraden dus !quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:14 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Was er bijna........mijn kruisje was al aangewezen door mijn muisaanwijzer............(lijkt 18+ zo)
hahaha.
Kom maar op met de stem...........
Thanks!quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:14 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Die denkt een geheim te weten, dacht van Sharon?
quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:13 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik kan ze nog steeds niet uit elkaar houdenZeker al die blonde dames niet
haha hoezo streamverslaafdquote:Op donderdag 17 februari 2011 00:13 schreef das_phantom het volgende:
[..]
Haha had ik ook aan t begin, gewoon 24/7 kijken!
Gisteravond al afscheids drank/avond gehad he, voor tv kijkend nederland.quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:16 schreef Ceetje.. het volgende:
er is ook helemaal geen drank vanavond
Komop, gister duurde het tot 4 uur geloof ik! Nog 4uurtjes nog maar!quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:16 schreef charmed_angel het volgende:
Van mij mogen ze vroeg gaan slapen en wakker worden om 10:00 uur.
Ik heb even zelf slaap nodig
Als er genoeg hints komenquote:Op donderdag 17 februari 2011 00:16 schreef das_phantom het volgende:
Lijkt me ook erg sterk dat iemand dat van Sharon gaat raden.
Nee , dan ben je dus verplicht de uitzendingen te kijkenquote:Op donderdag 17 februari 2011 00:17 schreef MissJ.24 het volgende:
Cynthia wil ook niet zeggen wat ze dacht.......
Weten wij dat wel?
Trusten en tot morgenquote:Op donderdag 17 februari 2011 00:17 schreef Stability het volgende:
slaap lekker allemaal, tot morgen
Ik kijk wel voor jequote:Op donderdag 17 februari 2011 00:17 schreef Studiotje het volgende:
Pff, ik duik me bed inmorgen 9 uur lang stage lopen
dus geen overdagse livestreams voor mij
Je kan toch ook gewoon later op de site kijken? staan genoeg scenes op van de KvdWquote:Op donderdag 17 februari 2011 00:17 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Nee , dan ben je dus verplicht de uitzendingen te kijklen
Vanmiddag vroeg ze volgens mij aan Laura iets over de tatoeage van Sharon. Dat is de enige hint die ik kan gevenquote:
ik blijf ook kijken tot een uur of 3quote:
Uhmzzz...... ik probeer wel streamverslagen te schrijven morgenquote:Op donderdag 17 februari 2011 00:18 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Je gaat me een update geven om een uurtje of 18u?
Ja kan, maar staat pas op de website nadat het in de uitzending geweest is. Slim dus.quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:18 schreef Johnny_Arcade het volgende:
[..]
Je kan toch ook gewoon later op de site kijken? staan genoeg scenes op van de KvdW
Cynthia ia al genoeg in beeld geweest hoor.quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:18 schreef MissJ.24 het volgende:
wow, een week verder, er zit ook een Cynthia in, en eindelijk in beeld ook....
Ik ben hetero maar zet de cam maar liever op de blondjes weer.
Ik denk ik 1 uur... tenzij het spannend word...quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:19 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
ik blijf ook kijken tot een uur of 3
Dan heb ik voor haar een blinde vlek........of ze staat niet goed in mijn sterren.......quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:19 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Cynthia ia al genoeg in beeld geweest hoor.
Ja PTVR. en ik wil/moet slapen. Nog een dag werken en dan vrij tot 27 febr.quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik denk ik 1 uur... tenzij het spannend word...
Guido zit nu in de KVDW
Dat is prachtig idd. als iemand net de deur uit is: volgens mij is hij gay hoor.quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:20 schreef ko_On het volgende:
Lekker, achter iemands rug om praten!
Heerlijk dit!
Gisternacht waren Sharon en Cynthia nog gezellig aan t overleggenquote:Op donderdag 17 februari 2011 00:21 schreef Banjerkanjer het volgende:
Cynthia en Laura, hebben het niet hoog op met Sharon.
Weet ik, maar dat is nu toch echt even andersquote:Op donderdag 17 februari 2011 00:22 schreef das_phantom het volgende:
[..]
Gisternacht waren Sharon en Cynthia nog gezellig aan t overleggen
Het is een spel hequote:Op donderdag 17 februari 2011 00:22 schreef das_phantom het volgende:
[..]
Gisternacht waren Sharon en Cynthia nog gezellig aan t overleggen
Ja, denkt dat Sharon zich wel een beetje verraden(?) voelt nu?quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:23 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Weet ik, maar dat is nu toch echt even anders
Inderdaad. Weet je in ieder geval waar je aan toe bent.quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:23 schreef bamby het volgende:
Mag sharon wel recht voor de raap type lijkt me.
Idd. daar hou ik van.quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:23 schreef bamby het volgende:
Mag sharon wel recht voor de raap type lijkt me.
joanne dus? xDquote:Op donderdag 17 februari 2011 00:23 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben benieuwd naar Guido zijn gok.... en naar welk persoon
Ik vind haar zwaar irritantquote:Op donderdag 17 februari 2011 00:24 schreef 08gnoT. het volgende:
Vind Sharon de tofste dame tot nu toe
Waar staan die stats dan?quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:21 schreef charmed_angel het volgende:
Top 100 van woensdag 16 februari 2011
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 573 Knetterkrankjorum
02. 508 Chocolate-chick
03. 391 92Merel
04. 376 charmed_angel
05. 317 madmuppet
Valt mee
ik ookquote:Op donderdag 17 februari 2011 00:24 schreef 08gnoT. het volgende:
Vind Sharon de tofste dame tot nu toe
Ja zekerquote:Op donderdag 17 februari 2011 00:23 schreef ko_On het volgende:
[..]
Inderdaad. Weet je in ieder geval waar je aan toe bent.
Nee. Sharon is niet boos op Cynthia en Laura. Het is andersom.quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:23 schreef das_phantom het volgende:
[..]
Ja, denkt dat Sharon zich wel een beetje verraden(?) voelt nu?
waarom was die taart dan? zomaar?quote:
Cynthia boos op Sharon omdat ze haar op het verkeerde spoor heeft gezet?quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:26 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Nee. Sharon is niet boos op Cynthia en Laura. Het is andersom.
Slaat nergens op. Dat is nou eenmaal de bedoeling van 't spel..quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:27 schreef das_phantom het volgende:
[..]
Cynthia boos op Sharon omdat ze haar op het verkeerde spoor heeft gezet?
Kijk wel even voor je neem je die van mij gelijk meequote:Op donderdag 17 februari 2011 00:27 schreef charmed_angel het volgende:
Ik moet de hond uitlaten.... maar ben bank dat ik de rode bank mis.... guido en Johanna
quote:
Ja is goedquote:Op donderdag 17 februari 2011 00:28 schreef bamby het volgende:
[..]
Kijk wel even voor je neem je die van mij gelijk mee
Jaquote:Op donderdag 17 februari 2011 00:27 schreef das_phantom het volgende:
[..]
Cynthia boos op Sharon omdat ze haar op het verkeerde spoor heeft gezet?
Echt hé, wat een nerds!quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:28 schreef Coos het volgende:
[..]
Gelukkig ik sta er (nog) niet in!
![]()
Ik heb nog een leven.
Ja, maar dat is Sharon niet. Aafke wel!quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:28 schreef das_phantom het volgende:
Volgens mij denkt Cynthia dat Sharon fam. is van een Hells Angel? Nu over haar kleding, en eerder over haar tatoeage..
Joanna raadt ook best wel dingen, ze speelt het spel wel een beetjequote:Op donderdag 17 februari 2011 00:28 schreef Noelle06 het volgende:
Heb zeker nog geen favoriet. Ze zitten er voor een Secret Story ...een spel dus.
Daar heb ik nog te weinig van gezien om een favo te hebben.
Vindt tot nu toe Gerard, Phillip, Sharon, Karim en Sofia het spel spelen.
Ook niet echt een favo maar ja is nog maar net een weekquote:Op donderdag 17 februari 2011 00:28 schreef Noelle06 het volgende:
Heb zeker nog geen favoriet. Ze zitten er voor een Secret Story ...een spel dus.
Daar heb ik nog te weinig van gezien om een favo te hebben.
Vindt tot nu toe Gerard, Phillip, Sharon, Karim en Sofia het spel spelen.
Inderdaad. Voor de verandering komt het eens niet aanwaaien.quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:29 schreef Ceetje.. het volgende:
jemig zeg, kan die cynthia er niet tegen dat ze fout zat? Heeft die doos niet in de gaten dat er niemand daar zal zijn die je zo eventjes zijn geheimpje voorlegt?
Heb jij ze al gezien dan?quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:29 schreef das_phantom het volgende:
nieuws!
Laura is blij met haar borsten
quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:29 schreef das_phantom het volgende:
nieuws!
hahaha slim!quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:31 schreef snetje het volgende:
uhw!! drukken is dus drukken op de knopik meende drukken op de pot
quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:31 schreef snetje het volgende:
uhw!! drukken is dus drukken op de knopik meende drukken op de pot
Gelijk heeft zequote:Op donderdag 17 februari 2011 00:29 schreef das_phantom het volgende:
nieuws!
Truste noellequote:Op donderdag 17 februari 2011 00:29 schreef Noelle06 het volgende:
Truste mensentot morgen avond maar weer.
Dank vast voor de mensen die Caps en Verslagen maken en me zo weer up to date houden
k slaap lekkerquote:Op donderdag 17 februari 2011 00:33 schreef Caliquentius het volgende:
ik red t nie op, succes allemaal!
veel plezier en truste
trustequote:Op donderdag 17 februari 2011 00:33 schreef Caliquentius het volgende:
ik red t nie op, succes allemaal!
veel plezier en truste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |