Tot morgenquote:Op donderdag 17 februari 2011 00:11 schreef MissJ.24 het volgende:
Wat valt die Maik me tegen zeg. Werd voorgesteld als een gozer die wel van aktie houdt, seks en sportschool. Maar het is een muurbloem.
(tadaah, tot morgen allemaal)
Ik hoorde ze net wel zeggen dat ze daar zo nog op terug komenquote:Op donderdag 17 februari 2011 00:09 schreef Rafq het volgende:
wat was eigenlijk de uitkomst van Cynthia? ik heb dat stukje gemist
Nee, die is morgen pas ontdooitquote:Op donderdag 17 februari 2011 00:12 schreef Banjerkanjer het volgende:
Ze gaan douchen en slapen etc... Moest die taart niet gepresenteerd worden dan?
Ik zou terugkomenquote:Op donderdag 17 februari 2011 00:11 schreef MissJ.24 het volgende:
Wat valt die Maik me tegen zeg. Werd voorgesteld als een gozer die wel van aktie houdt, seks en sportschool. Maar het is een muurbloem.
(tadaah, tot morgen allemaal)
2?quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:13 schreef snetje het volgende:
hoeveel rode banken hebben ze daar wel niet![]()
Haha had ik ook aan t begin, gewoon 24/7 kijken!quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:13 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik kan ze nog steeds niet uit elkaar houdenZeker al die blonde dames niet
zij heeft gedruktquote:Op donderdag 17 februari 2011 00:13 schreef ko_On het volgende:
Waarom Cynthia de hele tijd in beeld?
Die denkt een geheim te weten, dacht van Sharon?quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:13 schreef ko_On het volgende:
Waarom Cynthia de hele tijd in beeld?
Was er bijna........mijn kruisje was al aangewezen door mijn muisaanwijzer............(lijkt 18+ zo)quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:12 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Tot morgenKom terug ze moeten op de rode bank
Wb...niet geraden dus !quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:14 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Was er bijna........mijn kruisje was al aangewezen door mijn muisaanwijzer............(lijkt 18+ zo)
hahaha.
Kom maar op met de stem...........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |