quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:02 schreef Lyza666 het volgende:
Nou een nipplegate is wel 't minst waar Guido zich druk om moet maken.
Dat wil dus zeggen dat we zo weer een streamlock krijgenquote:Op donderdag 17 februari 2011 00:03 schreef Studiotje het volgende:
Zie de taartop 4
Oh, nu een stuk backstage en dubbel beeld
Guido lult zich compleet vast, of hij doet het expres om Gerard te fuckenquote:Op donderdag 17 februari 2011 00:04 schreef MissJ.24 het volgende:
Guido en Geer tellen kappersbeurten.......
het is zijn manier van ondervragen: zo van: zo, ome gerard zal jou eens eventjes snel je geheimpje ontfutselen hoor, vertel het maar snel, want ik weet het toch al. BAH. Maar hij moet wel blijven, zorgt voor stress in de tent, dus aktiequote:Op donderdag 17 februari 2011 00:05 schreef Lyza666 het volgende:
Gerard is op zich een goede speler hoor, denk ik. Maar toch vind ik z'n methode wel wat érg opzichtig. Iedereen die met hem praat is al gelijk op zijn/haar hoede. Je krijgt toch veel meer info met lullen over koetjes en kalfjes en dan kijken of je daar iets in kunt ontdekken of kunt sturen in zo'n gesprek? Denk ik..
Gerard fuckt Guido maar kan hem niet doorgronden.quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:05 schreef Krambo het volgende:
[..]
Guido lult zich compleet vast, of hij doet het expres om Gerard te fucken
Ja, maar hij liet vanmiddag zelf al doorklinken, dat hij zich daarvan bewust is. Hij gaat psychologische trucjes toepassen in dit spel.quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:05 schreef Lyza666 het volgende:
Gerard is op zich een goede speler hoor, denk ik. Maar toch vind ik z'n methode wel wat érg opzichtig. Iedereen die met hem praat is al gelijk op zijn/haar hoede. Je krijgt toch veel meer info met lullen over koetjes en kalfjes en dan kijken of je daar iets in kunt ontdekken of kunt sturen in zo'n gesprek? Denk ik..
Mee eens hoor, dat 'ie nog even moet blijven voor de aktie. Vraag me alleen af of zijn methode zo goed gaat werken. We zullen 't zienquote:Op donderdag 17 februari 2011 00:06 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
het is zijn manier van ondervragen: zo van: zo, ome gerard zal jou eens eventjes snel je geheimpje ontfutselen hoor, vertel het maar snel, want ik weet het toch al. BAH. Maar hij moet wel blijven, zorgt voor stress in de tent, dus aktie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |